Amerikaanse of Europese aandelen
TIP
Amerikaanse of Europese aandelen
Waar leggen jullie, bij aankoop vandaag, de nadruk op?
Amerikaanse of Europese aandelen?
Amerikaanse of Europese aandelen?
Re: Amerikaanse of Europese aandelen
Ik ben nogal voorstander van wereldwijde spreiding. Voor mij is het onvoldoende aangetoond dat er ook maar iemand in staat is om correcte regionale voorspellingen te doen.
Voor individuele aandelen vind ik het wel belangrijk om kennis te hebben over het bedrijf in kwestie. Dan kom je ongewild wel vaker uit bij bedrijven die dicht bij huis liggen.
Voor individuele aandelen vind ik het wel belangrijk om kennis te hebben over het bedrijf in kwestie. Dan kom je ongewild wel vaker uit bij bedrijven die dicht bij huis liggen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
beide, doel is ze heel lang bij te houden.
voor iemand die wil markted time is het antwoord anders
voor iemand die wil markted time is het antwoord anders
De nadruk ligt nog steeds op de Amerikaanse waarden. Vele bedrijven hebben daar ook de grootste groei ter wereld.
Nu zijn we wel eventjes overkocht. Maar het zwakkere Europa holt dan toch Amerika achterna bij een daling.
Best ook ETF's nemen want bij slechte resultaten en te weinig aangekochte aandelen uit die sterke sector zit je daar dan met bv. een facebook.
Zie mijn draadje over sterke waarden: correctie-in-de-sterkste-waarden-voorbi ... ml#p356938
Nu zijn we wel eventjes overkocht. Maar het zwakkere Europa holt dan toch Amerika achterna bij een daling.
Best ook ETF's nemen want bij slechte resultaten en te weinig aangekochte aandelen uit die sterke sector zit je daar dan met bv. een facebook.
Zie mijn draadje over sterke waarden: correctie-in-de-sterkste-waarden-voorbi ... ml#p356938