AMUNDI
TIP
AMUNDI
Hallo iedereen,
Ik ben hier nieuw maar volg sinds maanden dit forum. Ik vind het allemaal erg interessant in deze financieel woelige tijden.
Omdat spaarboekjes, kasbons, tak21-spaarformules nog nauwelijks iets opbrengen, ben ik op zoek naar beleggingen die wel opbrengen en onlangs hoorde ik van iemand die in AMUNDI belegd heeft, dat die 5 % garanderen of nastreven en dat het een zeer goede belegging is. Heeft er iemand ervaring met AMUNDI-beleggingen en zo ja, wat zijn jullie bevindingen ; is het inderdaad één van de beste beleggingen ? Graag had ik jullie mening daarover.
Dank bij voorbaat,
MrHolmes
Ik ben hier nieuw maar volg sinds maanden dit forum. Ik vind het allemaal erg interessant in deze financieel woelige tijden.
Omdat spaarboekjes, kasbons, tak21-spaarformules nog nauwelijks iets opbrengen, ben ik op zoek naar beleggingen die wel opbrengen en onlangs hoorde ik van iemand die in AMUNDI belegd heeft, dat die 5 % garanderen of nastreven en dat het een zeer goede belegging is. Heeft er iemand ervaring met AMUNDI-beleggingen en zo ja, wat zijn jullie bevindingen ; is het inderdaad één van de beste beleggingen ? Graag had ik jullie mening daarover.
Dank bij voorbaat,
MrHolmes
Re: AMUNDI
Amundi probeert 5% na te streven, maar het halen is wel iets helemaal anders dan hopen 
Nu is dit fonds wel één van de betere, maar beter is om toch nog een aantal MIXfondsen extra te nemen waarbij jij dan voor jezelf een hogere positie in Amundi neemt.
Je mag kiezen tussen deze 2
- Amundi Funds Bond Global Aggregate AE
- First Eagle Amundi International Fund AE
Nu is dit fonds wel één van de betere, maar beter is om toch nog een aantal MIXfondsen extra te nemen waarbij jij dan voor jezelf een hogere positie in Amundi neemt.
Je mag kiezen tussen deze 2
- Amundi Funds Bond Global Aggregate AE
- First Eagle Amundi International Fund AE
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Een fondsbeheerder kan veel winst nastreven maar als de beurzen gedurende een lange periode zakken kun je niet verwachten dat het fonds blijft stijgen. Een winstpercentage garanderen is al helemaal onmogelijk.
Dus als ik het goed begrijp, er zijn wel betere beleggingen te vinden ... ?
Dank alvast voor de gegeven reacties !
MrHolmes schreef:Dus als ik het goed begrijp, er zijn wel betere beleggingen te vinden ... ?
Amundi is niet slecht, maar ik zou niet op één paard gokken
En 5% garanderen is wat pretentieus. Voor 5% rente per jaar teken ik direct! Ik zeg niet dat het onmogelijk is, maar alles kan.
Een aandeel kan in 1 jaar tijd ook 50% stijgen