Apartementen Holiday Suites Zeebrugge
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Apartementen Holiday Suites Zeebrugge
Beste allen,
Wij willen graag beleggen in vastgoed, bedoeling is om iets aan te kopen en eventueel terug te verkopen na een aantal jaren.
Mijn vraag is of het interessant is om te beleggen in appartementen aankoop te Zeebrugge van Holiday Suites.
Blijkbaar zijn dat daar business appartementen en is in beheer bij Holiday suites.
Het beheer is ook in handen van hun zelf.
Je koopt blijkbaar een appartement, doch niet de grond. (raar).
Alles wordt mooi voorgesteld, mijn argwaan is.... als het te mooi is om waar te zijn, moet je voorzichtig zijn.
Na wat opzoekingen via internet, lees ik veel reviews van mensen die hotelkamers kochten en daar zijn positieve als negatieve verhalen rond. maar ik lees niks over reviews van appartementen.
Zelf ben ik een jaar of 10 geleden eens naar een bijeenkomst geweest van Holiday Suites om te investeren in hotelkamers, doch toen niet op in gegaan. Zou dit trouwens nog niet doen in hotelkamers.
Maar misschien is een appartement betere belegging.
Jan en Anne.
Wij willen graag beleggen in vastgoed, bedoeling is om iets aan te kopen en eventueel terug te verkopen na een aantal jaren.
Mijn vraag is of het interessant is om te beleggen in appartementen aankoop te Zeebrugge van Holiday Suites.
Blijkbaar zijn dat daar business appartementen en is in beheer bij Holiday suites.
Het beheer is ook in handen van hun zelf.
Je koopt blijkbaar een appartement, doch niet de grond. (raar).
Alles wordt mooi voorgesteld, mijn argwaan is.... als het te mooi is om waar te zijn, moet je voorzichtig zijn.
Na wat opzoekingen via internet, lees ik veel reviews van mensen die hotelkamers kochten en daar zijn positieve als negatieve verhalen rond. maar ik lees niks over reviews van appartementen.
Zelf ben ik een jaar of 10 geleden eens naar een bijeenkomst geweest van Holiday Suites om te investeren in hotelkamers, doch toen niet op in gegaan. Zou dit trouwens nog niet doen in hotelkamers.
Maar misschien is een appartement betere belegging.
Jan en Anne.
Re: Apartementen Holiday Suites Zeebrugge
Ik zou er vanaf blijven. Werken met erfpacht constructies. Veel kosten weinig rendement.
Geraakt ook niet doorverkocht later.
Geraakt ook niet doorverkocht later.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Apartementen Holiday Suites Zeebrugge
Thx Voodoo,
Ik had al zoiets van een vermoeden in verband met doorverkoopbaarheid.
Beter bij ons aanvankelijke idee blijven. Ergens een appartementje kopen in eigen beheer en na een paar jaar door verkopen.
Ik had al zoiets van een vermoeden in verband met doorverkoopbaarheid.
Beter bij ons aanvankelijke idee blijven. Ergens een appartementje kopen in eigen beheer en na een paar jaar door verkopen.