Arco
TIP
Arco
De stille dood van een spaar som van vele gezinnen, een politieke afrekening als doodoorzaak, de begrafenis van het Arco dossier betaald door vele gezinnen, de dader Dexia krijgt als beloning een nieuwe naam en mag vrolijk mee op de Panama boot, waanzin in het kwadraat.
Re: Arco
Het was een aandeel, dat heeft risico's.
Je kan toch geen hefboom 50 turbo nemen en dan jammeren dat hij waardeloos word?
Waarom niet? Omdat dit het risico is, die erbij hoort.
Je kan toch geen hefboom 50 turbo nemen en dan jammeren dat hij waardeloos word?
Waarom niet? Omdat dit het risico is, die erbij hoort.
Any man whose errors take ten years to correct is quite a man.
Rookie investor
Rookie investor
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
als je een product verkoopt met de vermelding dat het geen risico inhoud dan doe je aan bedrog en dit is tot op heden nog altijd strafbaar, maar als één of andere politieke partij , wil afrekenen met een organisatie. Zonder het minste rekening te houden met duizenden gezinnen, ja...........de mannen van Voka noem ik ze tegenwoordig die Vlaamse Nva 'ers ,vandaag blazen ze warm en morgen koud. De panama boot liepen ze varen, de cumul kan geen kwaad, maar die duur verdiende spaarcentjes moesten er aan geloven ten koste van alles, boerenpolitiek van laagste soort .
Wat is de meerwaarde om hier een topic over te starten?
Zijn er niet al een aantal draadjes over Arco? Denk dat dit verhaal al tot vervelens toe is uitgepluisd. Je kan voor elk standpunt wel goeie pro en contra argumenten vinden, maar na zovele jaren zijn ze allemaal wel al eens aangehaald denk ik.
Lenten schreef:als je een product verkoopt met de vermelding dat het geen risico inhoud dan doe je aan bedrog en dit is tot op heden nog altijd strafbaar, maar als één of andere politieke partij , wil afrekenen met een organisatie. Zonder het minste rekening te houden met duizenden gezinnen, ja...........de mannen van Voka noem ik ze tegenwoordig die Vlaamse Nva 'ers ,vandaag blazen ze warm en morgen koud. De panama boot liepen ze varen, de cumul kan geen kwaad, maar die duur verdiende spaarcentjes moesten er aan geloven ten koste van alles, boerenpolitiek van laagste soort .
Tja en het zijn GEEN spaarcenten,maar AANDELEN
en blijkbaar nog heel speculatieve aandelen, want ik dacht dat men er zelfs put-opties van Dexia mee had gekocht
ze moeten niet komen blijten omdat ze met 800 000 zijn, dan zouden die van Laurel en Hardy ( lernhout en Hauspie ) enz ook kunnen komen blijten dat ze hun geld kwijt zijn
Laatst gewijzigd door paul op 10 april 2017, 21:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Je zal dan nog wel een zijden draadje hoop hebben van je centjes terug te zien.............als dan een belegger komt aandraven met alles over vol gezeverd gesloten boek. Drama voor sommige mensen, waar het spaargeld niet meer bedraagt dan 2 maanden loon, zie studie over sparen. Maar dit is de huidige generatie Belgen of liever Vlamingen, leven in 3 versnellingen en jammer als je maar 1 versnelling hebt , die van overleven.
Regering laat arco door een advocatenkantoor oplossen
Als het dan misloopt kunnen ze de 'fout' afschuiven dat kantoor
Wat een losers de Regering
https://www.msn.com/nl-be/nieuws/other/ ... spartandhp
Als het dan misloopt kunnen ze de 'fout' afschuiven dat kantoor
Wat een losers de Regering
https://www.msn.com/nl-be/nieuws/other/ ... spartandhp
En wie betaalt dat advocatenbureau?? Het ACV (grapje)?
Topadvocaten weken plan B voor Arco cooperanten uit
Topadvocaten weken plan B voor Arco cooperanten uit
Wat Arco betreft, wij, uw medemensen, kunnen daar niet aan doen. Probeer ons aub niet in het bad te trekken of ons de rekening te laten betalen.
U bent bedrogen door de tsjevenzuil. Door de tsjeven, de tsjeven en niets dan de tsjeven.
Denk daar aan. Richt daar uw pijlen op. Denk daar aan als ze weer zichzelf op de borst kloppen om zoveel "verantwoordelijkheid" en hun "noodzakelijkheid".
U bent bedrogen door de tsjevenzuil. Door de tsjeven, de tsjeven en niets dan de tsjeven.
Denk daar aan. Richt daar uw pijlen op. Denk daar aan als ze weer zichzelf op de borst kloppen om zoveel "verantwoordelijkheid" en hun "noodzakelijkheid".
Ik ga het hier nog eens schrijven.
Ik heb ook een paar honderd euro in ARCO, omdat me dat direct een korting op mijn lening opleverde.
In feite heb ik daar niet echt iets voor betaald, maar het werd me wel "aangesmeerd".
De laatste jaren stond dat daar te slapen, en leverde me nog een minieme korting op de kosten van de rekening.
Mensen die daar 20-50% van hun spaargeld in gestoken hebben... shame on yourself.
Dat een bank en vakbond daar net iets te veel promotie voor gemaakt hebben is bekend. Dat ging zelfs zijn eigen leven leiden. Al de KWB leden gingen steenrijk worden van enkel en alleen centen in Arco ..... (als je dat gelooft...)
Zelfs al ben ik zelf betrokken, ik vind dat de regering dat niet met belastinggeld mag oplossen.
Als ze dat toch doen, dan ga ik dat aan een goed doel schenken, dan kunnen ze nog eens bij leggen.
Ik heb ook een paar honderd euro in ARCO, omdat me dat direct een korting op mijn lening opleverde.
In feite heb ik daar niet echt iets voor betaald, maar het werd me wel "aangesmeerd".
De laatste jaren stond dat daar te slapen, en leverde me nog een minieme korting op de kosten van de rekening.
Mensen die daar 20-50% van hun spaargeld in gestoken hebben... shame on yourself.
Dat een bank en vakbond daar net iets te veel promotie voor gemaakt hebben is bekend. Dat ging zelfs zijn eigen leven leiden. Al de KWB leden gingen steenrijk worden van enkel en alleen centen in Arco ..... (als je dat gelooft...)
Zelfs al ben ik zelf betrokken, ik vind dat de regering dat niet met belastinggeld mag oplossen.
Als ze dat toch doen, dan ga ik dat aan een goed doel schenken, dan kunnen ze nog eens bij leggen.