ARCOgaranties nietig?
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Re: ARCOgaranties nietig?
Politiek is het onverkoopbaar dat de Arco spaarder zijn centjes kwijt is, dat beseffen alle politici.
Alleen zal één partij daar extra voor boeten, en wees eerlijk, dat gezichtsverlies kan deze partij, en vakbond zich niet veroorloven.
Alleen zal één partij daar extra voor boeten, en wees eerlijk, dat gezichtsverlies kan deze partij, en vakbond zich niet veroorloven.
Ik denk dat enkel een "Deus ex machina" den boel kan redden ! ?
Je hebt het niet goed begrepen. Het ACW heeft inderdaad beslist om een groot deel van zijn centen in Dexia-aandelen te beleggen maar daarbuiten hebben ze ook nog andere aandelen gekocht in hun zweem van grootheidswaanzin. Het grootste stuk zat inderdaad in Dexia-aandelen, dat door Frans wanbeleid omver is gevallen.wazaa schreef:als ik het goed begrepen heb had A.. het geld wel om de arcocooperanten te betalen maar zijn ze onder één hoedje gaan spelen bij Dexia ? in dat geval zou Dexia(Belfius ) moeten opdraaien , kunnen ze dat niet ? dan moeten alle cooperanten maar hun conclusies trekken en bij Belfius vertrekken
Dat jij daaruit concludeert dat Belfius, het vroegere Dexia Bank België, voor Arco moet opdraaien, snap ik niet. Maar als het toch misloopt, zal je ook wel in de rij staan om de loketbediende van Belfius de les te spellen. Ik ken de lokale Belfiusbediende vrij goed, werkt al vele jaren voor de bank. Hij heeft me toevertrouwd dat 90% van het cliënteel de schuld enkel op Belfius steekt, zo zie je maar hoe media de mensen kan beïnvloeden.
Het ACW moet de Arco-coöperanten vergoeden, niemand anders. Al zal het mij worst wezen wie er uiteindelijk ons geld teruggeeft, zolang het maar wordt uitbetaald.
ik denk toch dat je in het slechtste geval de staat maar langs één zijde kan terugpakken..
Hoorde in journaal dat ACW vermogen heeft van 1 miljard euro. Kunnen ons misschien daarvan vergoeden?
Waarom zou je de staat willen terugpakken? Zij (nuja, de CD&V) proberen zelfs om de coöperanten terug te laten betalen via de garantiewetgeving. Alles met een C in moet het doelwit zijn. Al is en blijft het een dubbel gevoel, als alle coöperanten volgend jaar op de NVA zullen stemmen, zijn we ons geld zeker kwijt.wazaa schreef:ik denk toch dat je in het slechtste geval de staat maar langs één zijde kan terugpakken..
Toch onbegrijpelijk als je zoiets hoort. Als ze een deftige bedrijfsrevisor op het Arco-dossier zetten, kuist die heel de ACW-zuil op en krijgt de kleine man zijn geld terug.fil1970 schreef:Hoorde in journaal dat ACW vermogen heeft van 1 miljard euro. Kunnen ons misschien daarvan vergoeden?
1 000 000 000 ,00 euro, en acw heeft heeft onlangs het statuut bekomen van bedrijf in herstructurering, dan kunnen ze er nog een aantal op een soort brugpensioen sturen.
Zou daar het kapitaal van de vakbond ( in luxemburg bij Befius-Lux) ? en het ziekenfonds en van de andere Winstgevende verenigingen Zonder doel ook inbegrepen zijn ?
Zou daar het kapitaal van de vakbond ( in luxemburg bij Befius-Lux) ? en het ziekenfonds en van de andere Winstgevende verenigingen Zonder doel ook inbegrepen zijn ?
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Ge zit nu met de CD&V, SP.a en de Open VLD, hebt ge nu uw geld?Promo schreef:Al is en blijft het een dubbel gevoel, als alle coöperanten volgend jaar op de NVA zullen stemmen, zijn we ons geld zeker kwijt.

Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Spruitekop..
gij zijt hier precies wel de grootste optimist ...
gij zijt hier precies wel de grootste optimist ...
Wedden, dat er geen parlementaire onderzoekscommissie komt ! Nu is het wachten op nieuwe lekken, of wachten tot Pasen, als de Raad Van State uitspraak doet. Dan gaat de verliezende partij zeker in cassatie, en zijn we weer voor een tijdje vertrokken. Dan zal de Europese Commissie nog uitspraak moeten doen, en voor dat allemaal rond is, komen de verkiezingen er aan.
En dan, is de jacht geopend op de 850.000 Arco stemmen, wie deze stemmen binnenhaalt wind de jackpot, en de moeder aller verkiezingen.
De inzet van de verkiezingen: 850.000 Arco stemmen.
En dan, is de jacht geopend op de 850.000 Arco stemmen, wie deze stemmen binnenhaalt wind de jackpot, en de moeder aller verkiezingen.
De inzet van de verkiezingen: 850.000 Arco stemmen.
Laatst gewijzigd door patrick1 op 11 maart 2013, 21:00, 1 keer totaal gewijzigd.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Ge moet niet zeggen: "Met DIE gaat ge uw geld niet hebben". We zitten nu met diegene die in het zelfde nest zitten, hebt ge NU uw geld?
Ze leveren zelfs de minister van Financiën.
Als ge het niet krijgt van diegene uit hetzelfde nest: "papa, moeke, broerke en zuske", denkt ge dat ge dan moet rekenen op de anderen?
Leg dus de schuld niet bij de anderen.
Als ge het bij diegene in hetzelfde nest niet gekregen hebt moet ge niet gaan zagen en klagen bij de anderen en trek uw conclusies.
Zoiets heet "verstoten".

Als ge het niet krijgt van diegene uit hetzelfde nest: "papa, moeke, broerke en zuske", denkt ge dat ge dan moet rekenen op de anderen?
Leg dus de schuld niet bij de anderen.

Als ge het bij diegene in hetzelfde nest niet gekregen hebt moet ge niet gaan zagen en klagen bij de anderen en trek uw conclusies.
Zoiets heet "verstoten".

Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
-
- VIP member
- Contacteer:
Twordt sowieso een loose loose situatie he.
Als ze die 800000 gaan uitkeren kost dat 'ons' zoveel miljard. Zoniet zijn die 800000 hun geld kwijt en enorm bedrogen.
De politieke schade zal sowieso enorm zijn voor bepaalde partijen.
Maar ik zie nva daar nu niet echt zoveel stemmen mee halen.
In realiteit, op vandaag zijn de 3 Vlaamse regeringspartijen nog goed voor zo'n 35% vd stemmen.
ik zie cd&v en vld echt niet lang of intensief ruzie maken hieromtrent. Beetje show, maar je ziet gwendolieneke al sussen.
Ik verwacht dat de cooperanten uitgekeerd zullen worden.
Als ze die 800000 gaan uitkeren kost dat 'ons' zoveel miljard. Zoniet zijn die 800000 hun geld kwijt en enorm bedrogen.
De politieke schade zal sowieso enorm zijn voor bepaalde partijen.
Maar ik zie nva daar nu niet echt zoveel stemmen mee halen.
In realiteit, op vandaag zijn de 3 Vlaamse regeringspartijen nog goed voor zo'n 35% vd stemmen.
ik zie cd&v en vld echt niet lang of intensief ruzie maken hieromtrent. Beetje show, maar je ziet gwendolieneke al sussen.
Ik verwacht dat de cooperanten uitgekeerd zullen worden.
-
- VIP member
- Contacteer:
waarom uitkeren? Zelfs als ze uitkeren vertrekken de arco-aandeelhouders erna met hun geld naar een andere bank.
Als het aan CD&V lag, was alles al lang door de staat uitgekeerd hoorSpruitekop schreef:Ge moet niet zeggen: "Met DIE gaat ge uw geld niet hebben". We zitten nu met diegene die in het zelfde nest zitten, hebt ge NU uw geld?Ze leveren zelfs de minister van Financiën.
Leg dus de schuld niet bij de anderen.![]()
Zoiets heet "verstoten".

@ Patrick1: mooi verwoord!