Arcopar Actieteam
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
-
- VIP member
- Contacteer:
Re: Arcopar Actieteam
Maar nee, ze zitten ondertussen in het cachot in de legerkazerne 

Kijk naar het nieuws of luister naar de radio.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Hooguit 150 man (Het was te zien op het nieuws).
Ze hadden beter niet op de straat gekomen, nu heeft de CD&V 'n idee hoeveel mensen er wakker liggen van hun centen. Eigenlijk keert de lage opkomst zich nu TEGEN de demonstranten want de oproep stond wel degelijk in verschillende media.
Trouwens wie aandelen koopt weet wat er kan voorvallen. Veel geblaat, weinig wol.
Ze hadden beter niet op de straat gekomen, nu heeft de CD&V 'n idee hoeveel mensen er wakker liggen van hun centen. Eigenlijk keert de lage opkomst zich nu TEGEN de demonstranten want de oproep stond wel degelijk in verschillende media.
Trouwens wie aandelen koopt weet wat er kan voorvallen. Veel geblaat, weinig wol.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland ... CD-V.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
de voorzitter van dat actiecomite zou dan nog actief zijn bij N-VA
N-VA dat zijn de "vrienden" van het acw
de voorzitter van dat actiecomite zou dan nog actief zijn bij N-VA
N-VA dat zijn de "vrienden" van het acw
Steeds blijven herhalen. Geen geld = geen stem voor de CD&V
Een van hun slogans is vertrouwen en heerlijkheid in het ARCO dossier kunnen zij het bewijzen.
Een van hun slogans is vertrouwen en heerlijkheid in het ARCO dossier kunnen zij het bewijzen.
Inderdaad wel geld = geen stem voor CD & V.
De slogan is doe de onschuldige niet betalen dus, geen heerlijkheid maar eerlijkheid.
De slogan is doe de onschuldige niet betalen dus, geen heerlijkheid maar eerlijkheid.
lowietje schreef:Inderdaad wel geld = geen stem voor CD & V.
Dat zijn 2 doordenkertjes hierboven, en verliest de cd en vee altijd stemmen.
geen geld = stemmenverlies
wel geld = nog veeeeeeeeeeeeel meer stemmenverlies
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Deze actie is een actie van de nva tegen de cdenv, en de domme lopen erin.
150 op 11 miljoen is toch niet zoveel he die er ingelopen zijnchristofgh schreef:Deze actie is een actie van de nva tegen de cdenv, en de domme lopen erin.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
En in de Dexia-agenten en bedienden kregen wel regelmatig opleidingen met ook verkoopstechniek en wees er maar van overtuigd dat veel brave burgers, kasbonspaarders en ouderen bij het inschrijven enkel het positieve en nooit de gevaren en de ware toedracht te horen kregen. De papieren werden wel enkele weken later toegestuurd. Ik heb hier uit die tijd nog fotokopies liggen van een Dexiakantoor waar andere huisproducten vergeleken werden met kasbons en zogezegd zoveel beter waren, tot ook daar de bom ontplofte.
Eigenaardig genoeg geen woord over deze actie in de Tijd vandaag ! Niet belangrijk genoeg zeker !
Eigenaardig genoeg geen woord over deze actie in de Tijd vandaag ! Niet belangrijk genoeg zeker !
-
- Sr. Member
- Contacteer:
En in de Dexia-agenten en bedienden kregen wel regelmatig opleidingen met ook verkoopstechniek en wees er maar van overtuigd dat veel brave burgers, kasbonspaarders en ouderen bij het inschrijven enkel het positieve en nooit de gevaren en de ware toedracht te horen kregen. De papieren werden wel enkele weken later toegestuurd. Ik heb hier uit die tijd nog fotokopies liggen van een Dexiakantoor waar andere huisproducten vergeleken werden met kasbons en zogezegd zoveel beter waren, tot ook daar de bom ontplofte.
hebben de bestuurders en medewerkers van Arcopar hun aandelen verkocht tijdens het laatste jaar voor het faillissement ?
waarom onderzoekt het gerecht dit niet?
waarom onderzoekt het gerecht dit niet?
LOL Enkele quotes uit dat artikel:
Intussen zou CD&V hevig lobbyen opdat Europa haar definitieve negatieve advies over de waarborgregeling zou uitstellen.
...
Dirk Dejaeghere, voorzitter van de actiegroep, claimt zo'n 20.000 mensen te vertegenwoordigen.
...
Normaal had de actiegroep de nieuwjaarsbrief zaterdag willen overhandigen aan CD&V-voorzitter Wouter Beke in diens thuis in Leopoldsburg. "Maar Beke heeft laten weten dat hij niet thuis is."
Geen probleem als ge U richt tot de verantwoordelijken, maar AUB, laat de gewone burger gerust. Iedereen wist dat het een aandeel was.
Nu weten er sommige aandeelhouders het plots niet meer. Toch halen ze altijd 10 op 10 op enquete's.
Mijn vader zaliger, wist het heel goed dat een coöperatief aandeel ook een aandeel was, die ging nu 92 jaar zijn en was ongeschoold.
Nu is de tendens om de verantwoordelijkheid steeds bij een andere te leggen.
Ik heb nochtans verschillende faillissementen, in mijn aandelen meegemaakt,nog nooit is het bij mij opgekomen om te vinden dat de gemeenschap mij moet vergoeden, alhoewel de meeste frauduleus waren.
Nu denken er hier velen dat ze zich moeten wreken op de doorstart bedrijven. Maar die hebben alleen geld in het potje gebracht, om de uiteindelijke vereffening te betalen.
Hetgeen Arcopar kan recupereren zal uiteindelijk afhangen van de vereffening van Dexia.
Intussen is de staat, wij dus nog steeds bezig om het maximum te recupereren. Via geldinjecties om uiteindelijk het maximun er uit te halen voor de beleggers van Arcopar.
Ik heb die steun nooit gehad in mijn beleggingen.
Verschuil U ook niet achter de staatsgarantie, als mijn huis afgebrand is kan ik ook niet meer een verzekering afsluiten.
Nu weten er sommige aandeelhouders het plots niet meer. Toch halen ze altijd 10 op 10 op enquete's.
Mijn vader zaliger, wist het heel goed dat een coöperatief aandeel ook een aandeel was, die ging nu 92 jaar zijn en was ongeschoold.
Nu is de tendens om de verantwoordelijkheid steeds bij een andere te leggen.
Ik heb nochtans verschillende faillissementen, in mijn aandelen meegemaakt,nog nooit is het bij mij opgekomen om te vinden dat de gemeenschap mij moet vergoeden, alhoewel de meeste frauduleus waren.
Nu denken er hier velen dat ze zich moeten wreken op de doorstart bedrijven. Maar die hebben alleen geld in het potje gebracht, om de uiteindelijke vereffening te betalen.
Hetgeen Arcopar kan recupereren zal uiteindelijk afhangen van de vereffening van Dexia.
Intussen is de staat, wij dus nog steeds bezig om het maximum te recupereren. Via geldinjecties om uiteindelijk het maximun er uit te halen voor de beleggers van Arcopar.
Ik heb die steun nooit gehad in mijn beleggingen.
Verschuil U ook niet achter de staatsgarantie, als mijn huis afgebrand is kan ik ook niet meer een verzekering afsluiten.
Get over it. Arcopar zal nooit alles kunnen uitbetalen. Het enige dat je nog op mag hopen is dat je er nog een deel van terug ziet. Dit zal afhangen van:
* Hoeveel vereffenaars er nog zullen komen en voor hoelang
* Hoeveel rechtzaken en acties er nog zullen komen: Die advocaten, woordvoerders e.d. moeten ook betaald worden.
Je hebt aandelen gekocht, je hebt er de lusten en de lasten van.
Je hebt jarenlang kortingen gekregen, dividenten e.d. Toen kloeg niemand.
De enigen die je kan aanklagen zijn:
* Diegenen die het je verkocht hebben: Werknemers van Dexia. Deze mensen kan je niet persoonlijk aansprakelijk stellen en dexia is verleden tijd.
* De toenmalige regeringsleiders. Zij hebben gedaan wat ze op dat moment moesten doen. Stel dat ze gezegd hadden dat Arcopar op sterven na dood was, kwam er een bankenrun en was het nog veel erger geweest.
800.000 mensen waarvan er een aantal (150) kwaad zijn. De rest kan het niet schelen.
Als ze uitbetalen zijn er 11miljoen min een paar duizend kwaad.
Trouwens, stel dat je het terug krijgt, dan betaal je het toch terug via belastingen, wees daar maar zeker van.
* Hoeveel vereffenaars er nog zullen komen en voor hoelang
* Hoeveel rechtzaken en acties er nog zullen komen: Die advocaten, woordvoerders e.d. moeten ook betaald worden.
Je hebt aandelen gekocht, je hebt er de lusten en de lasten van.
Je hebt jarenlang kortingen gekregen, dividenten e.d. Toen kloeg niemand.
De enigen die je kan aanklagen zijn:
* Diegenen die het je verkocht hebben: Werknemers van Dexia. Deze mensen kan je niet persoonlijk aansprakelijk stellen en dexia is verleden tijd.
* De toenmalige regeringsleiders. Zij hebben gedaan wat ze op dat moment moesten doen. Stel dat ze gezegd hadden dat Arcopar op sterven na dood was, kwam er een bankenrun en was het nog veel erger geweest.
800.000 mensen waarvan er een aantal (150) kwaad zijn. De rest kan het niet schelen.
Als ze uitbetalen zijn er 11miljoen min een paar duizend kwaad.
Trouwens, stel dat je het terug krijgt, dan betaal je het toch terug via belastingen, wees daar maar zeker van.
Laatst gewijzigd door anonymous op 11 januari 2014, 19:41, 1 keer totaal gewijzigd.