Arcopar Actieteam
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
-
anonymous
Re: Arcopar Actieteam
AMA, zelfs als er in het groot zou bovengestaan hebben dat er een groot risico was om al je geld kwijt te geraken, zouden er nog evenveel mensen ingeetekend hebben.
http://www.standaard.be/cnt/dmf20140118_00935465" onclick="window.open(this.href);return false;
Arco ligt vers in het geheugen, alle andere problemen bij de andere banken
en toch staan de mensen aan te schuiven om opnieuw in een coöperatieve te stappen. Binnen enkele jaren staan diezelfde weer te roepen dat ze het niet beseften...
http://www.standaard.be/cnt/dmf20140118_00935465" onclick="window.open(this.href);return false;
en toch staan de mensen aan te schuiven om opnieuw in een coöperatieve te stappen. Binnen enkele jaren staan diezelfde weer te roepen dat ze het niet beseften...
Ze schrijven misschiend at de volkslening een groot succes is ( voor de staat zeker ) maag ik geloof er de ballen van
-
Leemans-broertje
- VIP member

- Contacteer:
In de wereld van het geld stikt het van de malafide praktijken. Dat is algemeen geweten. De lijst is lang. Zo hebben ook veel banken misbruik gemaakt van de MIFID regels om hun klanten onfatsoenlijke vragen te stellen. Bij de KBC eiste de 'beleggingsadviseur' dat ik mijn hele vermogen zou bekendmaken. Tot daar niets nieuws dus. Maar ... waar zat de BANKCOMMISSIE al die tijd ? Zij moet immers de klanten van de banksters tegen die praktijken beschermen en wordt er vet voor betaald. Hallo regering ?AMA schreef:Met deze misleidende reclame zijn vele Arco-spaarders er ingetrapt: http://www.standaard.be/cnt/dmf20121128_083" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Sebastiaan1985
- VIP member

- Contacteer:
Ik heb ingetekend voor die € 20 in één of andere anti-banken bui (ze zijn zeldzaam), maar echt geld insteken ga ik toch niet doenanonymous schreef:AMA, zelfs als er in het groot zou bovengestaan hebben dat er een groot risico was om al je geld kwijt te geraken, zouden er nog evenveel mensen ingeetekend hebben.
Ja.paul schreef:naast die 4,25% staat ook een sterretje
Ook alle kleine lettertjes gelezen in de folder ?
* Rendement van het boekjaar 1/7/'95-30/6/'96, jaarlijks te beslissen door de Alg. Verg. van Arcopar. Opbrengst vrijgesteld van R.V. indien het bedrag per belastingplichtige 5.000 BEF niet overschrijdt.
Dat vind ik ook. Er zijn dan ook een hoop vragen waarop ik dan ook geen antwoord gegeven heb.Leemans-broertje schreef:Zo hebben ook veel banken misbruik gemaakt van de MIFID regels om hun klanten onfatsoenlijke vragen te stellen.
Ik was vroeger ook bij KBC, heb die vragen ook gehad, maar ik heb op een hoop vragen 'geen commentaar' geantwoord of 'weet het niet'.Bij de KBC eiste de 'beleggingsadviseur' dat ik mijn hele vermogen zou bekendmaken.
Er werd daar niet echt een probleem over gemaakt. Men legde wel uit waarom die vraag gesteld werd (*), maar dan nog vond ik niet dat zij daar zaken mee hebben. Niet dat het allemaal zo'n geheim is, maar ik krijg de kriebels als mensen zowat alles van mij weten en ik zowat niets van hen. Ik denk dat een bank tegenwoordig al veel te veel weet/kan weten nu bancontact zowat voor alle betalingen gebruikt wordt.
(*) bvb hobbies, als je autofanaat bent, zou je kortingbonnen voor bvb Zolder kunnen krijgen.
Veel van die bankbedienden die zelf hun veel geld verloren zijn aan Arco en Fortis. Er zijn er een pak van die bankbedienden die de wind voelden waaien en uit Arco zijn uitgetreden 2009, 2010 of 2011. Dat verklaart waarom "Geld terug van Arco" spreekt over 660.859 vennoten en Swiggers en co over 800.000 vennoten.AMA schreef:Klopt Paul, maar de mensen zagen alleen zonder risico staan en geloofden hun bankdirecteur blindelings. De bankbediende was vroeger zoals de pastoor, de notaris en de hoofdonderwijzer.
Zijn de tijden verandert ? een beetje wel zou ik denken, maar hoe kan men uitleggen, de volkslening is een groot succes ??
Volgens advocaat Geert Lenssens ( "Geld terug van Arco") blijven de vennoten 5 jaar aansprakelijk ten bedrage van hun ingebracht kapitaal. Ook al zijn ze in die 5 jaar deels of volledig uitgetreden.
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Vergeet ook niet dat er een "vraagteken" achter de zin staat. Leestekens en sterretjes zijn dikwijls van een groot belang.J Lawieck schreef:Ja.paul schreef:naast die 4,25% staat ook een sterretje
Ook alle kleine lettertjes gelezen in de folder ?
* Rendement van het boekjaar 1/7/'95-30/6/'96, jaarlijks te beslissen door de Alg. Verg. van Arcopar. Opbrengst vrijgesteld van R.V. indien het bedrag per belastingplichtige 5.000 BEF niet overschrijdt.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
En dan moet je je aansluiten bij die groeperingen die proberen je geld terug te krijgen, dan moet je daar ook nog eens geld insteken zeker?
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Gezopen Paul?paul schreef:Ze schrijven misschiend at de volkslening een groot succes is ( voor de staat zeker ) maag ik geloof er de ballen van
Om op uw post te antwoorden: Is het een succes? Mocht het een succes zijn dan stonden ze nu minstens op 5 miljard €, een paar honderden miljoenen noem ik geen succes. Befluis heeft zowat elke klant op de hoogte gebracht van de volkslening. Een scheet in 'n fles heet dat bij ons.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Inderdaad een paar honderden miljoenen vlgs de krant, waarom bij Belfius ..?Spruitekop schreef:Gezopen Paul?paul schreef:Ze schrijven misschiend at de volkslening een groot succes is ( voor de staat zeker ) maag ik geloof er de ballen van(2 typfouten in één zin)
Om op uw post te antwoorden: Is het een succes? Mocht het een succes zijn dan stonden ze nu minstens op 5 miljard €, een paar honderden miljoenen noem ik geen succes. Befluis heeft zowat elke klant op de hoogte gebracht van de volkslening. Een scheet in 'n fles heet dat bij ons.
Spruitekop schreef:Gezopen Paul?paul schreef:Ze schrijven misschiend at de volkslening een groot succes is ( voor de staat zeker ) maag ik geloof er de ballen van(2 typfouten in één zin)
Ik was de mislukking van de volksverlakkerijlening aan het vieren
Drie topkaderleden van Dexia krijgen salarisverhoging van 30 procent
http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... ampaign=pm" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... ampaign=pm" onclick="window.open(this.href);return false;
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Op stap geweest met de bestuurders van Dexia misschien?paul schreef:Ik was de mislukking van de volksverlakkerijlening aan het vieren
Die hebben wel wat te vieren, een opslag van 30%.
Vakbond woedend over salarisverhoging Dexia-top.
http://www.demorgen.be/dm/nl/996/Econom ... -top.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.demorgen.be/dm/nl/996/Econom ... -top.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;