ARDM
TIP
Re: ARDM
Als het zo door gaat eindigen we veel hoger 
ja idd Glenn. Blij met de "gok"?glennl schreef:Als het zo door gaat eindigen we veel hoger
mensen op het MB spreken van 0.75 $ op korte termijn... waar of niet ... ik laat het in het midden ... maar leuk is het wel.
I don't drink. You know, the routine grind drives me to drink. Tragedy, I take straight.
Voorlopig heel blij inderdaad. +15% in 3 dagen tijd.
neem het van mij aan : deze rit BEGINT nog maar !glennl schreef:Voorlopig heel blij inderdaad. +15% in 3 dagen tijd.
I don't drink. You know, the routine grind drives me to drink. Tragedy, I take straight.
$0.37 is een feit ! goe bezig !
Elke dag ietsje hoger... steady grow... me like !
Als je de pijplijn bekijkt en het management, dat kan nog heel leuk worden.
Als je de pijplijn bekijkt en het management, dat kan nog heel leuk worden.
Bid: 0.375
Ask: 0.399
We zullen terug stijgen vandaag
Niet té rap het vel van de beer verkopen Glenn ... we zijn nog maar net vertrokken voor vandaag !glennl schreef:Bid: 0.375
wie is hier nog mee in de ontsnapping ?
wees gerust de rit eindigt nog niet : je moet weten dat alles beneden een dollar niet mag aangekocht worden door fondsenbeheerders in de US .... eens die kaap genomen is .... are all bets off !
hier een link naar de MB van ARDM met daarin een aanvaardbare timeline qua prijs voor ARDM
http://finance.yahoo.com/mbview/threadv ... Cd%2C4%2C3" onclick="window.open(this.href);return false;
wees gerust de rit eindigt nog niet : je moet weten dat alles beneden een dollar niet mag aangekocht worden door fondsenbeheerders in de US .... eens die kaap genomen is .... are all bets off !
hier een link naar de MB van ARDM met daarin een aanvaardbare timeline qua prijs voor ARDM
http://finance.yahoo.com/mbview/threadv ... Cd%2C4%2C3" onclick="window.open(this.href);return false;
not anywhere near too late in investing in ARDM. multiple won't be the same at .12 or .24 but given the potential this .35 stock stands a better chance than say a $5 or $10 dollar stock of doubling or even 10x folding. .50 would be nice to see with the announcement of phase 3 trials underway. .75-$1 with news of a spin off of the smoking cessation program. build it up to $1.50-$2 with news of success on the phase 3 and who know.... Less
net verkocht met 110% winst, je mag niet te gulzig zijn heb ik hier geleerd,
ljpc idem, 117% winst verkocht zonet
ljpc idem, 117% winst verkocht zonet
>90%
Maar bij deze blijf ik nog een tijd zitten. Deze trekt zich voorlopig niks aan van rode of groene indexen
Een gouden tip Insider, thx
Maar bij deze blijf ik nog een tijd zitten. Deze trekt zich voorlopig niks aan van rode of groene indexen
sleepnot schreef:>90%
Maar bij deze blijf ik nog een tijd zitten. Deze trekt zich voorlopig niks aan van rode of groene indexen![]()
Inderdaad. Ook mooi aangekocht aan 0,18 hier.
Wel slechts "klein" volume, geheel volgens mijn mogelijkheden en strategie (spreiding portefeuille).
Maar als je zo'n resultaten ziet, denk je dan, verdorie, had ik maar "all or nothing" gespeeld
Niet natuurlijk.
Nu kriebelt het echter enorm om nog extra te kopen ...
Ik had mijn mond moeten houden
Mooie timing kingsfan! Straks kan je gewoon terug kopen voor de volgende 'ronde'
Mooie timing kingsfan! Straks kan je gewoon terug kopen voor de volgende 'ronde'