Argen-co
TIP
Argen-co
Iemand ervaring met het coöperatief aandeel Argen-co van Argenta ? Alternatief voor een spaarboekje ?
Re: Argen-co
mooi alternatief wel, maar niet met een spaarboekje te vergelijken.
Een coopertatief aandeel is zeer illiquide, je moet laten weten dat je uitstapt van juni tot december en krijgt pas eind januari de centen op jouw rekening.
Eerder dus belegging op lange termijn als je in Argenta gelooft.
Want ook hier is een risico verbonden en kan je niet echt over spreiding spreken.
Er is geen garantiefonds dat tussenkomt bij faillissement.
Al bij al mooi rendement op lange termijn zonder al te veel risico, maar noem het geen alternatief voor spaarboekjes.
Een coopertatief aandeel is zeer illiquide, je moet laten weten dat je uitstapt van juni tot december en krijgt pas eind januari de centen op jouw rekening.
Eerder dus belegging op lange termijn als je in Argenta gelooft.
Want ook hier is een risico verbonden en kan je niet echt over spreiding spreken.
Er is geen garantiefonds dat tussenkomt bij faillissement.
Al bij al mooi rendement op lange termijn zonder al te veel risico, maar noem het geen alternatief voor spaarboekjes.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
zijn we Arco alweer vergeten?
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Van hun website;
Argenta is geen beursgenoteerde onderneming. Familiale aandeelhouders. Argen-Co is inderdaad niet wettelijk gegarandeerd. Maar dat is nu echt niet te vergelijken met Arco.Vandaag investeert Argen-Co 80 % van haar vermogen in Argenta Bank- en Verzekeringsgroep. De overige 20 % gaat naar duurzame investeringsprojecten. De klemtoon ligt hierbij op projecten in Europa. Hiermee zal worden bereikt dat de investeringen in voldoende