Argen-Co: uitgifte 2011
TIP
Argen-Co: uitgifte 2011
Vanaf 21 november kan je opnieuw inschrijven voor coöperatieve aandelen van Argen-Co.
"Argenta zal dat geld vooral gebruiken om zijn positie op de verzekeringsmarkt te versterken."
De prospectus zijn in bijlage te vinden (registratie vereist).
"Argenta zal dat geld vooral gebruiken om zijn positie op de verzekeringsmarkt te versterken."
De prospectus zijn in bijlage te vinden (registratie vereist).
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Re: Argen-Co: nieuwe uitgifte
Kan iemand mij in simpele woorden eens uitleggen wat dit precies inhoudt? Je kunt aandelen kopen van een bedrijf waarvan de aandelen niet op een beurs verhandeld kunnen worden? Hoe kan dan de waarde van dit aandeel evolueren?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- disterminator
- Hero Member
- Contacteer:
Simpel: de waarde evolueert niet. Of het zou naar 0 moeten zijn, als ze failliet gaan.
Wat ben je er dan mee? In die papieren staat dat het dividend nooit hoger kan zijn dan 5%.disterminator schreef:Simpel: de waarde evolueert niet. Of het zou naar 0 moeten zijn, als ze failliet gaan.
En 5% is de moeite niet?
http://www.hln.be/hln/nl/942/Economie/a ... -uit.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
Maximum 5%. Het kan dus even goed 0% zijn. Op lange termijn vind ik dat geen deal om van onder de indruk te zijn.Zwiertje schreef:En 5% is de moeite niet?
In theorie kan het 0% zijn, maar in de praktijk zal men trachten een redelijk dividend uit te betalen, kwestie dat anders de aandeelhouders er weer allemaal zullen uitstappen. Dit jaar heeft men 4,25% uitbetaald. Bovendien is dit een relatief veilige belegging, zolang Argenta niet failliet gaat, krijg je je inleg steeds terug.
Daarenboven is een eerste schijf (van 170€ of zoiets?) van de opbrengst vrij van RV.
Wettelijk mag men sowieso niet meer dan 6% geven. Sommige coöperaties geven ook effectief 6% (bijv. Ecopower), de vraag is of zij dit zullen kunnen blijven volhouden.
Ik vind dat al bij al geen slechte deal.
Daarenboven is een eerste schijf (van 170€ of zoiets?) van de opbrengst vrij van RV.
Wettelijk mag men sowieso niet meer dan 6% geven. Sommige coöperaties geven ook effectief 6% (bijv. Ecopower), de vraag is of zij dit zullen kunnen blijven volhouden.
Ik vind dat al bij al geen slechte deal.
Klein bedrag maar toch. Wist niet dat ze zich ook met zo'n onzin bezighielden.Argenta gaf voorts toe een verlies van 75 miljoen euro te lijden op overheidsobligaties van PIGS-landen.
Als je de kranten van de afgelopen week naleest zou het heel duidelijk moeten zijn wat een coöperatief aandeel issintorama schreef:Kan iemand mij in simpele woorden eens uitleggen wat dit precies inhoudt? Je kunt aandelen kopen van een bedrijf waarvan de aandelen niet op een beurs verhandeld kunnen worden? Hoe kan dan de waarde van dit aandeel evolueren?

Het is dus dit jaar 4,20% gewordensintorama schreef:Maximum 5%. Het kan dus even goed 0% zijn. Op lange termijn vind ik dat geen deal om van onder de indruk te zijn.Zwiertje schreef:En 5% is de moeite niet?
Het is een uitgifte van het jaar 2011, ik vind niets terug van een uitgave in november 2012 ?
-
- Full Member
- Contacteer:
voorlopig geen nieuwe uitgifte
Heeft al iemand weet wanneer de algemene vergadering plaats vind ? Ben benieuwd of er dit jaar dividend wordt uitgekeerd.