Argenta fondsen
TIP
-
- Newbie
- Contacteer:
Re: Argenta fondsen
Bedankt voor de vele reacties,
Ik probeer al enkele dagen te posten welke fondsen ik heb maar het lukt niet.
Heb een mail naar de moderator gestuurd.
Ik probeer al enkele dagen te posten welke fondsen ik heb maar het lukt niet.
Heb een mail naar de moderator gestuurd.
-
- Newbie
- Contacteer:
Ik heb ook negatieve ervaringen met ARGENTA TAK 23 ,instappen zoveel je wil ,men wil je bijna induwen in plaats van instappen, waarom omdat zij altijd winst maken ook al heb je verlies, ik wou uitstappen was ongeveer 250.000€,mijn agent ging op zijn achterste poten staan, ik gebruikte dus een list en zei dat ik dat geld nodig had dat ik mij een onroerend goed had gekocht, zo kon ik uit hun klauwen geraken, weeral weerstand je hebt dat geld toch niet direct nodig, binnen de veertien dagen staat het op je rekening ,intussen verloor ik steeds meer terug 28.000€ meer verlies, ik spreek over de periode eind 2018 ,had ik niet zoveel weerstand ondervonden, had ik veel vroeger uitgestapt ik zag 55.000 euro in rook opgaan, intussen ben ik bij ARGENTA ZELE daar is het jou geld en niet het hunne
Beste, voor dergelijke bedragen kunt u perfect werken in individueel beheer! Ik kan begrijpen dat de Argenta-man op zijn achterste poten stond.dikkeritte schreef: ↑3 januari 2019, 15:12 Ik heb ook negatieve ervaringen met ARGENTA TAK 23 ,instappen zoveel je wil ,men wil je bijna induwen in plaats van instappen, waarom omdat zij altijd winst maken ook al heb je verlies, ik wou uitstappen was ongeveer 250.000€,mijn agent ging op zijn achterste poten staan, ik gebruikte dus een list en zei dat ik dat geld nodig had dat ik mij een onroerend goed had gekocht, zo kon ik uit hun klauwen geraken, weeral weerstand je hebt dat geld toch niet direct nodig, binnen de veertien dagen staat het op je rekening ,intussen verloor ik steeds meer terug 28.000€ meer verlies, ik spreek over de periode eind 2018 ,had ik niet zoveel weerstand ondervonden, had ik veel vroeger uitgestapt ik zag 55.000 euro in rook opgaan, intussen ben ik bij ARGENTA ZELE daar is het jou geld en niet het hunne
Externe fondsen is goed tot 125.000 euro, eenmaal je op dat punt komt qua belegbaar vermogen, moet je toch een versnelling hoger schakelen.
Ikzelf werk met beheerder in Luxemburg, en het rendement is de afgelopen jaren in de conservatie portefeuille echt wel correct.
Ik wil niet negatief doen over de fonsen van argenta maar Ik ben in 2015 ingestapt met 25000 euro de laagste
stand die ik zag was 19500 ik heb het nu kunnen terug brengen naar 23500 en ben er toch maar uit gegaan dus voor het beheer van 2 % word niet veel gedaan voor jou Je begrijp wel dat ik geen niet genoteerde beurs fons koop meer en wat was de beurs toen en wat is hij nu
gr J M
stand die ik zag was 19500 ik heb het nu kunnen terug brengen naar 23500 en ben er toch maar uit gegaan dus voor het beheer van 2 % word niet veel gedaan voor jou Je begrijp wel dat ik geen niet genoteerde beurs fons koop meer en wat was de beurs toen en wat is hij nu

gr J M
Je bent beter af met een tracker: iShares Core S&P 500 UCITS ETF USD (Acc) (EUR) | CSPXJoH25Az schreef: ↑6 januari 2020, 15:00 Ik wil niet negatief doen over de fonsen van argenta maar Ik ben in 2015 ingestapt met 25000 euro de laagste
stand die ik zag was 19500 ik heb het nu kunnen terug brengen naar 23500 en ben er toch maar uit gegaan dus voor het beheer van 2 % word niet veel gedaan voor jou Je begrijp wel dat ik geen niet genoteerde beurs fons koop meer en wat was de beurs toen en wat is hij nu![]()
gr J M
Amper beheerskosten (0,07%) en je investeert in de top 500 bedrijven van de VS.
Over 30 jaar gezien een rendement van 7-8%.
Eerst vertellen wat een ander met zijn centen moet doen en daarna de vraag stellen hoe moet ik het doen in een ander topic.TrX schreef: ↑6 januari 2020, 20:35Je bent beter af met een tracker: iShares Core S&P 500 UCITS ETF USD (Acc) (EUR) | CSPXJoH25Az schreef: ↑6 januari 2020, 15:00 Ik wil niet negatief doen over de fonsen van argenta maar Ik ben in 2015 ingestapt met 25000 euro de laagste
stand die ik zag was 19500 ik heb het nu kunnen terug brengen naar 23500 en ben er toch maar uit gegaan dus voor het beheer van 2 % word niet veel gedaan voor jou Je begrijp wel dat ik geen niet genoteerde beurs fons koop meer en wat was de beurs toen en wat is hij nu![]()
gr J M
Amper beheerskosten (0,07%) en je investeert in de top 500 bedrijven van de VS.
Over 30 jaar gezien een rendement van 7-8%.
Estate Guru believer.
In 2015 kocht ik record fondsen. Ze deden het steeds slechter, dieptepunt in december 2018. Als ze diep gaan wacht ik af, eigenlijk zou je zelfs moeten bijkopen, maar psychische is dat soms moeilijk.. Maar goed beursjaar 2019 heeft ze weer in groen gezet. Al vraag ik me af of fondsen veel zin hebben. Er zijn heel wat kosten op (instap, beheer effectenrekening per lijn,...). Sparen aan 0,11 is niet veel maar het zakt ten minste niet. Tegen inflatie kunnen we toch niet op.