argenta fund longer life
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
-
anonymous
argenta fund longer life
wat vinden jullie van het argenta fund longer life ? De moeite om in te stappen ? Of bedenkingen ? Veilig ?
-
fropskottel
- Hero Member

- Contacteer:
Re: argenta fund longer life
(heel) veel te hoge instap- en beheerskosten. Toen ben ik gestopt met lezen.Dora schreef:wat vinden jullie van het argenta fund longer life ? De moeite om in te stappen ? Of bedenkingen ? Veilig ?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
anonymous9
Als je voor 10.000 euro investeert, betaal je op dag 1 al 300 EUR 'om te mogen meedoen'. Dan heb je nog geen cent opbrengst gezien.
Ja, 3% is redelijk veel.
Ja, 3% is redelijk veel.
3% is veel maar niet onoverkomenlijk indien je het lang genoeg bijhoudt (dan worden de instapkosten over meer jaren gespreid) en het rendement hoog is. Helaas is over het rendement nog niets te zeggen omdat het fonds pas op 1 juni 2016 opgericht is. Ik zou me eerder richten naar fondsen die al langere tijd bestaan en hun kwaliteit al bewezen hebben.
-
fropskottel
- Hero Member

- Contacteer:
Bovendien vermeldt het prospectus 5%, en rekent het 1.68% beheerskosten aan.Yaris schreef:3% is veel maar niet onoverkomenlijk indien je het lang genoeg bijhoudt (dan worden de instapkosten over meer jaren gespreid) en het rendement hoog is. Helaas is over het rendement nog niets te zeggen omdat het fonds pas op 1 juni 2016 opgericht is. Ik zou me eerder richten naar fondsen die al langere tijd bestaan en hun kwaliteit al bewezen hebben.
Trap niet in de val.Dora schreef:wat vinden jullie van het argenta fund longer life ? De moeite om in te stappen ? Of bedenkingen ? Veilig ?
wilt ge investeren in een of meer fondsen.
ga lezen op mijn kapitaal.be of bij me direct.
gegarandeerd heel lage kosten.
dat longer life wordt alleen maar Argenta beter van.
diegene die daar nu aan de top , allemaal een verleden bij de grootbanken.
bvb 10000 € is 300 € kosten wordt om te starten al 9700 €.
300 € is al gewoon foetsie vanaf dag een.
de rest van kosten later buiten beschouwing gelaten.
bvb bij Me deze 10000 € in een portefeuille is 10000 € en dit verspreid over 13 fondsen.
bij argenta 10000 € in een iets.
wat zal op termijn meer garanderen een iets of 13 verschillende.
Alvast al 300 € winst voor te starten.
Estate Guru believer.