Argenta gehalveerde aankoopkosten ?
TIP
Argenta gehalveerde aankoopkosten ?
Vandaag mail gehad van Argenta :
Naar jaarlijkse gewoonte lanceren wij ook deze zomer nieuwe fondsen.
Het loont zeker de moeite om voor 27/6 langs te komen want dan profiteert u van een
gehalveerde instapkost.
Weet iemand al iets welke nieuwe fondsen zij lanceren ?
Naar jaarlijkse gewoonte lanceren wij ook deze zomer nieuwe fondsen.
Het loont zeker de moeite om voor 27/6 langs te komen want dan profiteert u van een
gehalveerde instapkost.
Weet iemand al iets welke nieuwe fondsen zij lanceren ?
Re: Argenta gehalveerde aankoopkosten ?
Op hun site staat nu een Global Thematic fonds, zowel defensief als dynamic
Blijkbaar 4 thema's : robotica, water, lifestyle en veiligheid
Ook nieuw : een longer life dynamic (vorig jaar kwamen ze al uit met dit defensieve fonds) : fonds met vergrijzingsaccenten
Blijkbaar 4 thema's : robotica, water, lifestyle en veiligheid
Ook nieuw : een longer life dynamic (vorig jaar kwamen ze al uit met dit defensieve fonds) : fonds met vergrijzingsaccenten
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Er zijn banken waar je dat nooit betaalt, denk 2 keer na voor je gaat beleggen bij Argenta!
inderdaad: als u goedkoop wil instappen, gaat u toch naar een bank die dat compleet gratis aanbiedt, ipv in te gaan op een tijdelijk bod met "verlaagde/gehalveerde" kosten?
Argenta is een leuke bank voor wat betreft de gratis basisdiensten (rekeningen, kaarten, betalingen) EN die toch nog een echt kantoornet heeft. Voor gratis beleggingen moet u echter elders zijn...
Argenta is een leuke bank voor wat betreft de gratis basisdiensten (rekeningen, kaarten, betalingen) EN die toch nog een echt kantoornet heeft. Voor gratis beleggingen moet u echter elders zijn...
Volledig akkoord.inquirer schreef: ↑29 mei 2017, 16:31 inderdaad: als u goedkoop wil instappen, gaat u toch naar een bank die dat compleet gratis aanbiedt, ipv in te gaan op een tijdelijk bod met "verlaagde/gehalveerde" kosten?
Al zijn hun brokertarieven voor wat eenvoudige aandeelaankopen ook redelijk laag, dus daarvoor kan je ze ook gebruiken.
Hun pensioenspaarfonds scoort ook goed, dus kan je ook gebruiken.
En hun verzekeringen waren voor mij ook interessant en veel goedkoper (ook al heb ik nooit een schadegeval gehad). Ben er nu niet langer verzekerd.
72% aandelen, 18% obligaties, 10% cash
Ik weet dat Argenta betreft fondsen te duur is tegenover anderen maar ik zou er gewoon een deeltje kopen uit goede wil.
Ik ben daar al 10 jaar klant en maak gebruik van hun gratis bankkaarten en Mastercard maar gun ze zelf niets.
Vandaar mijn vraag hier.
Mijn echte beleggingen zitten al jaren bij andere banken.
Ik ben daar al 10 jaar klant en maak gebruik van hun gratis bankkaarten en Mastercard maar gun ze zelf niets.
Vandaar mijn vraag hier.
Mijn echte beleggingen zitten al jaren bij andere banken.
Hun tarief op gewone aandelen transacties is dan weer drastisch verhoogd sinds april. Van 5,95 naar 9,95 euro minimum.
Jammer voor hun natuurlijk, ik deed al mijn transacties op euronext bij hun. Nu niks meer.
Jammer voor hun natuurlijk, ik deed al mijn transacties op euronext bij hun. Nu niks meer.
over Argenta gesproken.
Weet er al iemand de winstdeelname van hun tak 21??
Blijkbaar een groot geheim.
Zal wel een dikke nul zijn vermoed ik.
Ze mogen samen gaan kaarten bij KBC, Beflius en Paribas. De andere kazakkendraaiers.
Weet er al iemand de winstdeelname van hun tak 21??
Blijkbaar een groot geheim.
Zal wel een dikke nul zijn vermoed ik.
Ze mogen samen gaan kaarten bij KBC, Beflius en Paribas. De andere kazakkendraaiers.
banken mogen burgers beroven, burgers mogen geen banken beroven
[quote=karine post_id=304157 time=1496073413 user_id=356]
Ik weet dat Argenta betreft fondsen te duur is tegenover anderen maar ik zou er gewoon een deeltje kopen uit goede wil.
Uit goede wil Argenta gaat er zeer zeker beter van worden.
Diegene die het daar heden allemaal aan het uitdokteren zijn goedbetaalde Kbc ex werknemers.
Of koopt u bij Kbc ook uit goede wil.
Wat me heden stoort zijn allerlei kosten verhogingen onder andere buiten eurozone met debet card.
Aan Doccle doen ze nog steeds niet mee.
Aan Zoomit doen ze nog steeds niet mee.
Al is het maar om de papierberg van de laatste 5 jaar niet in huis te hebben.
Dus nog veel werk aan de winkel.
Uit goede wil Argenta gaat er zeer zeker beter van worden.
Diegene die het daar heden allemaal aan het uitdokteren zijn goedbetaalde Kbc ex werknemers.
Of koopt u bij Kbc ook uit goede wil.
Wat me heden stoort zijn allerlei kosten verhogingen onder andere buiten eurozone met debet card.
Aan Doccle doen ze nog steeds niet mee.
Aan Zoomit doen ze nog steeds niet mee.
Al is het maar om de papierberg van de laatste 5 jaar niet in huis te hebben.
Dus nog veel werk aan de winkel.
Estate Guru believer.
Wat jij als een gebrek ondervindt, zijn voor mij redenen waarom ik Argenta nu juist wel in overweging aan het nemen ben.
Ik ben misschien wat ouderwets daarin, maar ik wil de facturen nog steeds op papier krijgen. En niet in Zoomit, Doccle, of wat voor ander systeem dan ook.
Ik ben misschien wat ouderwets daarin, maar ik wil de facturen nog steeds op papier krijgen. En niet in Zoomit, Doccle, of wat voor ander systeem dan ook.
Op papier is niet meer van deze tijd.annetje schreef: ↑31 mei 2017, 09:59 Wat jij als een gebrek ondervindt, zijn voor mij redenen waarom ik Argenta nu juist wel in overweging aan het nemen ben.
Het als pdf opslaan en kopij op een stick of in de cloud.
Steeds overal alles beschikbaar mits internet.
En betalingen als op vakantie is geen probleem , iets vergeten te betalen ook al verleden tijd.
Rappels ook verleden tijd.
En ja het kost wat moeite om het op te starten.
Waar we wonen is de post een ramp , en de mede bewoners krijgen hier alle weken rappels.
Digitaal toch zo handig.
En iets uitprinten als nodig kan ook natuurlijk.
leve de bomen .
Estate Guru believer.
Je kan ook gewoon facturen op pdf ontvangen en ze betalen via argenta.
Geen papierwinkel maar ook geen doccle en consoorten.
Geen papierwinkel maar ook geen doccle en consoorten.
72% aandelen, 18% obligaties, 10% cash
Weet zelf perfect op voorhand wanneer een factuur of betaling er aan komt.
Gebruik een geld beheer programma.
Dus nooit verrassing bij een auto betaling.
Als vb vorig jaar was Vlaamse overheid te laat met met autotaks , onroerende voorheffing.
Was in mijn geld beheer program duidelijk te merken. (geboekt , maar nog niet ontvangen)
Reserve op betrokken rekening was voorzien , tot de betaling nodig was.
En of een pdf een papierwinkel is ?
Maar ja uitgeven is makkelijk , der komt een papier thuis en ja of de centjes er zijn.
5 JAAR alle uitreksels bijhouden is een massa papier.
Als pdf een peuleschil.
och ja kas betalen is zeer zelden.
Laatst nog op tv waarom cash betalen , ben ik zeker dat ik nie te veel uitgeef.
leve de geldbeheer programs.
ja gewoonte's zeker.
Estate Guru believer.
Zijn er hier nog mensen met een mening omtrent die nieuwe fondsen?
Las al eens de fiche van dat global thematic fonds maar vind geen participaties van het fonds.
Iemand wel?
Las al eens de fiche van dat global thematic fonds maar vind geen participaties van het fonds.
Iemand wel?
Die ga je nog niet vinden, het gaat om een pas opgericht fonds, eerst zal er geld in dat fonds moeten stromen om posities te kunnen innemen. Ten vroegste het halfjaarverslag afwachten vermoed ik. Of het verstandig is om nu al in te stappen laat ik in het midden, zelf prefereer ik eerder een fonds dat al wat jaren zijn deugdelijkheid heeft bewezen, thema fondsen genoeg waaruit je kan kiezen, zelf heb ik bv LU0133061175.