Argenta ,Gratis ???? Service ???
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
-
dimitry
Re: Argenta ,Gratis ???? Service ???
@waarom daarom:
Als je goed leest belde ik dus juist van te voren omdat ik weet dat het moet, maar het werd me gewoon geweigerd!
Wilde 6000 opnemen en belde ruim op tijd, was niet mogelijk.
Toen ik informeerde of het dagelijkse maximum van 1250 wel mogelijk was het antwoord ja.
Heb toen voorgesteld om dan 5 dagen op rij bv 1200 op te nemen en of dat wel mogelijk was: Ja
Toen werd deze collega (dochter) diverse malen op de achtergrond onderbroken daar haar broer en was het ineens niet meer mogelijk.
Heb toen 's-avonds de alg. voorw. doorgespit en ben de volgende dag naar de vestiging gegaan.
Ben inmiddels overgestapt naar DB M@X , ongeveer zelfde voorwaarden en betere voorwaarden.
Gaan binnenkort verhuizen, maar denk maar niet dat ik als onrendabele klant de hypotheek aan Argenta gun.
een onrendabele klant, kan altijd nog een rendabele klant worden....maar nu niet meer.
MvrGr Dimitry
Als je goed leest belde ik dus juist van te voren omdat ik weet dat het moet, maar het werd me gewoon geweigerd!
Wilde 6000 opnemen en belde ruim op tijd, was niet mogelijk.
Toen ik informeerde of het dagelijkse maximum van 1250 wel mogelijk was het antwoord ja.
Heb toen voorgesteld om dan 5 dagen op rij bv 1200 op te nemen en of dat wel mogelijk was: Ja
Toen werd deze collega (dochter) diverse malen op de achtergrond onderbroken daar haar broer en was het ineens niet meer mogelijk.
Heb toen 's-avonds de alg. voorw. doorgespit en ben de volgende dag naar de vestiging gegaan.
Ben inmiddels overgestapt naar DB M@X , ongeveer zelfde voorwaarden en betere voorwaarden.
Gaan binnenkort verhuizen, maar denk maar niet dat ik als onrendabele klant de hypotheek aan Argenta gun.
een onrendabele klant, kan altijd nog een rendabele klant worden....maar nu niet meer.
MvrGr Dimitry
Pffff Argenta
Hier zondagavond 1000€ van de spaarrekening (argenta) overgeschreven naar mijn zichtrekening (argenta),
en nu maandagnamiddag 16h30 nog altijd in verwerking !
Tellen ze da geld nog met de hand misschien ?

Hier zondagavond 1000€ van de spaarrekening (argenta) overgeschreven naar mijn zichtrekening (argenta),
Tellen ze da geld nog met de hand misschien ?
Het schijnt dat het bij Deutsche Bank zelfs twee bankwerkdagen duurt. Daar moeten ze eerst nog controleren of het geen vals geld is.
Moet es proberen bij Belfius, als ge daar op donderdagavond overschrijft naar Rabo, is het pas de maandag ginder.
-
Frisse Freddy
- VIP member

- Contacteer:
Das toch normaal? Als je bv om 20u overschrijft wordt het pas de vrijdagochtend verwerkt + 1 bankwerdag = maandag.
Perfect normaal en volgens de regels.
Perfect normaal en volgens de regels.
@ fil1970
Bij Belfius wordt alles na 17u pas de volgende dag verwerkt.
Nu graag back on topic: het gaat hier over Argenta.
Bij Belfius wordt alles na 17u pas de volgende dag verwerkt.
Nu graag back on topic: het gaat hier over Argenta.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Davido, als je zondag een overschrijving bij Argenta hebt ingevoerd via e banking, wordt die pas maandagavond uitgevoerd. Het is dus 'normaal' dat die verrichting nog in verwerking staat.davido72 schreef:Pffff Argenta
Tellen ze da geld nog met de hand misschien ?![]()
Tussen uw eigen rekeningen gebeurt dit onmiddellijk, ook in het weekend, alleen valutadatum is maandag.
Is dit ook zo tussen eigen rekeningen bij argenta;tuinhuis schreef: Het is dus 'normaal' dat die verrichting nog in verwerking staat.
bij mijn andere banken gebeurt dit direct !
Zie antwoord een post hoger. Ja, ook bij Argenta gebeuren transacties tussen eigen rekeningen meteen. Argenta is trouwens het afgelopen jaar behoorlijk sneller geworden met het verwerken van transacties. Ik heb daar echt geen klagen over.