Argenta -> Keytrade
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Argenta -> Keytrade
Hallo,
Van mijn opa heb ik vandaag een mooi spaarboekje gekregen dat momenteel bij Argenta staat. Het spaarboekje staat op mijn naam. Hoe kan ik het gemakkelijkst dit spaarboekje naar mijn Keytrade spaarrekening overplaatsen?
Heb reeds gebeld naar Keytrade en zei zeggen dat het bedrag van de Argenta rekening moet overgeschreven worden naar mijn spaarrekening. Volgens mijn opa moest ik echter gewoon met het spaarboekje naar mijn bank stappen en zouden zij het nodige regelen...
Wie kan me helpen??
Thanks!
Van mijn opa heb ik vandaag een mooi spaarboekje gekregen dat momenteel bij Argenta staat. Het spaarboekje staat op mijn naam. Hoe kan ik het gemakkelijkst dit spaarboekje naar mijn Keytrade spaarrekening overplaatsen?
Heb reeds gebeld naar Keytrade en zei zeggen dat het bedrag van de Argenta rekening moet overgeschreven worden naar mijn spaarrekening. Volgens mijn opa moest ik echter gewoon met het spaarboekje naar mijn bank stappen en zouden zij het nodige regelen...
Wie kan me helpen??
Thanks!
Re: Argenta -> Keytrade
Naar het Argenta kantoor gaan en zeggen dat je dat geld op de Keytrade rekening wilt hebben. Zij zullen dan vermoedelijk een zichtrekening openen. Dat is gratis bij Argenta.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Je kan niet van een spaarrekening bij Bank A geld transferen naar een spaarrekening elders. Dit kan wel via en zichtrekening bij Bank A. Open daarom een zichtrekening bij Argenta (tenzij je er al een hebt), en transfereer via deze zichtrekening het geld meteen naar je spaarrekening bij Keytrade. Sluit daarna alle rekeningen bij Argenta. Misschien is er een kleine kost verbonden aan het openen en/of sluiten van de zichtrekening. Het sluiten van een spaarrekening zou gratis moeten zijn.
Bedankt, dan zal ik morgen eens naar een Argenta kantoor gaan.
Hoe bewijs ik dat dit spaarboekje van mij is? Mijn naam staat daar wel op, maar is dit voldoende?
Hoe bewijs ik dat dit spaarboekje van mij is? Mijn naam staat daar wel op, maar is dit voldoende?
-
mr intrest
- Full Member

identiteitskaart meenenemen en tonen aan de bankbediende
Bedankt!
Hoe lang zou het duren vooraleer alles afgesloten is en mijn geld bij Keytrade staat?
Hoe lang zou het duren vooraleer alles afgesloten is en mijn geld bij Keytrade staat?
Zichtrekening bij Argenta openen (dat is gratis). Rekeningen openen bij Keytrade bank. En dan vragen aan de bankbediende of ze het geld willen overschrijven naar jouw rekening bij Keytrade.glennl schreef:Bedankt!
Afsluiten van zichtrekeningen en spaarrekeningen is bij wet verplicht gratis.GoGo schreef:Je kan niet van een spaarrekening bij Bank A geld transferen naar een spaarrekening elders. Dit kan wel via en zichtrekening bij Bank A. Open daarom een zichtrekening bij Argenta (tenzij je er al een hebt), en transfereer via deze zichtrekening het geld meteen naar je spaarrekening bij Keytrade. Sluit daarna alle rekeningen bij Argenta. Misschien is er een kleine kost verbonden aan het openen en/of sluiten van de zichtrekening. Het sluiten van een spaarrekening zou gratis moeten zijn.
-
Frisse Freddy
- VIP member

- Contacteer:
overschrijven van spaarrekening is wel mogelijk, als de rekening naar waar je overschrijft ook op je eigen naam staat.