Argenta rente weer gewijzigd op e-spaar rekening?
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Argenta rente weer gewijzigd op e-spaar rekening?
Zoals het er nu naar uitziet zal Rabank.be en Argenta de rente nog verder verlagen. Ze gaan niet tot 01.04 wachten.
Ze zullen niet de enige zijn die de rente verder verlaagt.
Als je een serieuze interest wil moet je bij Credit Europe zijn op dit moment.
Ze zullen niet de enige zijn die de rente verder verlaagt.
Als je een serieuze interest wil moet je bij Credit Europe zijn op dit moment.
[b][i]Wat telt is de totale rente die je op het einde van het jaar op je spaarboekje aantreft.[/i][/b]
Pas na 01/04 ga ik beslissen wat ik met het geld op mijn Agenta e-spaar ga doen.
Momenteel kan ik trouwens online niks doen.
Op 11/02 heb ik wegens diefstal mijn Argenta bankkaart moeten laten blokkeren en pas op 24/02 (9 werkdagen!) zal ik over over een nieuwe kunnen beschikken.
Helaas werk ik al met een Argenta Digipas en daarvoor heb ik mijn bankkaart nodig.
Banken die in stilte en dag op dag hun rente verlagen, ik heb er stilaan mijn buik van vol.
Tegenwoordig moet je niet alleen je aandelen dagelijks opvolgen, maar ook de rente op je spaarrekening(en).
Heel discriminerend trouwens voor de mensen die niet de tijd of de mogelijkheid hebben om deze aanpassingen online op te volgen.
Momenteel kan ik trouwens online niks doen.
Op 11/02 heb ik wegens diefstal mijn Argenta bankkaart moeten laten blokkeren en pas op 24/02 (9 werkdagen!) zal ik over over een nieuwe kunnen beschikken.
Helaas werk ik al met een Argenta Digipas en daarvoor heb ik mijn bankkaart nodig.
Banken die in stilte en dag op dag hun rente verlagen, ik heb er stilaan mijn buik van vol.
Tegenwoordig moet je niet alleen je aandelen dagelijks opvolgen, maar ook de rente op je spaarrekening(en).
Heel discriminerend trouwens voor de mensen die niet de tijd of de mogelijkheid hebben om deze aanpassingen online op te volgen.
Heb, net als velen denk ik, na de laatste rentedaling bij Rabo mijn geld er overgeschreven naar Argenta... Laat het voorlopig daar staan tot 01/04. Veel zal volgens mij afhangen welke overgangsmaatregelen de banken gaan nemen wat betreft de huidige lopende aangroei- en getrouwheidspremie... Argenta heeft in de nieuwsbrief op haar website deze overgangsregeling al duidelijk vooropgesteld. Ik heb echter nog geen conrete regeling bij andere banken gehoord... Misschien weten jullie er al iets meer van. Ik denk toch dat niet ook niet onbelangrijk is.
Inderdaad Credit Europe op dit moment maar voor hoelang
? Ja zoals ge zegt moet je elke dag aandelen opvolgen, Tak 21 niets opgebracht en nog af te wachten wat dat gaat worden???? nu de spaarboekjes, volgens mij kan je binnenkort beter je geld in een kous doen....
Misschien moeten we binnenkort nog geld aan de banken geven om ons geld bij te houden!!!!
Begin het echt belachelijk allemaal te vinden... maar in de week ook gehoord de regering in Nederland ga ook andere maatregelen treffen betreffende de spaarboekjes...
Wij zijn dupe en serieus deze keer !!! Het is wraakroepend!!!!
Misschien moeten we binnenkort nog geld aan de banken geven om ons geld bij te houden!!!!
Begin het echt belachelijk allemaal te vinden... maar in de week ook gehoord de regering in Nederland ga ook andere maatregelen treffen betreffende de spaarboekjes...
Wij zijn dupe en serieus deze keer !!! Het is wraakroepend!!!!
De intrestvoeten zullen naar alle waarschijnlijkheid in maart nog naar beneden gaan. Er is immers sprake dat de ECBrente nog mogelijks 2 * 0.5 naar beneden gaat.
Laat ik wel even opmerken dat Argenta nog steeds in de top 10 staat met de rentes (plaats 9 om precies te zijn). Dus zo slecht is dit nu ook weer. Zou het ook niet kunnen dat zij speciaal 3,05% nemen om net boven die hele groep - die 3% basisrente geeft - uit te komen?
Ik laat mijn geld daar nu staan, over anderhalve maand ga ik pas definitieve beslissingen nemen. Zoals reeds een aantal keren gezegd: de rente zal nog dalen...
Ik laat mijn geld daar nu staan, over anderhalve maand ga ik pas definitieve beslissingen nemen. Zoals reeds een aantal keren gezegd: de rente zal nog dalen...
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ja ik laat ook alles staan tot 1/4... ben het echt beu....we moeten ervan uitgaan dat we tot einde 2010 deze situatie zeker zullen moeten blijven toezien.....
We moeten er ons allemaal bij neerleggen....
We moeten er ons allemaal bij neerleggen....
-
torrevieja
- Jr. Member

- Contacteer:
Hier hetzelfde,heb maxirekening en e-spaar bij Argenta en ga nu toch nog van maxi naar e-spaarrekening overbrengen en dan afwachten.Intussen nadenken en na 1 april credit europe in overweging nemen.
Ik heb juist met argenta (agent) gebeld, ik krijg vandaag een brief van de zetel om te vragen of mijn bedragen wel kloppen op mijn spaarrekening... en indien niet ik met hen contact moet opnemen... maar niet met de agent !!!DIT heb ik nog nooit meegemaakt.... Ze doen steekproeven of te zien of hun agenten goed hun werk hebben gedaan!!!!! Nu gaan ze al rechtstreeks bij de klanten aankloppen.. dit kan niet ... ik vind dit wel schandalig.!!!!
Ik zou niet graag voor argenta werken!!!!! dit komt mij heel onprofessioneel over!!!!!!
Ik zou niet graag voor argenta werken!!!!! dit komt mij heel onprofessioneel over!!!!!!
Wat kan je daar als klant op tegen hebben? Het is toch een bijkomende controle? Ik vind dit toch positief tov de klant.Sara51 schreef: Ik heb juist met argenta (agent) gebeld, ik krijg vandaag een brief van de zetel om te vragen of mijn bedragen wel kloppen op mijn spaarrekening... en indien niet ik met hen contact moet opnemen... maar niet met de agent !!!DIT heb ik nog nooit meegemaakt.... Ze doen steekproeven of te zien of hun agenten goed hun werk hebben gedaan!!!!! Nu gaan ze al rechtstreeks bij de klanten aankloppen.. dit kan niet ... ik vind dit wel schandalig.!!!!
Banken zijn verplicht om een interne audit uit te voeren. Een onderdeel hiervan is een deel van de klanten (steekproefgewijs) aan te schrijven om te vragen of het saldo dat in de brief vermeld is effectief ook op jouw rekeninguittreksel(s) staat. Deze interne audit gebeurt altijd door de hoofdzetel. Dit is dus een controlesysteem en heeft niets met de klant persoonlijk te maken.BartVW schreef:Wat kan je daar als klant op tegen hebben? Het is toch een bijkomende controle? Ik vind dit toch positief tov de klant.Sara51 schreef: Ik heb juist met argenta (agent) gebeld, ik krijg vandaag een brief van de zetel om te vragen of mijn bedragen wel kloppen op mijn spaarrekening... en indien niet ik met hen contact moet opnemen... maar niet met de agent !!!DIT heb ik nog nooit meegemaakt.... Ze doen steekproeven of te zien of hun agenten goed hun werk hebben gedaan!!!!! Nu gaan ze al rechtstreeks bij de klanten aankloppen.. dit kan niet ... ik vind dit wel schandalig.!!!!
Bij mij komt dit zeer raar over, het is precies of ze hun agenten niet betrouwen!! Of dat er iets gaande is !!!!Dus als ge als zelfstandige voor een bedrijf werkt kan je verwachten dat ze bij je klanten steekproeven doen of ge je werk wel goed doed....en dit voor een bank....
Ik weet niet.... maar voor mij kan dat niet!! of ze zouden zeker hun brief helemaal anders moeten schrijven!!!!
Ik heb veel zin voor bij argenta weg te gaan!!! dit heb ik nog nooit meegemaakt...
Ik weet niet.... maar voor mij kan dat niet!! of ze zouden zeker hun brief helemaal anders moeten schrijven!!!!
Ik heb veel zin voor bij argenta weg te gaan!!! dit heb ik nog nooit meegemaakt...
Dit gebeurt bij alle banken hoor, dit is gewoon een interne audit (= zelfcontrole op het bedrijf). Ik begrijp eerlijk gezegd niet waarom jij daarvoor Argenta aanvalt... Elke bank doet dit... Sterker: elke bank is dit verplicht te doen. Ik zou het zelfs onprofessioneler vinden dat een bank dit nooit zou doen. Jij bent er nu gewoon uitgepikt als steekproef, meer is er toch niet aan de hand...
Ok.... maar ge zou de brief moeten lezen....
Ja dat kan ik natuurlijk zo niet beoordelenSara51 schreef: Ok.... maar ge zou de brief moeten lezen....