Argenta
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Argenta
Iedereen die klaagt over de 0.15 cent!
Informeer u eerst goed alvorens te reclameren.
Wanneer u de afschriften van de vorige jaren bekijkt, werd er bij de intrestafrekening van de zichtrekening ieder jaar 0.15 cent afgehouden. ( de detail van de intrestberekening even nakijken)
Is dus niets nieuw!
Wanneer u de afschriften van de vorige jaren bekijkt, werd er bij de intrestafrekening van de zichtrekening ieder jaar 0.15 cent afgehouden. ( de detail van de intrestberekening even nakijken)
Is dus niets nieuw!
bij mij was dat toch niet het geval
de softwareprogrammas zijn misschien bij den Aldi gekocht ?
en als argenta het als enige bank doet, heeft men het recht om te klagen ook al zou het om één eurocent gaan
de softwareprogrammas zijn misschien bij den Aldi gekocht ?
en als argenta het als enige bank doet, heeft men het recht om te klagen ook al zou het om één eurocent gaan
Sofie1982 schreef: ↑3 januari 2019, 10:13 Iedereen die klaagt over de 0.15 cent!
Is dus niets nieuw!
maak je daar speciaal een nieuw account voor aan
We hebben de afgelopen weken voor honderden euro's voedsel en drank verspild waar de varkens jaloers op zouden worden. Maar 0.15c betalen is voldoende voor pagina's vol te pennen.

Inderdaad.
Bij mij alleen maar aangerekend bij Argenta.
Niet bij AXA, Keytrade, Beobank , KBC , Belfius, Rabobank, zelfs ING.
Bij mij alleen maar aangerekend bij Argenta.
Niet bij AXA, Keytrade, Beobank , KBC , Belfius, Rabobank, zelfs ING.
@Webmaster
Misschien de lijst van gratis banken aanpassen met deze extra info bij banken die dit aanrekenen aan de klanten
Misschien de lijst van gratis banken aanpassen met deze extra info bij banken die dit aanrekenen aan de klanten
Een tijd geleden in een ander topic.
Gratis bestaat niet , nu het over 6 BF gaat moet het plots gratis zijn.
Gratis bestaat niet , nu het over 6 BF gaat moet het plots gratis zijn.
Estate Guru believer.
Bij ING staat het op de afrekening (in de details) wel vermeld maar de bank neemt deze kost voor zijn rekening.
AXA, kbc, Belfius, bnp en bpost bank vermelden het niet (meer).
Zij vinden vermoedelijk die details onbelangrijk. Ook zij rekenen die 15 cent niet door aan de klant.
Bij mij werd de 15 cent taks ook alleen maar doorgerekend op mijn Argenta zichtrekening, terwijl ik er nooit onder nul heb gestaan (ik laat er altijd minstens 50 euro staan).
Niet bij Rabobank (die nochtans heel het jaar op 0 stond), niet bij Keytrade en niet bij MeDirect.
Bij onze (stief)zoon werd er in 2018 door Belfius elke 3 maand 15 cent taks afgehouden. Hij gaat dan ook regelmatig even onder 0 doordat hij geen rekening houdt met de valutadata.
Niet bij Rabobank (die nochtans heel het jaar op 0 stond), niet bij Keytrade en niet bij MeDirect.
Bij onze (stief)zoon werd er in 2018 door Belfius elke 3 maand 15 cent taks afgehouden. Hij gaat dan ook regelmatig even onder 0 doordat hij geen rekening houdt met de valutadata.
-
- Full Member
- Contacteer:
Er is een mail toegekomen van Argenta ( inloggen) waarin ze uitleggen dat alles volgens de wet is gebeurd.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Ik denk dat iedereen dat wel doorheeft dat ze dit puur wettelijk doen en "doorstorten aan de Staat", probleem van de meesten is gok ik het principe en het feit dat ze blijkbaar de enigen zijn (met ING) die het aanrekenen.Bahamontes schreef: ↑3 januari 2019, 16:49 Er is een mail toegekomen van Argenta ( inloggen) waarin ze uitleggen dat alles volgens de wet is gebeurd.
als je daar je spaargeld niet hebt, kan je het snel goed maken, als je het daar wel hebt... dan is het dubbel balen.
Any man whose errors take ten years to correct is quite a man.
Rookie investor
Rookie investor
Net vastgesteld dat er ook 0,15 euro aangerekend is op 1 van mijn Keytrade beursrekeningen. Daarmee is argenta dus niet exclusief meer.