Argenta veegt er zijn voeten aan!
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
-
lichtjaren
- Jr. Member

- Contacteer:
Argenta veegt er zijn voeten aan!
Vraag gesteld over intrest golden rekening 2013, automatische mail gekregen maar naar een persoonlijk deftig antwoord kan ik wachten, zijn nu al meer dan een week verder,nog niets! Ik heb geen vertrouwen meer. Heb geen intrest ontvangen over het jaar 2013, is dat normaal? Wou graag een antwoord op deze vraag? Nog iemand?
Re: Argenta veegt er zijn voeten aan!
Ik heb ook een Golden rekening daar, maar daar moet je niet veel van verwachten hoor.
Dat is namelijk een zichtrekening, heb het even opgezocht : 0% intrest tem 2500, alles boven 2500 euro : 0.10 %
Als je intrest wilt, zal je het elders moeten zoeken
Dat is namelijk een zichtrekening, heb het even opgezocht : 0% intrest tem 2500, alles boven 2500 euro : 0.10 %
Als je intrest wilt, zal je het elders moeten zoeken
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Inderdaad, zoals Boogje al zei is dit een zichtrekening die geen rente geeft onder de 2500€. Ik denk dat je al blij mag zijn dat ze vanaf dit jaar het zegelrecht niet afhouden indien je rente minder is dan 0,15€ zodat je een klein negatief saldo krijgt...
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
-
lichtjaren
- Jr. Member

- Contacteer:
Nu begrijp ik waarom ik geen intrest krijg, ik ben nog maar pas mijn rekening aan het volgen wegens nu pas online bij deze bank. Bedankt voor het antwoord spaargidsers, spijtig dat Argenta hierop geen antwoord gaf, mijn kapitaalplus is binnenkort verlopen en wou eens testen of ik kon rekenen op hun service. Ik trek mijn conclusies. Iemand een suggestie voor een nieuwe belegging van mijn nieuwe vrijgekomen eurootjes?
Heb je hiervoor een mail gestuurd naar jouw persoonlijke kantoor ? Of een algemene mail naar Argenta zelf, want in het tweede geval kan je wel even wachten op een antwoord.lichtjaren schreef:... en wou eens testen of ik kon rekenen op hun service. Ik trek mijn conclusies.
-
lichtjaren
- Jr. Member

- Contacteer:
Algemene mail. Maar ik verwacht toch antwoord na een tiental dagen. Ik wil mijn geld zoveel mogelijk beheren zonder plaatselijke agent, hou dan ook meer van het internetbankieren, bij de aanvang van mijn kapitaalplus tien jaar terug was ik nog aangewezen op plaatselijk kantoor. Maar toch, ze kunnen wat vlugger antwoorden, geeft meer vertrouwen ook al heb ik nul rente.
bij mij hebben ze zegelrecht afgehouden hoor. Ik stond op -0,12 euro :-)Vaganzza schreef:Inderdaad, zoals Boogje al zei is dit een zichtrekening die geen rente geeft onder de 2500€. Ik denk dat je al blij mag zijn dat ze vanaf dit jaar het zegelrecht niet afhouden indien je rente minder is dan 0,15€ zodat je een klein negatief saldo krijgt...
Bij mij dit jaar - eindelijk - niet. Geen negatieve rente meer.
Lanius, jij bent de eerste dit jaar van wie ik dat hoor.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
+1Lanius schreef:bij mij hebben ze zegelrecht afgehouden hoor. Ik stond op -0,12 euro :-)Vaganzza schreef:Inderdaad, zoals Boogje al zei is dit een zichtrekening die geen rente geeft onder de 2500€. Ik denk dat je al blij mag zijn dat ze vanaf dit jaar het zegelrecht niet afhouden indien je rente minder is dan 0,15€ zodat je een klein negatief saldo krijgt...
Hier niet - stand opnieuw in evenwicht
Bij mij gaat het wel om een giro-zichtrekening. Bestaat die golden rekening nog?
Bij mij gaat het wel om een giro-zichtrekening. Bestaat die golden rekening nog?
Ik heb toch nog een golden rekening. Wat het verschil ook mogen zijn.
"golden" rekening?
Weten ze bij Argenta wel wat golden is????
Deze bank is de laatse tijd toch wel ferm in mijn achting gezakt.
Een grootbank in het klein zijn ze geworden.
Ben overgeschakeld naar keytrade voor mijn zichtrekening. Dat brengt daar zelfs meer op dan een spaarboekje bij de KBC.
Weten ze bij Argenta wel wat golden is????
Deze bank is de laatse tijd toch wel ferm in mijn achting gezakt.
Een grootbank in het klein zijn ze geworden.
Ben overgeschakeld naar keytrade voor mijn zichtrekening. Dat brengt daar zelfs meer op dan een spaarboekje bij de KBC.
Ok, net even mijn rekeninguittreksels opnieuw bekeken en het klopt niet helemaal wat ik zeg.
Ik had iets gekocht met mastercard. En ik had dat bedrag al overgeschreven voor 1 januari. Dus op 1 januari ging het zegelrecht eraf. Er stond geld genoeg op (aankoop mastercard) later ging bedrag van de aankopen mastercard eraf... en zo dus op -12 cent :-)
Dus mijn excuses voor de foute info.
Ik had iets gekocht met mastercard. En ik had dat bedrag al overgeschreven voor 1 januari. Dus op 1 januari ging het zegelrecht eraf. Er stond geld genoeg op (aankoop mastercard) later ging bedrag van de aankopen mastercard eraf... en zo dus op -12 cent :-)
Dus mijn excuses voor de foute info.
Ja, maar:Hyakari schreef:Bij mij gaat het wel om een giro-zichtrekening. Bestaat die golden rekening nog?
"Vanaf 10 april 2011 is het niet langer mogelijk een Goldenrekening te openen. De bepalingen van dit artikel zijn derhalve enkel van toepassing op de Goldenrekeningen die werden geopend voor 10 april 2011"
http://www.argenta.be/nl/Images/ARV%202 ... -15514.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;