Argenta verlaagt rentevoeten in stilte
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Argenta verlaagt rentevoeten in stilte
Volgens de nieuwsbrief van spaargids.be worden de rentes bij Argenta verlaagd vanaf vandaag.
Vb : E-spaarrekening
De basisrente wordt 1,40% (vroeger 1,50%)
De getrouwheidspremie wordt 0,60% (vroeger 0,75%)
Als klant van Argenta kreeg ik hierover geen enkele info ; noch op de rekeninguittreksels van vandaag (zoals gebruikelijk), noch in de online berichten.
Denken ze hiermee hun trouwe klanten te kunnen behouden

Als klant van Argenta kreeg ik hierover geen enkele info ; noch op de rekeninguittreksels van vandaag (zoals gebruikelijk), noch in de online berichten.
Denken ze hiermee hun trouwe klanten te kunnen behouden

Laatst gewijzigd door Nefertari op 19 maart 2012, 12:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Argenta verlaagt vanaf 16 maart de rentevoeten
Argenta loopt steeds een dagje achter met hun uittreksels, dus morgen zal het wel opstaan vermoed ik.
De neerwaartse trend is ingezet...
De neerwaartse trend is ingezet...
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
pfff, argenta... *kotssymboolke*
Ik heb vandaag wel een nieuwsbrief gekregen waarin niets zinnigs staat maar inderdaad geen woord over de rentedalingen (zoals gewoonlijk). Eens was het mijn hoofdspaarbank maar voor mij speelt argenta al enkele jaren op geen enkel vlak meer mee met hun verouderd platform en lage intrest.
Ik heb vandaag wel een nieuwsbrief gekregen waarin niets zinnigs staat maar inderdaad geen woord over de rentedalingen (zoals gewoonlijk). Eens was het mijn hoofdspaarbank maar voor mij speelt argenta al enkele jaren op geen enkel vlak meer mee met hun verouderd platform en lage intrest.
Voor alle duidelijkheid ik heb geen spaarrekening bij Argenta, maar ik denk dat Argenta met haar spaarrekeningen duidelijk over de top is !
Laatst gewijzigd door evita op 16 maart 2012, 21:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Niets abnormaal.Nefertari schreef:Volgens de nieuwsbrief van spaargids.be worden de rentes bij Argenta verlaagd vanaf vandaag.
Denken ze hiermee hun trouwe klanten te kunnen behouden![]()
De laatste 5 jar telkens renteverlaging in maart. Degene die het nu nog niet weten dat Argenta telkens zijn intresten in maart verlaagd zijn echt niet goed bezig.
Ik kreeg vandaag nog een mail van Argenta waar in stond: 'Bij ons krijgt u de bonus'. Klinkt nogal Ironisch wanneer ze dezelfde dag hun spaarrentes verlagen, maar er in dezelfde nieuwsbrief niets over zeggen. Beschamend.
+1Maarten schreef:Ik kreeg vandaag nog een mail van Argenta waar in stond: 'Bij ons krijgt u de bonus'. Klinkt nogal Ironisch wanneer ze dezelfde dag hun spaarrentes verlagen, maar er in dezelfde nieuwsbrief niets over zeggen. Beschamend.
Eigenlijk zou er moeten staan : bij ons krijgt u de bons
Dat is juist de woordspeling die ze maken, Paul.
Het viel mij ook op dat er in die nieuwsbrief zelfs nog niet gesproken werd van de tariefverlaging!
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
ik heb zelf een e-spaarpeter schreef:Niets abnormaal.Nefertari schreef:Volgens de nieuwsbrief van spaargids.be worden de rentes bij Argenta verlaagd vanaf vandaag.
Denken ze hiermee hun trouwe klanten te kunnen behouden![]()
De laatste 5 jar telkens renteverlaging in maart. Degene die het nu nog niet weten dat Argenta telkens zijn intresten in maart verlaagd zijn echt niet goed bezig.
dit is de eerste aanpassing sedert 1/12/2010 !
tarief was al 15 maanden onaangeroerd
wat hier allemaal verteld wordt .....

wie is hier nu "goed bezig" ?
Ik ben eens benieuwd als de "lievelingen" van de spaargidsser NIBC en Rabo hun tarieven verlagen hoe men dan reageert.
Gebruik een bank waar ze het beste in zijn.
Argenta.Gratis diensten,Arpe pensioensparen.
Internetbanken(NIBC,Rabo) doorgaans "hoogste" rentevoeten.
Grootbanken doorgaans goedkoopste leningen.
Binck Bank,Keytrade voor de aandelen
Enz.
Argenta.Gratis diensten,Arpe pensioensparen.
Internetbanken(NIBC,Rabo) doorgaans "hoogste" rentevoeten.
Grootbanken doorgaans goedkoopste leningen.
Binck Bank,Keytrade voor de aandelen
Enz.
- relativity
- Hero Member
- Contacteer:
Rentedalingen op spaarproducten zijn natuurlijk nooit leuk nieuws, maar diegene die verschillende banken slim combineren naar hun eigen profiel, hoeven geen kosten te betalen aan basisdiensten en weten toch een leuk rendement te halen.
Over het algemeen ben ik best tevreden over Argenta. Deze bank is niet perfect maar elke financiële instelling heeft minpunten.
Over het algemeen ben ik best tevreden over Argenta. Deze bank is niet perfect maar elke financiële instelling heeft minpunten.
Mijn ergernis gaat niet over het feit dat Argenta de rente verlaagd heeft (want vroeg of laat doen ze dat allemaal), maar over het feit dat Argenta zijn klanten niet verwittigt.Davy V schreef:Ik ben eens benieuwd als de "lievelingen" van de spaargidsser NIBC en Rabo hun tarieven verlagen hoe men dan reageert.
Méér zelfs : ze stuurden diezelfde dag een mailing met als titel "Bij ons krijgt u de bonus!" ; zónder daarin melding te maken van hun renteverlagingen.
Rabobank (waar ik het meeste van mijn spaargeld heb) verwittigt zijn klanten altijd een paar weken op voorhand als er rentewijzigingen komen.
(PS : en ook ik gebruik mijn banken voor waar ze het beste in zijn : Argenta bvb voor zijn gratis kredietkaart)