Argenta wijzigt de spaarrentes
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Argenta wijzigt de spaarrentes
Maxi: 1,00% basisrente (ongewijzigd), GP 0,40% (was 0,55%)
E-Spaar: 1,05% basisrente (was 1,25%), GP ongewijzigd op 0,75%
Vanaf vandaag...
E-Spaar: 1,05% basisrente (was 1,25%), GP ongewijzigd op 0,75%
Vanaf vandaag...
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Re: Argenta wijzigt de spaarrentes
Zijn er nu nog banken over die niets hebben gedaan de laatste maanden ?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
't Wordt met de dag triestiger.
De rest van de banken die hun rentes nog niet lieten zakken, zullen wel volgen.
Dus 't heeft geen zin meer om nog op zoek te gaan.
In de hoop dat het ooit nog eens beter wordt, ga ik in afwachting mijn geld alvast liever besteden aan nog wat renovaties aan onze bescheiden woning. Dan wordt die tenminste wat meer waard voor in de oude dag.
En voor de rest : profiteren van het mooie leven, zolang ik nog kan : reizen, etentjes, concerten enz...
De rest van de banken die hun rentes nog niet lieten zakken, zullen wel volgen.
Dus 't heeft geen zin meer om nog op zoek te gaan.
In de hoop dat het ooit nog eens beter wordt, ga ik in afwachting mijn geld alvast liever besteden aan nog wat renovaties aan onze bescheiden woning. Dan wordt die tenminste wat meer waard voor in de oude dag.
En voor de rest : profiteren van het mooie leven, zolang ik nog kan : reizen, etentjes, concerten enz...
Maar dan hol ik toch liever naar de achtersteven om het nog wat langer te rekken dan dat ik meteen in het water spring
en niet vergeten, eenmaal je dan toch in het wat ligt, vindt een groot stuk hout, steek je reddingsvest eronder en drijf vrolijk rond MET Jack tot je gered wordt!
'k ga wat MB/Parker/Hasbro spelletjes kopen ipv te sparen. Momenteel spellenweek: 50%terugbetaald. En vandaag nog eens 15% in Dreamland erboven op.
Das beter dan bij Argenta sparen.
Das beter dan bij Argenta sparen.
Ik durf wedden dat patrick1 een krak is in Monopoly. 
Argenta wijzigt in NL vanaf vandaag de rente naar 2,55%. Ze staan daarmee nog altijd aan de top van het spaarklassement in NL.
Idd, Yaris. Maar het toont aan dat de rentes weldegelijk hoger kunnen ZONDER een GP, niet?
Dit slaat nergens op!
GP bestaat al minstens tientallen jaren en werd heel zeker niet door de overheid opgelegd en al zeker niet om mensen te verplichten bij dezelfde bank te blijven. Bovendien maken de banken zelf gretig gebruik van dit instrument om nieuwe klanten te ronselen of bestaande aan zich te binden.
GP bestaat al minstens tientallen jaren en werd heel zeker niet door de overheid opgelegd en al zeker niet om mensen te verplichten bij dezelfde bank te blijven. Bovendien maken de banken zelf gretig gebruik van dit instrument om nieuwe klanten te ronselen of bestaande aan zich te binden.
Ooit was "Europa" een mooi project!
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
Yaris, met de GP sla je de bal serieus mis. Het klopt dat deze opgelegd is om de vrijstelling van de RV te kunnen toepassen, maar dat was wel in "lobby" met Febelfin (die de stem van de grootbanken harder laten luiden). Dat heeft bv Rabobank.be al duidelijk gesteld.
-
anonymous
Rabobank.be is geen Belgische bank. Het betreft slechts een bijkantoor van een Nederlandse bank. Rabobank.be pleit hier tegen stabiliserende maatregelen zoals de groeipremie. In Nederland klaagt Rabobank dan weer aan dat zij als grootbank teveel moeten bijdragen aan het depositiegarantiefonds waar uit geput is bij het faillissement van IceSave en DSB.Vaganzza schreef:Yaris, met de GP sla je de bal serieus mis. Het klopt dat deze opgelegd is om de vrijstelling van de RV te kunnen toepassen, maar dat was wel in "lobby" met Febelfin (die de stem van de grootbanken harder laten luiden). Dat heeft bv Rabobank.be al duidelijk gesteld.