Arpe fonds - koers volgen
TIP
Ik kan bij petercam de koers van Arpe fonds niet meer vinden, wie weet het staan?
bedankt
bedankt
Re: Arpe fonds - koers volgen
Dit is inderdaad al enkel dagen niet meer zichtbaar op de site van Petercam.Maar je kunt deze nog dagelijks opvolgen via site Argenta onder de rubriek inventariswaarden.keppe schreef:Ik kan bij petercam de koers van Arpe fonds niet meer vinden, wie weet het staan?
bedankt
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
oke bedankt maar daar kan je toch de evolutie niet volgen of deze gestegen of gedaald zijn of je moet dagelijks een exelleke bijhouden.
http://www.morningstar.be/be/snapshot/s ... 4O2K&tab=0" onclick="window.open(this.href);return false;

Even hier op terugkomen: ik had graag een tabel waar de dagkoersen in vermeld staan. Vroeger kon je die via de site van De Tijd gemakkelijk vinden, echter blijft die tabel hier leeg. Ook op morningstar zie ik geen tabel staan. Zie ik iets over het hoofd? Of weet iemand ergens anders zo'n tabel staan?
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Op de site van Petercam.Klikken op Argenta pensioenspaarfonds.Dan op pijltje klikken onder Download NIW.
Bedankt 
vaganzza[at]spaargids[punt]be
http://www.iexprofs.nl/fonds/Argenta-Pe ... tails.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;