Arseus
TIP
Re: Arseus
zeezout schreef:ga er een paar verkopen.
Flirten met de 10% van mijn portefeuille en dat is een regel waar ik me aan wil houden.
Blijft het dividend&groei aandeel voor mij in Brussel.
22,5 zat er niet in, 22 euro grens blijkt nog te sterk.
zakken terug onder de 10 % : Verkooporder geannuleerd,
luie belegger met voorliefde voor aandelen met stijgende dividenden die je heel Lang kan bijhouden en simpele regeltjes
Enerzijds lees ik dat toplui pakketten aandelen Arseus verkochten en anderzijds lees ik dat Arseus 83600 eigen aandelen inkocht.
Persoonlijk heb ik deze morgen 75% verkocht aan 21,35 euro. Order werd slechts gedeeltelijk uitgevoerd.
Ik zat reeds geruime tijd te kijken om te verkopen en had op een koers van 22 euro gehoopt. Had beter met 21,85 euro tevreden geweest.
Ik blijf het aandeel en het bedrijf Arseus zeker nauw op de voet volgen.
Persoonlijk heb ik deze morgen 75% verkocht aan 21,35 euro. Order werd slechts gedeeltelijk uitgevoerd.
Ik zat reeds geruime tijd te kijken om te verkopen en had op een koers van 22 euro gehoopt. Had beter met 21,85 euro tevreden geweest.
Ik blijf het aandeel en het bedrijf Arseus zeker nauw op de voet volgen.
Vandaag gelezen: BNP Paribas verhoogde zijn belang in Arseus tot 5,13%.
ze hebben het belang van piper overgenomenPiper schreef:Vandaag gelezen: BNP Paribas verhoogde zijn belang in Arseus tot 5,13%.
Rest van je order nu ook uitgevoerd ?
luie belegger met voorliefde voor aandelen met stijgende dividenden die je heel Lang kan bijhouden en simpele regeltjes
Prijs aan welke BNPP Paribas kocht, werd wel niet medegedeeld.zeezout schreef:ze hebben het belang van piper overgenomenPiper schreef:Vandaag gelezen: BNP Paribas verhoogde zijn belang in Arseus tot 5,13%.![]()
Rest van je order nu ook uitgevoerd ?
En ja, de rest van mijn belang is nu ook verkocht sinds woensdagnamiddag aan 21,35 euro.
Ik blijf dit kwaliteitsaandeel zeker volgen en dit met de bedoeling om op bepaalde niveaus terug in te stappen.
Arseus zakt maar het aandeel was vrijdag ook veel te veel gestegen.
Blijkbaar hebben de insiders hun aandelen grotendeels verkocht aan Arseus zelf =(inkoop eigen aandelen).
Blijkbaar hebben de insiders hun aandelen grotendeels verkocht aan Arseus zelf =(inkoop eigen aandelen).
Heb ze gehouden owv de goede resultaten.
Al bij al vreemde gang van zaken topmanagement verkoopt massaal aandelen en bedrijf koopt ze op aan relatief hoge prijs voor het optieplan.
Resultaat van dit alles koers -10%
Met de publieke informatie beschikbaar blijft het voor mij het belgische groei aandeel bij uitstek
Al bij al vreemde gang van zaken topmanagement verkoopt massaal aandelen en bedrijf koopt ze op aan relatief hoge prijs voor het optieplan.
Resultaat van dit alles koers -10%
Met de publieke informatie beschikbaar blijft het voor mij het belgische groei aandeel bij uitstek
-
beursdemon
Eerst raad je het aan en dan een week later ga je verkopen.Piper schreef:evita schreef: Neen Piper !
Evita, misschien eens overwegen bij koersval.
Arseus combineert groei met stijgend dividend en dat soort aandelen interesseert mij in elk geval bijzonder.
Nou nou, je bent goed bezig.
De insiders(johan..) hebben indertijd verkocht en zagen dat de koers zakte en kochten een klein pakketje terug om te laten zien dat er niets aan de hand is.
Nu proberen ze de koers met inkoopprogramma hoog te houden om HOOG te verkopen.
Zelfverrijking!
U bent gewaarschuwd. Ik heb ze ook boven de 21 verkocht. Maar toen ik zag dat insiders verkochten heb ik op het verkoopknopje gedrukt zonder een seconde te treuzelen.
grtn
yep, vertrouwen in management krijgt hier een mega deuk.
Dat ze aandelen verkopen kan ik begrijpen, ook zij spreiden hun portefeuille en als arseus hoog staat en bv 70 % van hun portefeuille uitmaakt is het logisch dat je wat verkoopt. Maar dat ze ARSEUS zelf ze aan hoge koers laten opkopen is niet in belang vennootschap.
Mijn order boven de 22 werd niet gehaald en het blijft dus mijn grootste positie.
Dat ze aandelen verkopen kan ik begrijpen, ook zij spreiden hun portefeuille en als arseus hoog staat en bv 70 % van hun portefeuille uitmaakt is het logisch dat je wat verkoopt. Maar dat ze ARSEUS zelf ze aan hoge koers laten opkopen is niet in belang vennootschap.
Mijn order boven de 22 werd niet gehaald en het blijft dus mijn grootste positie.
Ik heb enkel geschreven "koopwaardig op terugval" en dat blijf ik ook vandaag zeggen.beursdemon schreef:Eerst raad je het aan en dan een week later ga je verkopen.Piper schreef:
Evita, misschien eens overwegen bij koersval.
Arseus combineert groei met stijgend dividend en dat soort aandelen interesseert mij in elk geval bijzonder.
Nou nou, je bent goed bezig.
De insiders(johan..) hebben indertijd verkocht en zagen dat de koers zakte en kochten een klein pakketje terug om te laten zien dat er niets aan de hand is.
Nu proberen ze de koers met inkoopprogramma hoog te houden om HOOG te verkopen.
Zelfverrijking!
U bent gewaarschuwd. Ik heb ze ook boven de 21 verkocht. Maar toen ik zag dat insiders verkochten heb ik op het verkoopknopje gedrukt zonder een seconde te treuzelen.
grtn
Persoonlijk heb ik verkocht aan 21,35 euro. Zie hierboven.
Arseus is een sterk en gezond bedrijf en uitstekend aandeel, maar alles heeft natuurlijk wel zijn prijs.
Ik blijf Arseus zeker volgen.
Grtn
Ik geef geen andere wending. Ik zei en zeg Arseus koopwaardig bij koerszwakte.
Waarom denkt u dat ik verkocht heb?
Ik weet precies aan welk niveau ik ook terug bereid ben om in Arseus terug in te stappen.
Waarom denkt u dat ik verkocht heb?
Ik weet precies aan welk niveau ik ook terug bereid ben om in Arseus terug in te stappen.
Laat iedereen maar verkopen. Ik verkoop niet.
Nog eentje om te koesteren.

Nog eentje om te koesteren.
Dhr. M. Coucke casht opnieuw aandelen Arseus.
Altijd een teken als insiders kopen of verkopen. Die mensen zijn best geplaatst om een bedrijf en hun toekomst te waarderen.
Kijk ook naar CMB & Exmar, waar de familie Saversys massaal kocht, Bois Sauvage waar de familie Paquot regelmatig en gestadig aandelen inkoopt, en Sipef waar het management recent hun belangen verhoogden.
Altijd een teken als insiders kopen of verkopen. Die mensen zijn best geplaatst om een bedrijf en hun toekomst te waarderen.
Kijk ook naar CMB & Exmar, waar de familie Saversys massaal kocht, Bois Sauvage waar de familie Paquot regelmatig en gestadig aandelen inkoopt, en Sipef waar het management recent hun belangen verhoogden.
Wat dit keer opvalt is dat koers er niet op reageert.