Autolening als investering ?
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Autolening als investering ?
Momenteel kan je via de Bank Van de Post een autolening krijgen aan 4,5%.
Nu heb ik al vaker gehoord dat je met zo een lening ook voordeel kan doen, bv deel inbrengen voor de belastingen.
Nu was mijn vraag wat is het beste, ofwel de auto gewoon cash betalen ofwel gaan lenen ?
Ik denk toch dat gewoon cash betalen het beste is ?
Nu heb ik al vaker gehoord dat je met zo een lening ook voordeel kan doen, bv deel inbrengen voor de belastingen.
Nu was mijn vraag wat is het beste, ofwel de auto gewoon cash betalen ofwel gaan lenen ?
Re: Autolening als investering ?
hier een link
http://www.dexia.be/Nl/Particulier/DOSS ... AndCar.htm
Misschien als zelfstandige anders!
mvg
http://www.dexia.be/Nl/Particulier/DOSS ... AndCar.htm
Misschien als zelfstandige anders!
mvg
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Heb gehoord dat je de intresten inderdaad kan aftrekkenvan de belastingen.ann01 schreef: Momenteel kan je via de Bank Van de Post een autolening krijgen aan 4,5%.
Cash betalen kan voor sommige beter zijn, maar niet voor iedereen.
Zorg ervoor dat je geld meer opbrengt dan wat de lening kost en je hebt dubbele winst. Je bent je kapitaal niet kwijt, je intresten helpen mee met de afbetaling en als toemaatje krijg je nog wat aftrek.
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Dat aftrekken van de belastingen moet je sterk relativeren : dit kan enkel als men zijn werkelijke beroepsonkosten kan bewijzen. Iemand die bv elke dag te voet naar het werk gaat , krijgt automatisch een forfaitaire aftrek van bv 2000 tot 3000 euro per jaar zonder iets te moeten bewijzen.cp1234 schreef:Heb gehoord dat je de intresten inderdaad kan aftrekkenvan de belastingen.ann01 schreef: Momenteel kan je via de Bank Van de Post een autolening krijgen aan 4,5%.
Cash betalen kan voor sommige beter zijn, maar niet voor iedereen.
Zorg ervoor dat je geld meer opbrengt dan wat de lening kost en je hebt dubbele winst. Je bent je kapitaal niet kwijt, je intresten helpen mee met de afbetaling en als toemaatje krijg je nog wat aftrek.
Als je je werkelijke kosten wil bewijzen, moet je al boven je forfait raken, en ook mogen de echte autokosten slechts tegen 0,15 euro per kilometer worden afgetrokken. + het BEROEPSGEDEELTE van de intrest
Laatst gewijzigd door paul op 9 januari 2010, 10:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Direct betaling zal dus de beste oplossing zijn.