autoverkoop
TIP
Weet welk ziekenfonds echt bij u past! Vergelijk gratis de verschillende ziekenfondsen.
autoverkoop
de autoverkoop draait niet, kortingen tot 30 percent en meer, tot 7 jaar waarborg en 7 jaar gratis onderhoud, binnenkort is het misschien, één kopen, één gratis.
vraag me af wanneer de huizenprijzen, de autoprijzen gaan volgen, als de mensen geen auto kopen, waarom dan wel een huis, snap het niet, de autoprijzen storten in, de huizenprijzen niet
vraag me af wanneer de huizenprijzen, de autoprijzen gaan volgen, als de mensen geen auto kopen, waarom dan wel een huis, snap het niet, de autoprijzen storten in, de huizenprijzen niet
-
anonymous
Re: autoverkoop
Toch simpel?
* Auto koop je maar voor enkele jaren, huis voor langer
* Auto houdt geen waarde. Vanaf dat je die koopt, daalt zijn waarde. Een huis wel (en zelfs tegenovergesteld)
* Begin dit jaar de aanpassing van belasting van bedrijfsvoertuigen. Er worden niet meer dezelfde (dure) auto's gekocht als tot vorig jaar.
* Auto is ook een stuk een luxe goed. Als het goed gaat, zal je al sneller een duurder model kopen, of een paar extra opties. Gaat het minder, dan koop je meer een goedkoper model.
* Het is niet omdat het economisch klimaat minder is, dat huisbezitters ineens massaal hun huizen gaan verkopen.
* Zelfs al staat het water je tot aan de lippen, dan nog probeer je je dak boven je hoofd tot laatste te houden.
* en dan is er nog het aspect van schaarste: Auto's kunnen ze produceren zoveel ze willen. Grond en huizen zijn beperkt. Vind nog maar eens vrije bouwgrond... en schaarste = hogere prijs
* Auto koop je maar voor enkele jaren, huis voor langer
* Auto houdt geen waarde. Vanaf dat je die koopt, daalt zijn waarde. Een huis wel (en zelfs tegenovergesteld)
* Begin dit jaar de aanpassing van belasting van bedrijfsvoertuigen. Er worden niet meer dezelfde (dure) auto's gekocht als tot vorig jaar.
* Auto is ook een stuk een luxe goed. Als het goed gaat, zal je al sneller een duurder model kopen, of een paar extra opties. Gaat het minder, dan koop je meer een goedkoper model.
* Het is niet omdat het economisch klimaat minder is, dat huisbezitters ineens massaal hun huizen gaan verkopen.
* Zelfs al staat het water je tot aan de lippen, dan nog probeer je je dak boven je hoofd tot laatste te houden.
* en dan is er nog het aspect van schaarste: Auto's kunnen ze produceren zoveel ze willen. Grond en huizen zijn beperkt. Vind nog maar eens vrije bouwgrond... en schaarste = hogere prijs
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: autoverkoop
wie interesseert zijn eigen datte. de daling van de autoprijzen. nu gaan ze met gratis opties smijten waar je niks mee bent die binnen afzienbare tijd stuk gaan en dan moet je nieuwe in laten steken; en dat duurt dan en de prijzen van de vervangstukken zullen stijgen. zit je met een roetfilter, gaat die mss nog sneller stuk. weer een paar duizend euro.
- Spruitekop
- VIP member

- Berichten: 5977
- Lid geworden op: 07 apr 2008
- Contacteer:
Re: autoverkoop
Een woning is 'n primair goed Patrick, iedereen moet wonen en moet 'n dak boven het hoofd hebben.patrick1 schreef:...vraag me af wanneer de huizenprijzen, de autoprijzen gaan volgen, als de mensen geen auto kopen, waarom dan wel een huis, snap het niet, de autoprijzen storten in, de huizenprijzen niet
Iedereen moet wonen, het enige alternatief voor kopen is huren, maar de huurmarkt is klein. En de redenering is: waarom 750€(of meer) + eventuele kosten uitgeven voor 'n huurhuis als ik voor 1100-1300€/mnd een huis kan kopen dat je bovendien nog fiscaal kan in mindering brengen. Bovendien is een eigen woonst een mooie appel voor de dorst als je in pensioen gaat. Als je van je pensioentje nog huur moet betalen.
Daarentegen wordt een auto meer en meer belast, "De vervuiler betaalt" weet je wel? Mensen zoeken alternatieven, nemen de fiets naar het werk of beginnen te carpoolen, bedrijven promoten thuiswerk om op verwarmingskosten en bedrijfsruimte te besparen. Oudere 2de handswagens worden zwaarder belast en daarom dalen ook hun verkoopprijzen. Nieuwe modellen moeten mee. Neem daarbij nog eens de stijgende brandstofprijzen en nakende kilometerheffingen en de zaak is rond.
De auto is 'n melkkoe, een eigen woonst een spaarboek.
Re: autoverkoop
Mooi uitgedrukt.De auto is 'n melkkoe, een eigen woonst een spaarboek.
Pessimisme is zoals porno, het verkoopt. 
-
reppiepeppie
- VIP member

- Berichten: 1017
- Lid geworden op: 24 jun 2011
- Contacteer:
Re: autoverkoop
En toch wordt t drukker en drukker op de wegen.
Leve de fiets!
Leve de fiets!
- Spruitekop
- VIP member

- Berichten: 5977
- Lid geworden op: 07 apr 2008
- Contacteer:
Re: autoverkoop
Dank u Optibear, dank u! Ik ben vereerd.
De oplossing is volgens hen: een kilometerheffing. Maw de werkende mens die z'n wagen nodig heeft -dikwijls omdat het openbaar vervoer geen soelaas biedt- zwaar belasten omdat hij moet gaan werken. Dit terwijl er meer en meer flexibiliteit verwacht wordt van de werknemers.
Dat er meer en meer wagens rondtoeren op quasi hetzelfde onaangepast wegennetweg van pakweg 40 jaar geleden is blijkbaar niet het probleem. Leg gewoon overal waar het kan 'n vak bij, versmal de rijstroken 40 cm, recupereer één meter door de middenberm smaller te maken.
De mensen belasten is de eenvoudigste oplossing: het kost hen niets, ze hebben er geen extra werk door en de werkmens betaalt.
En betalen zal hij, telkens meer en meer, tot hij het beu is en z'n auto langs de kant laat.

Inderdaad, daarnet nog in het nieuws, het planbureau verwacht nog een ferme stijging.reppiepeppie schreef:En toch wordt t drukker en drukker op de wegen.
De oplossing is volgens hen: een kilometerheffing. Maw de werkende mens die z'n wagen nodig heeft -dikwijls omdat het openbaar vervoer geen soelaas biedt- zwaar belasten omdat hij moet gaan werken. Dit terwijl er meer en meer flexibiliteit verwacht wordt van de werknemers.
Dat er meer en meer wagens rondtoeren op quasi hetzelfde onaangepast wegennetweg van pakweg 40 jaar geleden is blijkbaar niet het probleem. Leg gewoon overal waar het kan 'n vak bij, versmal de rijstroken 40 cm, recupereer één meter door de middenberm smaller te maken.
De mensen belasten is de eenvoudigste oplossing: het kost hen niets, ze hebben er geen extra werk door en de werkmens betaalt.
En betalen zal hij, telkens meer en meer, tot hij het beu is en z'n auto langs de kant laat.
Re: autoverkoop
of we willen of niet, we zullen in de toekomst ons anders moeten verplaatsen, ik doe dit al, ik ben op pensioen
rij buiten de spits, verre afstanden rij ik op zaterdag en zondag, of neem de trein, en jullie weten het ondertussen al, ik pluis alles uit, ook, hoe ik voor een prikje de trein kan nemen, of het vliegtuig, ben met de trein naar amsterdam gereden voor 11 euro, maar ik pluis alles uit !
rij buiten de spits, verre afstanden rij ik op zaterdag en zondag, of neem de trein, en jullie weten het ondertussen al, ik pluis alles uit, ook, hoe ik voor een prikje de trein kan nemen, of het vliegtuig, ben met de trein naar amsterdam gereden voor 11 euro, maar ik pluis alles uit !

