Autoverzekering
Autoverzekering
Ik heb een omnium voor mijn auto, paar weken geleden heb ik ongeval met vluchtmisdrijf gehad, weet dus niet wie de “dader” is.
Als ik dit laat herstellen gaat mijn polis volgend jaar omhoog.
Ik ben echter van plan om de auto te herstellen en dan te verkopen en een andere auto aan te schaffen.
Mijn vraag is zal mijn polis dan nog steeds omhoog gaan aangezien of wat moet ik doen?
Als ik dit laat herstellen gaat mijn polis volgend jaar omhoog.
Ik ben echter van plan om de auto te herstellen en dan te verkopen en een andere auto aan te schaffen.
Mijn vraag is zal mijn polis dan nog steeds omhoog gaan aangezien of wat moet ik doen?
Re: Autoverzekering
Ja. Laten herstellen en verkopen. En, jammer genoeg, op de blaren zitten. Of niet laten herstellen als het blikschade is en er verder mee rijden of zo verkopen. Kijk eerst eens wat het verschil in premie gaat zijn en of het de moeite is de herstelling aan de verzekering aan te geven (=door hun te laten betalen).
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
Freedom is not free.
Freedom is not free.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Als je al enkele jaren schadevrij rijdt, heb je misschien een " joker " dan stijgt de premie op je BA niet.
Als het om een eigen schade gaat (waarborg omnium), dan stijgt je premie normaal gezien niet bij aangifte van de schade. Het is enkel indien je zelf een ongeval veroorzaakt hebt met een derde (waarborg BA) dat je bonus malus zal stijgen en bijgevolg je premie duurder zal worden.
Tenzij je natuurlijk bij een "goedkope" verzekeraar verzekerd zou zijn, die soms wel werken met een bonus malus systeem in hun omnium.
Tenzij je natuurlijk bij een "goedkope" verzekeraar verzekerd zou zijn, die soms wel werken met een bonus malus systeem in hun omnium.