Axa Centirente
TIP
Axa Centirente
Kent iemand AXA bank "CENTIRENTE" ?
Axa bank ken ik, maar wat is centirente??
Een vraag van een groentje in bankzaken.
Axa bank ken ik, maar wat is centirente??
Een vraag van een groentje in bankzaken.
Re: Kasbons Record Bank
Blijkbaar is dit een product van Axa bank.
Namelijk een termijnrekening op 3 jaar aan 3% bruto.
Ik heb totaal geen ervaring met Axa bank.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- WebsterMC
- Sr. Member

- Contacteer:
Re: Kasbons Record Bank
Ik had gisteren als trouwe klant een brochure in mijn bus. Het netto rendement is maar 2,45%iness schreef:Blijkbaar is dit een product van Axa bank.
Afblijven dus. Een spaarrekening brengt immers ongever evenveel op en er is een goede kans dat de rente op je spaarrekening in die drie jaar zelfs zal stijgen; Dan komt een spaarrekening veel beter uit...
-
Charlie Darwin
Re: Axa Centirente
Webster MC : 3 % bruto geeft volgens mij nog steeds 2,55 % netto (ipv 2,45%).
Ik heb inlichtingen genomen bij AXA-bank, ook de verworven rente van deze termijnrekening (certi staat blijkbaar voor zekerheid) kapitaliseert aan dezelfde 3 %, dus m.i. geen al te slechte belegging voor een relatief korte periode, in afwachting van ...
Aangezien een spectaculaire stijging van de spaarrente er nog niet direct zit aan te komen, zou je met je geld zolang op spaarrekening (waarbij je meer en meer afhangt van het humeur van de betrokken bank hoelang je een bepaalde rente nog krijgt) wel eens bedrogen kunnen uitvallen.
Daarom, voor (een deel) van mijn spaarcenten, kies ik eieren voor mijn geld!Veel spijt ga ik hier achteraf niet van hebben, daar ben ik van overtuigd !
Ik heb inlichtingen genomen bij AXA-bank, ook de verworven rente van deze termijnrekening (certi staat blijkbaar voor zekerheid) kapitaliseert aan dezelfde 3 %, dus m.i. geen al te slechte belegging voor een relatief korte periode, in afwachting van ...
Aangezien een spectaculaire stijging van de spaarrente er nog niet direct zit aan te komen, zou je met je geld zolang op spaarrekening (waarbij je meer en meer afhangt van het humeur van de betrokken bank hoelang je een bepaalde rente nog krijgt) wel eens bedrogen kunnen uitvallen.
Daarom, voor (een deel) van mijn spaarcenten, kies ik eieren voor mijn geld!Veel spijt ga ik hier achteraf niet van hebben, daar ben ik van overtuigd !
- WebsterMC
- Sr. Member

- Contacteer:
Re: Axa Centirente
Ik had dit niet nagerekend. Heb het gisteren rap gelezen en gedacht dat er 2,45% netto stond. Ik zal mij mislezen hebben. Dank je voor het opnieuw na te rekenen.Charlie Darwin schreef:Webster MC : 3 % bruto geeft volgens mij nog steeds 2,55 % netto (ipv 2,45%).
En toch hoop ik echt dat tegen eind volgend jaar de rente wat meer gestegen is, zodat een spaarboekje bij een goede online bank meer zal opbrengen. Maar inderdaad, die 2,55% netto ben je wel al zeker, de toekomstige spaarrente niet. Dat je dan kiest voor zekerheid, da's een feit! En dan moet je ervoor gaan...