AXA Click bonus rekening
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
AXA Click bonus rekening
Ik heb sinds een aantal jaren een click bonus rekening( 1 rekeninghouder en 1 bankkaart) van AXA. Mijn bankkaart begon mij stilaan problemen te geven met leesbaarheid dus dacht ik ,vooruitziend op een totale onleesbaarheid, laat me maar een nieuwe aanvragen. Vermits het een online rekening is dient dit ook online te gebeuren. Ik deed dus mijn aanvraag voor een nieuwe kaart op 17/01 via homebanking en kreeg dadelijk daarop via mail bevestiging dat mijn aanvraag in orde was. Toen ik woensdag enkele betalingen wou verrichten bleek mijn homebanking niet meer te werken. Omdat nieuwe kaarten steeds opgestuurd worden naar een kantoorhouder (ook bizar bij een internetrekening en ook omdat een kantoorhouder verder niets mag doen voor iemand met een click bonus rekening) nam ik toch met hem kontakt op.
Daarbij bleek dat :
1 de aanvraag voor de nieuwe kaart fout was gelopen
(heeft dan wel de aanvraag ingediend)
2 de oude kaart wel geannuleerd was
(daarom dat homebanking niet meer werkt) alhoewel in de bevestiging vermeld staat dat Proton van deze kaart nog 4 maand ging werken
Ik heb dan woensdag aan de klantendienst van Axa gevraagd hoe ik mijn overschrijvingen kan uitvoeren en hoe ik aan Cash geld kan geraken maar zij kunnen mij geen oplossing aanbieden (naar het kantoor gaan is voor mij geen optie) dit telefonisch woensdag met daar de raad om kontakt op te nemen met de klantrelaties en dus per mail naar klantrelaties en de dienst van de click bonus rekening.
Zoals ik eigenlijk wel verwacht had heb ik van hen nog steeds niets gehoord.
PS Gelukkig heb ik een grenzeloos vertrouwen in alle banken
en heb ik nog een andere zichtrekening via dewelke ik alles kan oplossen
Daarbij bleek dat :
1 de aanvraag voor de nieuwe kaart fout was gelopen

2 de oude kaart wel geannuleerd was

Ik heb dan woensdag aan de klantendienst van Axa gevraagd hoe ik mijn overschrijvingen kan uitvoeren en hoe ik aan Cash geld kan geraken maar zij kunnen mij geen oplossing aanbieden (naar het kantoor gaan is voor mij geen optie) dit telefonisch woensdag met daar de raad om kontakt op te nemen met de klantrelaties en dus per mail naar klantrelaties en de dienst van de click bonus rekening.
Zoals ik eigenlijk wel verwacht had heb ik van hen nog steeds niets gehoord.
PS Gelukkig heb ik een grenzeloos vertrouwen in alle banken

Re: AXA Click bonus rekening
Je bent blijkbaar niet de enige met problemen. Ik heb de rekening ook al enkele jaren, maar heb ze zelden gebruikt. Een aantal weken geleden probeerde ik nog eens in te loggen m.b.v. de kaartlezer en bankkaart, maar daarop kreeg ik een foutmelding. Heel vreemd, daar de kaart nog loopt tot 06/14. Stuurde een mail naar de kantoorhouder en die zei dat m'n rekening nog steeds open is. Voorlopig niet veel zien om heen en weer te mailen om m'n kaart weer te activeren of een nieuwe aan te vragen, omdat ik ook nog een andere zichtrekening heb. Geen goede punten voor AXA...
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.