AXA I-plus Welcome -Nieuwe klant
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
AXA I-plus Welcome -Nieuwe klant
Ik heb beslist om een deel van onze spaar te goeden toe te vertrouwen aan AXA, als nieuwe klant, en gebruik te maken van de nieuwe I-plus welcome online spaarrekening. Dus, ik heb online een aanvraag gedaan voor een click bonus zichtrekening en een I-plus welcome spaarrekening (blijkbaar moet je een click bonus zichtrekening openen als men nog geen klant is wat mijn geval is). Ik heb na de online intekening de nodige papieren opgestuurd en heb vandaag beide nieuwe rekeningnummers ontvangen (I+ Welcome en Click zichtrek.) met een beschrijving wat de volgende stappen zijn (kaartlezer afhalen en kaarten in opgegeven kantoor en later PIN codes etc ...).
Daar ik nu reeds van plan ben om na zes maand na de storting vh kapitaal de 2,20 % basisinterest op jaarbasis binnen te halen (door de spaarrekening volledig af te sluiten) en geen probleem heb om de aangroeipremie te laten vallen, vroeg ik me af wat de kosten van zo'n operatie zullen zijn voor mij ? Ik kan moeilijk inbeelden dat AXA de kosten vd kaartlezer en dergelijke niet ergens doorrekenen...
Iemand een idee ? of ervaring met AXA kosten ...?
Daar ik nu reeds van plan ben om na zes maand na de storting vh kapitaal de 2,20 % basisinterest op jaarbasis binnen te halen (door de spaarrekening volledig af te sluiten) en geen probleem heb om de aangroeipremie te laten vallen, vroeg ik me af wat de kosten van zo'n operatie zullen zijn voor mij ? Ik kan moeilijk inbeelden dat AXA de kosten vd kaartlezer en dergelijke niet ergens doorrekenen...
Iemand een idee ? of ervaring met AXA kosten ...?
-
buizerd
Re: AXA I-plus Welcome -Nieuwe klant
Die AXA click zichtrekening heeft zéér veel kleine lettertjes en is absoluut geen aanrader!!
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: AXA I-plus Welcome -Nieuwe klant
Maak je geen zorgen.
Klant is Koning! (zo zou het toch moeten
)
Klant is Koning! (zo zou het toch moeten