AXA. Nee, dank u!
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
AXA. Nee, dank u!
Open zeker geen rekening bij AXA.
Een heel goede vriend is al meer dan 40 jaar klant. Zonder enige communicatie werd van zijn gratis zichtrekening geld afgehouden. Kantoor AXA De Winter in Aalst gaf als uitleg dat de bijdrage voor de zichtrekening was aangekondigd in de uitreksels. Maar hij zou de kleine lettertjes niet hebben gelezen. Mijn vriend krijgt al heel lang geen uitreksels meer. AXA Belgium gaf dan als reden op dat de happy you 2019 voorwaarden zijn gewijzigd. Ook daarvan is geen enkele communicatie terug te vinden.
De wet verplicht een bank veranderingen schriftelijk en op voorhand bekent te maken.
Blijkbaar geldt die wet niet vor AXA.
Mijn vriend heeft echter wel de kosten voor zijn zichtrekening voor 2019 terug gekregen.
Dat vindt AXA een hele geste!
Maar zelfs geen verontschuldiging!
Ik raad iedereen af om klant te worden of the blijven bij AXA bank.
Een heel goede vriend is al meer dan 40 jaar klant. Zonder enige communicatie werd van zijn gratis zichtrekening geld afgehouden. Kantoor AXA De Winter in Aalst gaf als uitleg dat de bijdrage voor de zichtrekening was aangekondigd in de uitreksels. Maar hij zou de kleine lettertjes niet hebben gelezen. Mijn vriend krijgt al heel lang geen uitreksels meer. AXA Belgium gaf dan als reden op dat de happy you 2019 voorwaarden zijn gewijzigd. Ook daarvan is geen enkele communicatie terug te vinden.
De wet verplicht een bank veranderingen schriftelijk en op voorhand bekent te maken.
Blijkbaar geldt die wet niet vor AXA.
Mijn vriend heeft echter wel de kosten voor zijn zichtrekening voor 2019 terug gekregen.
Dat vindt AXA een hele geste!
Maar zelfs geen verontschuldiging!
Ik raad iedereen af om klant te worden of the blijven bij AXA bank.
Re: AXA. Nee, dank u!
Hij heeft bij wijze van commerciele geste de kosten terugbetaald gekregen...
En daarna heeft hij tijd met hopen om van zijn zichtrekening een gratis Start2Bank rekening te maken, tot het einde van het jaar zelfs.
Om daarna weer een altijd gratis rekening te hebben... tot ze de voorwaarden veranderen. Maar dat is overal een beetje een probleem tegenwoordig.
En daarna heeft hij tijd met hopen om van zijn zichtrekening een gratis Start2Bank rekening te maken, tot het einde van het jaar zelfs.
Om daarna weer een altijd gratis rekening te hebben... tot ze de voorwaarden veranderen. Maar dat is overal een beetje een probleem tegenwoordig.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Waar heeft die man het in hemelsnaam over. Een vriend die aanraadt om niet bij een bank te gaan omdat een vriend van hem een euro zegelrechten heeft moeten betalen. Tjonge toch. Wat willen sommigen hier mee bereiken? Ik ben al jaren tevreden van axa. Je kan wel eens ontevreden zijn over een bank, maar moet je dan hiervoor iedereen aanraden om daar van weg te blijven. 
Het zal de bijdrage geweest zijn voor de comfortrekening, 3,90 euro per maand.. nadat hij niet meer voldeed aan de voorwaarden om de 'happy you' voordelen te genieten.
Happy you was een paar jaar geleden iets voor klanten die minstens 50.000 euro bij de bank hadden staan. Wat het nu is geworden is niet onmiddellijk terug te vinden. Geen idee of het nog bestaat zelfs.
Happy you was een paar jaar geleden iets voor klanten die minstens 50.000 euro bij de bank hadden staan. Wat het nu is geworden is niet onmiddellijk terug te vinden. Geen idee of het nog bestaat zelfs.
Laatst gewijzigd door haelewyn op 30 januari 2019, 18:56, 2 keer totaal gewijzigd.
-
verafrancken
- Newbie

500.000 op een rekening? haha, dat zijn er misschien 0.001% van de bevolking.
Een nulleke teveel... ik heb het aangepast naar 50.000...
Nog eens opgezocht om zeker te zijn.
Een van de voordelen was dat je "de tijd" kon hebben, 2 maanden lang, aan 1 euro per maand. En Plus magazine voor 11,95 per trimester.
Je kan je afvragen....
Nog eens opgezocht om zeker te zijn.
Een van de voordelen was dat je "de tijd" kon hebben, 2 maanden lang, aan 1 euro per maand. En Plus magazine voor 11,95 per trimester.
Je kan je afvragen....
Laatst gewijzigd door haelewyn op 30 januari 2019, 19:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik blijf het vreemd vinden dat mensen van banken verwachten om alles gratis te doen ...
Kan je mij een voorbeeld geven van een dienstverlener waar dit ook zo is?
Kan je mij een voorbeeld geven van een dienstverlener waar dit ook zo is?
Er zijn 121 berichten geschreven over 0,15 euro bij Argenta en 183 berichten over de 32 euro van DB.
Hoeveel over AXA?
Er zijn er veel die alles gratis willen.
Hoeveel over AXA?
Er zijn er veel die alles gratis willen.
Als iemand zegt dat hij 5 euro op zijn rekening heeft geloof ik het al niet..
Kunt ge denken..
Kunt ge denken..