Axa premieverhoging omnium
Axa premieverhoging omnium
Hallo,
Na een paar mails krijg ik niet een antwoord op mijn vraag.
Misschien dat hier mensen zitten die mij een antwoord kunnen geven op mijn simpele vraag, mijn makelaar geeft er geen.
Ik heb een Full omnium van Axa afgesloten in de maand maart 2013 via een makelaar.
Mijn verzekeringspsremie is hoger dan de offerte die is gemaakt.
De uitleg van mijn makelaar is dat Axa hun premies hebben verhoogd is 2013,
volgens mijn info klopt dit maar ging de premiestijging bij Axa pas is op 1/4/2013.
Volgens mij mocht hij mij dus nog niet de premieverhoging aanrekenen daar mijn polis is afgesloten in maart 2013.
Akkoord, die 20 euro is niet de wereld maar het gaat mij om het principe. De service die een goede makelaar biedt is meer waard dan 20 euro, maar principieel vind ik het wel de moeite waard om de juiste info te weten voor eventuele verder polissen al dan niet af te sluiten daar ik correctheid van info heel belangrijk vind.
Maar ik krijg geen antwoord op mijn simpele vraag.
Iemand die mij wel het antwoord kan geven.
Thanks.
Na een paar mails krijg ik niet een antwoord op mijn vraag.
Misschien dat hier mensen zitten die mij een antwoord kunnen geven op mijn simpele vraag, mijn makelaar geeft er geen.
Ik heb een Full omnium van Axa afgesloten in de maand maart 2013 via een makelaar.
Mijn verzekeringspsremie is hoger dan de offerte die is gemaakt.
De uitleg van mijn makelaar is dat Axa hun premies hebben verhoogd is 2013,
volgens mijn info klopt dit maar ging de premiestijging bij Axa pas is op 1/4/2013.
Volgens mij mocht hij mij dus nog niet de premieverhoging aanrekenen daar mijn polis is afgesloten in maart 2013.
Akkoord, die 20 euro is niet de wereld maar het gaat mij om het principe. De service die een goede makelaar biedt is meer waard dan 20 euro, maar principieel vind ik het wel de moeite waard om de juiste info te weten voor eventuele verder polissen al dan niet af te sluiten daar ik correctheid van info heel belangrijk vind.
Maar ik krijg geen antwoord op mijn simpele vraag.
Iemand die mij wel het antwoord kan geven.
Thanks.
Re: Axa premieverhoging omnium
1 ze kijken naar de vervaldag (en dus begindatum). Niet naar wanneer je de polis afsloot.
2 aangezien het een andere premie is dan wat in de polis stond, kan je onmiddellijk opzeggen
3 normaal zal in zo'n geval de maatschappij wel de 'oude' premie rekenen als je daarom vraagt (maar Axa is wel een kl*temaatschappij dus misschien bij zij niet) Dreig met een opzeg, zie punt 2
4 service van een makelaar is belangrijk, maar als hij zo'n bagatel niet kan oplossen, zit je bij een verkeerde.
2 aangezien het een andere premie is dan wat in de polis stond, kan je onmiddellijk opzeggen
3 normaal zal in zo'n geval de maatschappij wel de 'oude' premie rekenen als je daarom vraagt (maar Axa is wel een kl*temaatschappij dus misschien bij zij niet) Dreig met een opzeg, zie punt 2
4 service van een makelaar is belangrijk, maar als hij zo'n bagatel niet kan oplossen, zit je bij een verkeerde.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
willen of kunnen is een groot verschil.nuyttie schreef:1 ze kijken naar de vervaldag (en dus begindatum). Niet naar wanneer je de polis afsloot.
Estate Guru believer.
@ Nuyttie
Bedankt voor jouw uitleg.
Punt 4 : vind ik wel zeer juist !
Bedankt voor jouw uitleg.
Punt 4 : vind ik wel zeer juist !