AXA, Record, Crelan
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
-
robinvandyck
- Full Member

- Contacteer:
AXA, Record, Crelan
Ik wil graag weten hoe tevreden jullie zijn van bovenstaande banken. Ik zoek een tweede bank voor zichtrekening, bankkaart en evenueel extra kredietkaart. Maar ook voor in de toekomst langs te gaan voor een hypothecaire lening of brand- auto en familiale verzekering. Ben nu bij ING maar absoluut ontevreden van, vandaar dat ik nu toch 2 keer wil nadenken alvorens ergens op in te gaan. AXA lijkt mij een dure bank op alle vlakken, meer een grootbank of vergis ik me? Ik zou willen opteren voor zelfstandige kantoorhouders, AXA heeft dat wel en sommigen bieden zelfs verzekeringen aan die niet van AXA zijn maar bvb Generali, Baloise enzovoort. Mij lijkt Record nog mijn beste keuze desondanks het van ING is en je moet betalen voor geldafhalingen buiten de ING kantoren. Wat is jullie opinie. Ik ben tevens klant bij Argenta als hoofdbank.
Re: AXA, Record, Crelan
bij Recordbank is alles gratis
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
robinvandyck
- Full Member

- Contacteer:
Re: AXA, Record, Crelan
Hoe is de homebanking van Record. Een aanrader? Ik ben ook bij Deutsche Bank klant geweest maar snel afgesloten, ik vond dat maar triestig hun homebank systeem. Is Record een aanrader? Ik ben van Deurne, is er iemand die mij een kantoor kan aanraden? Dat mag in Borsbeek, Mortsel, Antwerpen, Ekeren of Boechout zijn.