AXA verhoogt tarieven
-
Yama
AXA verhoogt tarieven
http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... 6_00123730" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: AXA verhoogt tarieven
Ieder jaar ben je vrij om van verzekeraar te veranderen voor je brand-, auto-, familiale verzekering enz.
Je kan op het internet makkelijk de voorwaarden van de verschillende verzekeringsmaatschapijen met elkaar vergelijken.
Ook de commisie van je eventuele makelaar kan een rol spelen in de prijs, net als de grote van de portefeuile van je makelaar, hoe groter, hoe meer druk een makelaar kan zetten bij de maatschapij !
Ik had een goedkopere offerte van een concurent, en plots kon wat daarvoor niet kon, soms moet je wat druk op de ketel zetten,
Of een simpel zinnetje kan plots deuren openen, als ik "eventueel" met product xxx overkom bij jou, en mijn ouders ook, dan kan er dikwijls wel iets, je moet gewoon goed onderhandelen, maar zo is het nu eenmaal met alles in het leven !
Je kan op het internet makkelijk de voorwaarden van de verschillende verzekeringsmaatschapijen met elkaar vergelijken.
Ook de commisie van je eventuele makelaar kan een rol spelen in de prijs, net als de grote van de portefeuile van je makelaar, hoe groter, hoe meer druk een makelaar kan zetten bij de maatschapij !
Ik had een goedkopere offerte van een concurent, en plots kon wat daarvoor niet kon, soms moet je wat druk op de ketel zetten,
Of een simpel zinnetje kan plots deuren openen, als ik "eventueel" met product xxx overkom bij jou, en mijn ouders ook, dan kan er dikwijls wel iets, je moet gewoon goed onderhandelen, maar zo is het nu eenmaal met alles in het leven !
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
Yama
http://netto.tijd.be/geld_en_gezin/verz ... blocknetto&" onclick="window.open(this.href);return false;
AXA brandverzekering gemiddeld 15 %
AG 6%
AXA brandverzekering gemiddeld 15 %
AG 6%
Iedereen doen wat Patrick1 zegt, herbekijk de verzekeringen. De enige reden waarom ze zo'n hoge tariefstijgingen kunnen doorvoeren is omdat ze weten dat de meeste toch niet zullen veranderen.
Jammer dat ik er veel te weinig kennis van heb, ik zou wel veranderen. Zit ook bij Axa..
-
Yama
U zit bij AXA, dus bij een makelaar.
Voer een kordaat gesprek !
Voer een kordaat gesprek !
Vraag die mss al gesteld is, maar ik zit bij AXA omdat dit een voorwaarde voor men lening is.
Kan ik dit ook onderhandelen? Want voor hetzelfde geld zeggen ze: je kan vertrekken, maar dan komt er bvb 0,5 % bij uw leenpercentage.
Kan ik dit ook onderhandelen? Want voor hetzelfde geld zeggen ze: je kan vertrekken, maar dan komt er bvb 0,5 % bij uw leenpercentage.
Ga naar een ander AXA kantoor met een vraag voor offerte voor je brandverzekering. Dat AXA kantoor zal in concurrentie gaan met uw huidig kantoor. Als je verandert van brandverzekering dan zit je nog altijd bij AXA en heb je geen verhoging.
Velen klagen dat alles duur is, maar zijn tegelijkertijd te gemakzuchtig en te lui, om de prijzen te vergelijken.
Moeite doen is hun teveel, ik ken er toch niets van, is zo een flauwe dooddoener.
Ik vergelijk alles, bestudeer er op tot ik het begrijp, om met kennis van zaken te kunnen meepraten, en me niet in de luren te laten leggen.
Ik zoek het beste product prijs/kwaliteit dat bij mij past, koop bijna alles bij goedkope internetwinkels, koop de aanbiedingen bij de verschillende supermarkten, maar dat kost tijd, en vraagt inspanning en moeite.
Maar, ik ben in een arm gezin opgegroeit, heb me opgewerkt met zelfstudie en keihard werken, en besef de waarde van één €.
En met de onzekere tijden die op ons afkomen, kun je beter nu al met je centen zuinig leren omgaan, nu is het van willens, later kan het van moetens worden !
Moeite doen is hun teveel, ik ken er toch niets van, is zo een flauwe dooddoener.
Ik vergelijk alles, bestudeer er op tot ik het begrijp, om met kennis van zaken te kunnen meepraten, en me niet in de luren te laten leggen.
Ik zoek het beste product prijs/kwaliteit dat bij mij past, koop bijna alles bij goedkope internetwinkels, koop de aanbiedingen bij de verschillende supermarkten, maar dat kost tijd, en vraagt inspanning en moeite.
Maar, ik ben in een arm gezin opgegroeit, heb me opgewerkt met zelfstudie en keihard werken, en besef de waarde van één €.
En met de onzekere tijden die op ons afkomen, kun je beter nu al met je centen zuinig leren omgaan, nu is het van willens, later kan het van moetens worden !
Nateus heeft ook de premie verhoogd,was wel voor de autoverzekering.
Als argument zeiden ze zeiden dat dat voor alle verzekeringsmaatschappijen zo is.
Kan iemand dit bevestigen??
Als argument zeiden ze zeiden dat dat voor alle verzekeringsmaatschappijen zo is.
Kan iemand dit bevestigen??
Dat is zo, de een wel meer dan de ander. Maar Nateus is nog altijd een van de goedkopere maatschappijen.
http://www.hln.be/hln/nl/942/Economie/a ... e-in.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
De marktleiders verhogen hun tarieven.De "kleintjes" zullen wel volgen.
http://www.hln.be/hln/nl/942/Economie/a ... ders.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
Wie zijn die aandeelhouders?Ikzelf.Want ik heb aandelen van Ageas,een groepsverzekering en pensioenfonds via werkgever en doe aan pensioensparen(Arpe).Nochtans hebben ze aan mij niks gevraagd.
De marktleiders verhogen hun tarieven.De "kleintjes" zullen wel volgen.
http://www.hln.be/hln/nl/942/Economie/a ... ders.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
Wie zijn die aandeelhouders?Ikzelf.Want ik heb aandelen van Ageas,een groepsverzekering en pensioenfonds via werkgever en doe aan pensioensparen(Arpe).Nochtans hebben ze aan mij niks gevraagd.
Axa en Ag hebben nog altijd een technisch verlies op hun verzekeringen. Ze moeten meer schade betalen dan ze premie binnenkrijgen. Een erfenis die ze kregen van de jaren 2005 en 2006, toen deden de beurzen het prima en konden ze dit verlies goedmaken door de premies te beleggen. Nu is het een ander verhaal.
Gevolg : premie omhoog en bij schadegevallen altijd moeilijk doen en zo weinig mogelijk betalen.
Gevolg : premie omhoog en bij schadegevallen altijd moeilijk doen en zo weinig mogelijk betalen.
Men maakt ook van de verplichting van verzekeringen misbruik om hun tarieven te verhogen.Ze zijn verplicht dus we rammen ze wel door uw strot onder het mom van natuurrampen,duurdere uurlonen bij garages,ed.
Premieverhoging is een van de wettelijke mogelijkheden om zonder opzegperiode van 3 maanden de verzekering op te zeggen, maak er dus zeker gebruik van om andere aanbieders te vergelijken, zijn er sowieso veel goedkopere dan AXA en zéker AG op de markt.