AXA - verlaging intrestvoeten I-Plus - vraag!
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
AXA - verlaging intrestvoeten I-Plus - vraag!
Hallo
Ik lees net dat AXA haar intrestvoeten verlaagd heeft. Ik heb echter een som op zo'n rekening geplaatst tussen 20 augustus en 31 oktober 2008. Men vertelde mij dat het rendement (4,25% + 1 %) gegarandeerd was als je tussen die periode een rekening opende... Loopt mijn 4,25 + 1 nu nog door voor 6 maand? Of krijg ik vanaf 1 december toch een verlaagde intrestvoet?
Bedankt!
Ik lees net dat AXA haar intrestvoeten verlaagd heeft. Ik heb echter een som op zo'n rekening geplaatst tussen 20 augustus en 31 oktober 2008. Men vertelde mij dat het rendement (4,25% + 1 %) gegarandeerd was als je tussen die periode een rekening opende... Loopt mijn 4,25 + 1 nu nog door voor 6 maand? Of krijg ik vanaf 1 december toch een verlaagde intrestvoet?
Bedankt!
Re: AXA - verlaging intrestvoeten I-Plus - vraag!
bij u blijft de intrest van4,25+1 gedurende 6 maanden doorlopen.Timo schreef: Hallo
Bedankt!
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ah oké bedankt!!
- centenkliever
- Hero Member

- Contacteer:
na je 6 maanden wordt je bij Axa- een oude klant en zal je minder rente krijgen dan de nieuwe klanten. Niet echt logisch, er valt ook niet over te discuteren met Axa- het is zo punt uit. Althans dat is de huidige situatie.
Misschien, heel misschien komen ze ooit tot de bevinding dat dit de oude klanten niet zint en zullen ze begrijpen waarom na 6 maanden het veelal interessanter is uw rekening te sluiten.
Trouw loont niet overal.
Misschien, heel misschien komen ze ooit tot de bevinding dat dit de oude klanten niet zint en zullen ze begrijpen waarom na 6 maanden het veelal interessanter is uw rekening te sluiten.
Trouw loont niet overal.
Dat is niet bij AXA alleen.centenkliever schreef: na je 6 maanden wordt je bij Axa- een oude klant en zal je minder rente krijgen dan de nieuwe klanten. Niet echt logisch, er valt ook niet over te discuteren met Axa- het is zo punt uit. Althans dat is de huidige situatie.
Trouw loont niet overal.
Bij bv. BKCP wijken ze ook niet af van "vers" geld( nog een nuance verschil met nieuwe klant).
Enkel bij CE ( schrijven van jaarlijkse klachtenbrief ) en DB ( 1 dag afhalen en terugstorten ) worden op dat vlak toegevingen gedaan