axa welcome plus; waneer afhalen??
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
-
plentycoups
- Sr. Member

- Contacteer:
axa welcome plus; waneer afhalen??
ik heb een bedrag 2 weken voor 1 april(nieuwe wetgeving) gestort op deze rekening.
wanneer kan ik het geld afhalen, en heb ik mijn getrouwheidspremie verworven?? is het nog een getrouwheid van een half jaar?? omdat het voor 1 april gestort werd??
bedankt voor reacties
wanneer kan ik het geld afhalen, en heb ik mijn getrouwheidspremie verworven?? is het nog een getrouwheid van een half jaar?? omdat het voor 1 april gestort werd??
bedankt voor reacties
Re: axa welcome plus; waneer afhalen??
volgens mij is de premie na een half jaar verworven, omdat je het geld in maart gestort hebt. misschien voor de zekerheid toch eens bellen naar het axakantoor.
ik zou het geld ook wel ergens anders zetten wanneer de 6 maanden om zijn, want de voorwaarden na die gegarandeerde 6 maanden trekken op niet zoveel (1,5+0.5%).
ik zou het geld ook wel ergens anders zetten wanneer de 6 maanden om zijn, want de voorwaarden na die gegarandeerde 6 maanden trekken op niet zoveel (1,5+0.5%).
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: axa welcome plus; waneer afhalen??
Na zes maanden en 1 dag rekening laten afsluiten. Heb dit zelf ook al 2x zo gedaan.
De voorwaarden op de gewone I-Plus rekening zijn inderdaad om te huilen als je weet dat ze minder geven dan bv. Rabobank.be en dat je minstens 15.000 euro moet laten staan.
De voorwaarden op hun gewone spaarrekeningen zijn trouwens nog meer om te huilen. 0,75% rente! Ik zou toch wel eens willen weten wie aan dergelijke rente bij AXA blijft sparen??
De voorwaarden op de gewone I-Plus rekening zijn inderdaad om te huilen als je weet dat ze minder geven dan bv. Rabobank.be en dat je minstens 15.000 euro moet laten staan.
De voorwaarden op hun gewone spaarrekeningen zijn trouwens nog meer om te huilen. 0,75% rente! Ik zou toch wel eens willen weten wie aan dergelijke rente bij AXA blijft sparen??