Badge Bip&Go
Badge Bip&Go
Geachte leden,
eentje om na te denken.
vorige week kreeg ik een uitnodiging van BIP&GO om 10€ te betalen, dit in verband met de badge die ik heb om in Frankrijk de autostrade te betalen.
Ik moet dit bedrag betalen omdat ik gedurende een jaar deze badge niet heb gebruikt.
de reden van niet gebruik is door de lockdown met corona, en gezien mijn medische achtergrond het ook niet slim is om nu naar het buitenland te gaan.
Heb mail naar VAB gestuurd dat ik daar niet mee akkoord ging , helaas tot nu geen antwoord gekregen.
Het is mij niet direct om de 10 euro te doen maar wel de manier en de oorzaak.
ik moet wel vaststellen dat iedereen maar begint met alles duurder te maken en vraag mij af waar dit zal stoppen.
ik vind in de voorwaarden daar niet van terug, dus zit er wel niet anders op of te betalen.
ik stuur dit bericht enkel om de leden die in het bezit zijn van zo een badge te verwittigen.
Ik denk gezien de huidige toestand dat ik deze badge zal opzeggen.
dus geachte leden wees verwittigd,
eentje om na te denken.
vorige week kreeg ik een uitnodiging van BIP&GO om 10€ te betalen, dit in verband met de badge die ik heb om in Frankrijk de autostrade te betalen.
Ik moet dit bedrag betalen omdat ik gedurende een jaar deze badge niet heb gebruikt.
de reden van niet gebruik is door de lockdown met corona, en gezien mijn medische achtergrond het ook niet slim is om nu naar het buitenland te gaan.
Heb mail naar VAB gestuurd dat ik daar niet mee akkoord ging , helaas tot nu geen antwoord gekregen.
ik moet wel vaststellen dat iedereen maar begint met alles duurder te maken en vraag mij af waar dit zal stoppen.
ik vind in de voorwaarden daar niet van terug, dus zit er wel niet anders op of te betalen.
ik stuur dit bericht enkel om de leden die in het bezit zijn van zo een badge te verwittigen.
Re: Badge Bip&Go
De badge is net als het Zwitserse wegenvignet geen product van vab maar gewoon iets wat ze doorverkopen.
Het stond in de voorwaarden toen je die badge aanschafte dat er een kostprijs is bij niet gebruik.
Ik heb het alleszins gelezen op diverse websites.
Je nam een abonnement... Dat kost geld. Als je zes weken de krant niet gelezen hebt door een oogoperatie maar je hebt ze wel laten leveren : daar heeft de krant niets mee te maken.
Betaal 1keer en zeg het op. Je hebt het product blijkbaar niet echt nodig.
Het stond in de voorwaarden toen je die badge aanschafte dat er een kostprijs is bij niet gebruik.
Ik heb het alleszins gelezen op diverse websites.
Je nam een abonnement... Dat kost geld. Als je zes weken de krant niet gelezen hebt door een oogoperatie maar je hebt ze wel laten leveren : daar heeft de krant niets mee te maken.
Betaal 1keer en zeg het op. Je hebt het product blijkbaar niet echt nodig.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Alles staat nochtans heel duidelijk vermeld op de site van VAB : https://www.vab.be/nl/info-en-diensten/tools/telepeage.
Als je een contract afsluit, moet je alle voorwaarden lezen.
Als je een contract afsluit, moet je alle voorwaarden lezen.
- CarpeNoctem
- Verbannen Gebruiker

Voor occasioneel gebruik zou ik je die van de "Autoroutes et Tunnel de Mont-Blanc" aanraden.
Enkel kosten ( €1.90) in de maanden dat je hem gebruikt, anders volledig gratis. Straf content van.

Enkel kosten ( €1.90) in de maanden dat je hem gebruikt, anders volledig gratis. Straf content van.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Hier de rest van het verhaal , die 10 € is omdat de badge in Portugal is gebruikt.delmondo schreef: ↑14 september 2020, 11:07 Geachte leden,
eentje om na te denken.
Allee dat stond bij mij toch in de mail.
Estate Guru believer.