Bali investments - vastgoed in Bali
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
-
- Hero Member
- Contacteer:
Bali investments - vastgoed in Bali
Deze avond een telefoontje gekregen of er interesse om te investeren in vastgoed in Bali via Bali investments ...
Informatie is voor een leek als ik moeilijk te vinden en wellicht is er ook weinig informatie ter beschikking. Soms iemand die reeds ervaringen heeft met dergelijke ondernemingen?
Thx
Informatie is voor een leek als ik moeilijk te vinden en wellicht is er ook weinig informatie ter beschikking. Soms iemand die reeds ervaringen heeft met dergelijke ondernemingen?
Thx
Re: Bali investments - vastgoed in Bali
Website linkje van dat bureau?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Wel opletten als je daar als buitenlander vastgoed wil kopen. Sinds 1996 kan je daar enkel maar vastgoed leasen voor 25 of 30 jaar met een maximale verlenging tot 50 jaar.
Wel mooi.

Wel mooi.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Wat er met mijn vastgoed binnen 50 jaar gebeurt zal me worst wezen.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Hieronder de linkJhn schreef:Website linkje van dat bureau?
http://www.bali-investments.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Heeft alles weg van een ponzi.
Website doet me denken aan Palm Invest & we weten hoe dat is afgelopen (tip google eens).
Zowiezo ik investeer niet in iets waar als ik als leek niets van ken & de andere partij niet ken/niet vertrouw.
Zowiezo ik investeer niet in iets waar als ik als leek niets van ken & de andere partij niet ken/niet vertrouw.
Ik snap zelfs niet hoe mensen dit eigenlijk maar overwegen...
Van zodra ik de titel lees voel ik al nattigheid 

Palm Invest indd, daar deed het mij ook aan denken. Zolang niemand zijn geld opvraagt is er niks aan de hand. Madoff in't klein. Maar in feite is dat niet anders bij de banksters, met het verschil dat de roverheid het toestaat.PEEN schreef:Website doet me denken aan Palm Invest & we weten hoe dat is afgelopen (tip google eens).
TIP de film Boiler Room !
Een van de valkuilen kan ook het volgende zijn: Men doet voorverkoop van luxe nieuwbouw projecten (x % vooraf te betalen). Maar in de wetgeving van het land staat opgenomen dat maximum 50% van de eigendom door buitenlanders bezit mag worden.
Ze verkopen die 50% relatief snel, maar die andere 50% raakt nooit verkocht aan Balinezen. Project wordt dus zelfs nooit uitgevoerd maar je voorschot is weg.
Ze verkopen die 50% relatief snel, maar die andere 50% raakt nooit verkocht aan Balinezen. Project wordt dus zelfs nooit uitgevoerd maar je voorschot is weg.
72% aandelen, 18% obligaties, 10% cash
-
- Hero Member
- Contacteer:
Om eerlijk te zijn begrijp ik dit ook niet - juist daarom dat ik nieuwsgierig ben hoe deze mensen dit aanpakken, had zelf al wat vragen:Poldermol schreef:Ik snap zelfs niet hoe mensen dit eigenlijk maar overwegen...
- Als investeerder in Bali ben je 100% afhankelijk van lokale partners ...... in die positie zitten is vragen om gebruikt te worden denk ik dan, zeker al omdat de onderneming wellicht maar een handvol medewerkers heeft
- Eigen kapitaal van de onderneming is wellicht te verwaarlozen
- Business plan zou ik ook wel eens willen zien
- referenties uit het verleden in cijfers
Het lijkt allemaal zo wankel en opportunistisch
Ik heb nog de vraag gekregen van oudere mensen die net op internet gaan "of dat verhaal met die goudmijnen niets zou zijn." Onderschat de naïviteit van de medemens niet.Poldermol schreef:Ik snap zelfs niet hoe mensen dit eigenlijk maar overwegen...
There's a sucker born every minute.
Iemand die in goudmijnen stapt hoeft helemaal geen sucker of naïef te zijn imo...
Wel grappig dat "jongeren" fysiek goud tegenwoordig als een risicovolle belegging beschouwen.
Wel grappig dat "jongeren" fysiek goud tegenwoordig als een risicovolle belegging beschouwen.