Balta Group
TIP
Balta Group
Mijn klein pakketje Balta-aandelen kleurt roder dan rood , iemand een idee waar dit naartoe gaat ?
Re: Balta Group
er is hier ergens al een balta draad
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
De producten van Balta bestaan uit heel veel draden.
Balta is te duur op de beurs gekomen en heeft een paar winstwaarschuwingen gegeven. Op korte termijn zou ik er niet te veel van verwachten. Als je daarentegen wat geduld hebt, kan je je hieraan optrekken:
- Er valt binnenkort een zeer dure lening weg, wat de winstgevendheid duidelijk ten goede zal komen.
- Er wordt stevig bespaard en geconsolideerd, wat op middellange tot lange termijn ook zijn effect zal hebben.
- Ze staan technologisch sterk, met verregaande investeringen in automatisatie
- Er is altijd nog de kans dat er een overnemer opduikt, zoals Mohawk Industries dat al een heel grote speler is in die markt en nog steeds groeiplannen heeft.
Ik heb de hoop opgegeven er nog veel winst op te maken, maar ik denk er niet aan nu te verkopen zolang bovenstaande puntjes blijven gelden.
- Er valt binnenkort een zeer dure lening weg, wat de winstgevendheid duidelijk ten goede zal komen.
- Er wordt stevig bespaard en geconsolideerd, wat op middellange tot lange termijn ook zijn effect zal hebben.
- Ze staan technologisch sterk, met verregaande investeringen in automatisatie
- Er is altijd nog de kans dat er een overnemer opduikt, zoals Mohawk Industries dat al een heel grote speler is in die markt en nog steeds groeiplannen heeft.
Ik heb de hoop opgegeven er nog veel winst op te maken, maar ik denk er niet aan nu te verkopen zolang bovenstaande puntjes blijven gelden.