Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Netbeheerders Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Dakisolatie kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Netbeheerders
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Dakisolatie kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Sparen Spaarrekeningen
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Banca Monte Paschi Belgio BMPBtop

Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
75 berichten
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende
TIP
Gebruik onze tools spaarrentes vergelijken - Simulatie van uw rendement - Vergelijk kredietwaardigheid
Filip3
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer Filip3
Verstuur privébericht

Re: Banca Monte Paschi Belgio BMPBtop

• Citeer

Bericht door Filip3 » 4 februari 2009, 21:30

Toch wel, alleen is die premie bij de andere banken pas een jaar later verworven en wordt die dus een jaar later uitbetaald.. Maar je krijgt ze wel, bij BMPB njente premie voor dat jaar als je na januari stort, dan begint de getrouwheidsperiode pas te tellen het jaar daarop.

@ Filip3: Regeling zegt 11 maanden in hetzelfde burgerlijk jaar...
[/quote]

Als dat zo is, dan is het enkel interessant om bij de 'Italiaan' een rekening te openen/geld te storten in januari. Rest van het jaar kan je dus nooit een getrouwheidspremie krijgen.
Ik vind die reclame van 3% + 1,5% dan ook wel misleidend.

Timothy

• Citeer

Bericht door Timothy » 5 februari 2009, 07:38

Even voor de duidelijkheid:

Dus als je bij BMP

-voor 31/1 1000 euro stort, krijg je ditzelfde jaar nog uw getrouwheidspremie.
- na 31/1 1000 euro stort, krijg je ditzelfde jaar geen premie, je speelt 11maanden kwijt. Het jaar erop krijg je dan uw premie voor die 12 maanden van het nieuwe jaar.

Klopt dit?

Hoe zit dit bij een andere bank?

- Storten vb op 10/1 geeft geen getrouwheidspremie ditzelfde jaar.  Maar het jaar erop krijg je er dan 2 ?  één voor 10/1/09 tot 10/1/10 , en één van 1/1/10 tot 31/12/10?

Klopt dit?

Of wat is het verschil tussen tussen BMP & andere banken?

w00ha
Jr. Member
Jr. Member
Contacteer:
Contacteer w00ha
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door w00ha » 5 februari 2009, 11:05

Timothy schreef: Even voor de duidelijkheid:

Hoe zit dit bij een andere bank?

- Storten vb op 10/1 geeft geen getrouwheidspremie ditzelfde jaar.  Maar het jaar erop krijg je er dan 2 ?  één voor 10/1/09 tot 10/1/10 , en één van 1/1/10 tot 31/12/10?

Klopt dit?

Of wat is het verschil tussen tussen BMP & andere banken?
je krijgt pas je getrouwheidspremie voor de gelden die er 12 maanden opstaan..
bv: je stort 1000 euro op 10/1/2009, dan heb je op 10/1/2010 pas recht op getrouwheidspremie...maar,
deze wordt echter op einde jaar 31/12/2010 (of begin 1/1/2011) uitbetaald..
op het einde van 't jaar 31/12/2010 kom je weer 10 dagen te kort, zodat je pas de getrouwheid op 10/1/2011 hebt...
en die krijg je dan weer einde dat jaar of 31/12/2011

maw je krijgt je getrouwheidspremie steeds 1 jaar later omdat je 10 dagen te kort komt...

ik stort mijn gelden steeds de laatste weken van december, dan weet ik steeds dat ik mijn basisintrest + getrouwheidspremie uitbetaald krijg achter 1 jaar
en dat imo vind ik nou juist zo goed van die 11 maanden bij BMP...ik had al twee rekeningen en heb ik nog, op 29/01/2009,  4k bijgestort...
einde dit jaar heb ik mijn getrouwheidspremie op die  extra storting... ;)

wat ik ook niet begrijp is dat sommige BMP boerenbedrog toeschrijven...ze maken toch gewoon hun tarieven en voorwaarden bekent ?
als je 2 feb geld stort...
ja, dan tuut...tuut ....de trein is al weg he  ;D
de voorwaarden staan toch klaar en duidelijk op hun site...

mouche
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer mouche
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door mouche » 5 februari 2009, 11:12

Toch denk ik dat BMPB vanaf 1 april een getrouwheidspremie MOET geven voor bedragen die er 12 maanden op blijven staan. De huidige regeling lijkt me dus maar tijdelijk....

w00ha
Jr. Member
Jr. Member
Contacteer:
Contacteer w00ha
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door w00ha » 5 februari 2009, 11:59

mouche schreef: Toch denk ik dat BMPB vanaf 1 april een getrouwheidspremie MOET geven voor bedragen die er 12 maanden op blijven staan. De huidige regeling lijkt me dus maar tijdelijk....
dat klopt ook....als er 'n KB is dat die 11maanden BMP nietig verklaart en voor alle banken effectief 12 maaanden tellen heb ik voor mijn 2de storting geen getrouwheidspremie....
maar ja.... twas, in mijn  geval ook maar 'n relatief klein bedrag...

anyway, het zal 'n woelig 2009 worden, met veel misleidende reclame... :-\
godzijdank hebben we dit forum om van gedachten te wisselen en achter de waarheid te komen... ;)

zwembad
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer zwembad
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door zwembad » 5 februari 2009, 19:45

Nog nooit zoveel discussies en verschillende meningen gezien als de laatste maand: basispremie, aangroeipremie, getrouwheidspremie, wat in de overgangsperiode? krijgen we op 31/12/2009 getrouwheidspremie? wat met de rentevoeten vanaf 01/04/2009? Iedereen lijkt de nieuwe wet anders te interpreteren en ik vermoed (lichtjes uitgedrukt) dat de banken de wet wel in hun voordeel zullen interpreteren.

En de bedoeling van de nieuwe wet was meer transparantie ... Als er 1 ding bereikt wordt met die nieuwe wet dan is het wel een totaal gebrek aan transparantie, zeker gedurende gans 2009!

Bartd
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Bartd
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Bartd » 5 februari 2009, 19:47

In de nieuwsbrief van Argenta staat wel al hoe zij het gaan aanpakken in de overgangsperiode.

Pieterjan
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Pieterjan
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Pieterjan » 24 maart 2009, 18:12

Hoe dat ik het begrijp is dat je die getrouwheidpremie krijgt maar dat ze gewoon een jaar later wordt uitbetaald. Dat is quasi bij iedere bank zo en is eigenlijk altijd zo geweest. Ik begrijp niet waarom iedereen zich fixeerd op een idiote getrouwheidspremie. Basisrente is veel belangrijker en deze bank blijft 3% geven. De rest is bijkomstigheid.

Flytox
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer Flytox
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Flytox » 24 maart 2009, 20:34

Qua getrouwheidspremie en getrouwheidstermijn lijkt mij het KB vrij duidelijk en minder vatbaar voor interpretatie.

KB 7/12/2008 luidt dat de getrouwheidspremie toegekend wordt, ofwel voor bedragen die gedurende ten minste 11 (elf) opeenvolgende maanden van datzelfde kalenderjaar op de zelfde rekening ingeschreven bleven, ofwel voor de bedragen die gedurende 12 (twaalf) opeenvolgende maanden op de zelfde rekening ingeschreven bleven. (was vooreer al zo meen ik)

In andere woorden, gelden die vanaf 1 februari (dagvaluta) tot 31 december (dagvaluta) ingeschreven stonden op dezelfde rekening, genieten van de getrouwheidspremie, die dan op 1 januari van het daarop volgend jaar op hun rekening komt als een nieuwe storting en weer vatbaar is voor een nieuwe getrouwheidspremie zoals de basispremie en het dan nog bestaande kapitaal.

Alle stortingen die niet in de maand januari gebeurd zijn dienen 12 (twaalf) opeenvolgende maanden ingeschreven te blijven op de zelfde rekening. Deze toestand kan dan leiden tot een termijn van max 23 maanden vooraleer de getrouwheidspremie effectief gestort wordt op de rekening.

Om dit te omzeilen bestaat de mogelijkheid na 12 opeenvolgende maanden de rekening op te doeken (sommige banken laten weten in hun contractuele voorschriften dat bij sluiten van de rekening, en de basis rente en de getrouwheidspremie “pro rata temporis” uitbetaald worden) en zodoende terug te investeren bij een andere of zelfs de zelfde bank.

Dit zou volgens mij van toepassing moeten zijn bij alle banken onder voorbehoud dat de getrouwheidspremie verrekend word door middel van de “equivalente periodieke rentevoet”.

paul
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer paul
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door paul » 24 maart 2009, 20:50

Flytox schreef: Qua getrouwheidspremie en getrouwheidstermijn lijkt mij het KB vrij duidelijk en minder vatbaar voor interpretatie.

KB 7/12/2008 luidt dat de getrouwheidspremie toegekend wordt, ofwel voor bedragen die gedurende ten minste 11 (elf) opeenvolgende maanden van datzelfde kalenderjaar op de zelfde rekening ingeschreven bleven, ofwel voor de bedragen die gedurende 12 (twaalf) opeenvolgende maanden op de zelfde rekening ingeschreven bleven. (was vooreer al zo meen ik)

In andere woorden, gelden die vanaf 1 februari (dagvaluta) tot 31 december (dagvaluta) ingeschreven stonden op dezelfde rekening, genieten van de getrouwheidspremie, die dan op 1 januari van het daarop volgend jaar op hun rekening komt als een nieuwe storting en weer vatbaar is voor een nieuwe getrouwheidspremie zoals de basispremie en het dan nog bestaande kapitaal.

Alle stortingen die niet in de maand januari gebeurd zijn dienen 12 (twaalf) opeenvolgende maanden ingeschreven te blijven op de zelfde rekening. Deze toestand kan dan leiden tot een termijn van max 23 maanden vooraleer de getrouwheidspremie effectief gestort wordt op de rekening.

Om dit te omzeilen bestaat de mogelijkheid na 12 opeenvolgende maanden de rekening op te doeken (sommige banken laten weten in hun contractuele voorschriften dat bij sluiten van de rekening, en de basis rente en de getrouwheidspremie “pro rata temporis” uitbetaald worden) en zodoende terug te investeren bij een andere of zelfs de zelfde bank.

Dit zou volgens mij van toepassing moeten zijn bij alle banken onder voorbehoud dat de getrouwheidspremie verrekend word door middel van de “equivalente periodieke rentevoet”.
Voor alle duidelijkheid Rabobank.be ( in de vraag het aan.... ) beweert dat men niet verplicht is om een getrouwheidspremie te betalen als men het geld 11 maanden in een kalenderjaar heeft staan. Rabobank.be gaat in zulke gevallen geen getrouwheidspremie betalen.

Banco Monte Pacschi Belgico betaalt wel een getrouwheidspremie als het geld gedurende 11 maanden in een kalenderjaar op de rekening staat.

reaktie van Rabobank.be op 17/03/2009  ( wanneer verliest men de minste premie )

Citaat van mij
Het is natuurlijk wel zo als men het geld 11 maanden op één kalenderjaar op de rekening heeft staan men ook de getrouwheidspremie krijgt.

Reaktie van Rabobank.be hierop

...klopt niet helemaal. De wet voorziet dat stortingen in januari eventueel kunnen worden uitbetaald in hetzelfde kalenderjaar maar rabobank.be zal voor alle stortingen de 12-maanden regel toepassen, dus ook voor de stortingen in januari. Het systeem voor de berekening van de premies zal onder de nieuwe regeling in een aantal situaties al een zeer ingewikkeld zijn. We willen dan ook vermijden dit nog ingewikkelder te maken. De meeste banken zullen trouwens de uitbetalingsregel onder deze vorm gaan toepassen.
Indien uw geld geen volledige wervingsperiode van 12 maanden op de rekening heeft gestaan, dan wordt hier nog geen premie voor uitbetaald, ongeacht het kalenderjaar of de maand van de storting.
Indien u een storting zou uitvoeren op een rekening op 05/01 dan zou u op 31/12 van datzelfde jaar wel de basisrente krijgen uitbetaald, maar niet de premie. Deze premie verwerft u immers pas op 05/01 van het jaar daarna en wordt dan ook pas uitbetaald op het einde van het volgende jaar.
Voor stortingen in het begin van het jaar (nà 01/01) zal u bijgevolg bijna een jaar langer moeten wachten op de uitbetaling van de getrouwheidspremie.
Het is daarom beter te trachten om stortingen die u rond de jaarwisseling wil doen ten laatste tegen 01/01 op de rekening te zetten.
Laatst gewijzigd door paul op 24 maart 2009, 21:23, 1 keer totaal gewijzigd.

weetjes
Jr. Member
Jr. Member
Contacteer:
Contacteer weetjes
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door weetjes » 24 maart 2009, 23:24

je stort een bedrag op 5 januari 2009,laat het twaalf maanden staan,  5 januari 2010 sluit je de rekening volledig af en zo heb je automatisch je rente en getrouwheidspremie verworven;; dus niet extra een jaartje wachten op je getrouwheidspremie

Flytox
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer Flytox
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Flytox » 26 maart 2009, 10:02

...klopt niet helemaal. De wet voorziet dat stortingen in januari eventueel kunnen worden uitbetaald in hetzelfde kalenderjaar

Beweren dat de wet zegt dat de stortingen "eventueel" kunnen uitbetaald worden lijkt mij een interpretatie van de wettekst.

Is er niet iemand die toegang zou hebben op de notules der discussies voor het opstellen van de tekst van deze wet?
Dit zou hulpzaam zijn om de juiste bedoeling van de wetgever te kennen.

Stier
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Stier
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Stier » 26 maart 2009, 10:14

Flytox schreef:
...klopt niet helemaal. De wet voorziet dat stortingen in januari eventueel kunnen worden uitbetaald in hetzelfde kalenderjaar

Beweren dat de wet zegt dat de stortingen "eventueel" kunnen uitbetaald worden lijkt mij een interpretatie van de wettekst.

Is er niet iemand die toegang zou hebben op de notules der discussies voor het opstellen van de tekst van deze wet?
Je kan het vragen aan je favoriete politieker en deze kan zorgen dat iemand van het parlement de Minister van Financiën hierover interpelleert.  Indien nodig moet er een omzendbrief ( circulaire ) komen van de mnister van Financiën die verkeerde interpretaties uitsluit.
Laatst gewijzigd door Stier op 26 maart 2009, 12:51, 1 keer totaal gewijzigd.
[b][i]Wat telt is de totale rente die je op het einde van het jaar op je spaarboekje aantreft.[/i][/b]

paul
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer paul
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door paul » 26 maart 2009, 21:31

Flytox schreef:

Eventueel kan je o.a. op www.dekamer.be hierover iets vinden, na mogelijk wat zoeken.

peter
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer peter
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door peter » 27 maart 2009, 15:31

Ik zou mijn rekening willen afsluiten zonder veel getrouwheid te verliezen.
Kan iemand mij vertellen of mijn rekenkundige redenering juist is ?

Eenmalige storting gedaan  op 06/07/07 (aangroei dus verworven op 06/01/08 maar pas uitbetaald op 01/01/09 ?)

Getrouwheid begint te lopen op 07/01/08 (getrouwheid uitbetaald op 01/01/09  omdat het meer dan 11 maanden in hetzelfde jaar bevind ?)

Ik zou dus maar een kleine 3 maanden getrouwheid verliezen ?

Is dit juist ?
Laatst gewijzigd door peter op 27 maart 2009, 15:33, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

75 berichten
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende

Terug naar “Spaarrekeningen”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Sitemap
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy