bancontact
bancontact
1. Is het niet mogelijk dat Rabobank het zou overwegen om bancontact mogelijk te maken ? Zo zouden we van Rabobank onze hoofdbank kunnen maken voor al onze betalingen.
2. Kunnen de cijfertjes die moeten ingevoerd worden in de digipass niet een beetje groter gemaakt worden in het programma ? De verrichtingen zouden aldus vlotter kunnen uitgevoerd worden.
Met dank voor het antwoord op beide vragen.
2. Kunnen de cijfertjes die moeten ingevoerd worden in de digipass niet een beetje groter gemaakt worden in het programma ? De verrichtingen zouden aldus vlotter kunnen uitgevoerd worden.
Re: bancontact
bancontact? Allé, Rabobank is een van de weinige banken waar het contact zo goed mee verloopt. je wil dat toch niet bannen? 

Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
aan Lanius: gezien u mijn vraag niet "begrijpt" zal ik een synoniem gebruiken: zijnde een maestro-card.Lanius schreef:bancontact? Allé, Rabobank is een van de weinige banken waar het contact zo goed mee verloopt. je wil dat toch niet bannen?
aan de verantwoordelijke van deze site: is dit hier een chat om elkaar belachelijk te maken of gaat het hier nog altijd om het voorstellen van serieuze onderwerpen, waaruit één iedereen iets kan leren en twee de rabobank-moderator een breed publiek kan bereiken.
alléz alléz, dat was maar gewoon een grappige toespeling hé, vandaar dat hij er ook een smily bijzet.
Niet zo rap op uw teentjes getrapt voelen.
Niet zo rap op uw teentjes getrapt voelen.

- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
Het al dan niet toevoegen van creditkaarten (genre Visa, Mastercard) en debetkaarten (De bancontact kaarten waar u naar verwijst) is iets wat al verschillende keren geanalyseerd is maar waar we momenteel nog niet aan toe zijn. Het probleem is dat dit een dure en complexe operatie is en dat we uit onderzoek weten dat niet zoveel mensen zitten wachten op een extra kaart.
Daarnaast is het ook zo dat Rabobank.be in België niet beschikt over een netwerk van automaten. Mensen zouden dus steeds terecht moeten aan automaten van andere banken en ook hiervoor brengen de andere banken behoorlijke sommen in rekening.
Met andere woorden ik sluit niet uit dat het er ooit komt maar het is niet iets wat snel en ondoordacht kan gebeuren.
PS. Ik had grapje van Lanius niet begrepen als het belachelijk maken van u maar eerder als een sympathieke knipoog naar ons.
Daarnaast is het ook zo dat Rabobank.be in België niet beschikt over een netwerk van automaten. Mensen zouden dus steeds terecht moeten aan automaten van andere banken en ook hiervoor brengen de andere banken behoorlijke sommen in rekening.
Met andere woorden ik sluit niet uit dat het er ooit komt maar het is niet iets wat snel en ondoordacht kan gebeuren.
PS. Ik had grapje van Lanius niet begrepen als het belachelijk maken van u maar eerder als een sympathieke knipoog naar ons.
Rabobank.be hoeft mij in ieder geval ook niet (meer) te overtuigen van zijn goede service en zeer goede en snelle internetbanking.
Mocht Rabobank.be dit aanbieden neem ik onmiddellijk mijn zichtrekening bij jullie.
Wie weet als er nog zo'n enkele duizenden reacties volgen... we blijven proberen
Mocht Rabobank.be dit aanbieden neem ik onmiddellijk mijn zichtrekening bij jullie.

Wie weet als er nog zo'n enkele duizenden reacties volgen... we blijven proberen

alegria schreef:1. Is het niet mogelijk dat Rabobank het zou overwegen om bancontact mogelijk te maken ? Zo zouden we van Rabobank onze hoofdbank kunnen maken voor al onze betalingen.
Aan Rabobank: vraag 2 heb ik u al vorig jaar gevraagd en heb als antwoord gekregen dat dit in de volgende besprekingen ging opgenomen en overwogen worden. Tot op heden is dit nog niet gebeurd.
Wilt u mij op de hoogte houden ?
Met dank voor uw antwoord
Aan de overige leden van dit forum: "ik heb geen lange tenen" maar ik maak gewoon het verschil tussen een ernstige site en Facebook-gebabbel.
Voortaan zal ik mijn vragen rechtstreeks naar de banken mailen.
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
Wat vraag 2 betreft. Vooreerst mijn excuses dat ik had nagelaten om daar in mijn oorspronkelijk antwoord op in te gaan. Kwestie van de vraag duidelijk te krijgen, bedoelt u de cijfertjes op de digipass zelf of het veld op het scherm waar u de cijfers die op de digipass verschijnen moet ingeven.
Ik zal het zeker doorgeven aan de verantwoordelijke afdeling hiervoor. Dergelijke vragen worden via een vaste procedure doorgespeeld waarna ze, bij wijze van spreken, in een pot komen met vragen, opmerkingen en aanbevelingen. Op basis van de hoeveelheid keer dat iets al dan niet terug komt en de complexiteit en kost om de aanpassing te doen wordt dan een prioriteitenlijst opgesteld die de volgorde van aanpakken bepaalt.
Ik zal het zeker doorgeven aan de verantwoordelijke afdeling hiervoor. Dergelijke vragen worden via een vaste procedure doorgespeeld waarna ze, bij wijze van spreken, in een pot komen met vragen, opmerkingen en aanbevelingen. Op basis van de hoeveelheid keer dat iets al dan niet terug komt en de complexiteit en kost om de aanpassing te doen wordt dan een prioriteitenlijst opgesteld die de volgorde van aanpakken bepaalt.
Beste Rabobank-moderator, ik bedoelde inderdaad de cijfertjes op het scherm. Ze zijn wat klein en staan dicht op elkaar, waardoor het me (zelfs met bril) soms wat voor de ogen draait. Waarschijnlijk dat andere "oudere" klanten hier ook soms wat moeite mee hebben. Hierbij wil ik wel nog meegeven dat wij zeer tevreden zijn over het internetbankieren en de snelle en correcte service van Rabobank.Rabobank.be schreef:Wat vraag 2 betreft. Vooreerst mijn excuses dat ik had nagelaten om daar in mijn oorspronkelijk antwoord op in te gaan. Kwestie van de vraag duidelijk te krijgen, bedoelt u de cijfertjes op de digipass zelf of het veld op het scherm waar u de cijfers die op de digipass verschijnen moet ingeven.
@ Allegria. De grootte van die lettertekens in je scherm kun je zelf groter of kleiner maken door tegelijkertijd op de 'Ctrl' en de '+' toets of 'Ctrl' en de '-' toets te drukken. Het zijn algemene instellingen van je browser en werkt bvb ook voor de tekens op dit forum en dit bericht. Ben zelf 60+ en mijn ogen niet te best en gebruik deze toetscombinaties geregeld als ik op een site kom die voor mij kleine lettertekens gebruikt.
Je kan hetzelfde effect bekomen door 'CTRL' ingedrukt te houden en aan het wieltje van je muis te draaien. Als je ver inzoomt wordt alles in het groot weergegeven en komt er een balk onderaan je venster. Je kan dan het beeld verschuiven met je muis door eerst op het wieltje te clicken.Peet schreef:@ Allegria. De grootte van die lettertekens in je scherm kun je zelf groter of kleiner maken door tegelijkertijd op de 'Ctrl' en de '+' toets of 'Ctrl' en de '-' toets te drukken. Het zijn algemene instellingen van je browser en werkt bvb ook voor de tekens op dit forum en dit bericht. Ben zelf 60+ en mijn ogen niet te best en gebruik deze toetscombinaties geregeld als ik op een site kom die voor mij kleine lettertekens gebruikt.
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
En zo leren we zelf nog eens iets bij.
Thx voor de interessante tip.
Thx voor de interessante tip.
Aan beide forum-leden: hartelijk dank voor deze tip. Probleem aldus opgelost dankzij uw vriendelijke hulp.Stier schreef:Je kan hetzelfde effect bekomen door 'CTRL' ingedrukt te houden en aan het wieltje van je muis te draaien. Als je ver inzoomt wordt alles in het groot weergegeven en komt er een balk onderaan je venster. Je kan dan het beeld verschuiven met je muis door eerst op het wieltje te clicken.Peet schreef:@ Allegria. De grootte van die lettertekens in je scherm kun je zelf groter of kleiner maken door tegelijkertijd op de 'Ctrl' en de '+' toets of 'Ctrl' en de '-' toets te drukken. Het zijn algemene instellingen van je browser en werkt bvb ook voor de tekens op dit forum en dit bericht. Ben zelf 60+ en mijn ogen niet te best en gebruik deze toetscombinaties geregeld als ik op een site kom die voor mij kleine lettertekens gebruikt.