Banden online kopen
Banden online kopen
Heb voor de eerste maal eens online banden gekocht voor de auto en dat was toch voordeliger.
Ik heb een Toyota Avensis en heb nu voor 4 nieuwe banden minder dan 200 euro betaald. Die online shop werkte samen met garages waar je dan je band kon laten monteren, er was er een vlak in mijn buurt en ik moest €15/band betalen.
Alles tesamen had ik de nieuwe banden op mijn auto voor minder dan €250. Dus kan het eigenlijk alleen maar aanraden.
Ik heb een Toyota Avensis en heb nu voor 4 nieuwe banden minder dan 200 euro betaald. Die online shop werkte samen met garages waar je dan je band kon laten monteren, er was er een vlak in mijn buurt en ik moest €15/band betalen.
Alles tesamen had ik de nieuwe banden op mijn auto voor minder dan €250. Dus kan het eigenlijk alleen maar aanraden.
Re: Banden online kopen
Graag info welke website men daarvoor moet raadplegen ?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Lijkt me ook interessant om die site te kennen...
- firestarter87
- Jr. Member
- Contacteer:
ik denk dat mosseljan het over deze website heeft: http://www.banden-pneus-online.be/
Ik heb goede ervaringen met autobandenmarkt.be. Daar heb ik een set winterbanden gekocht met alu velg. Was goedkoper dan een set winterbanden op stalen velg bij onze, toch al zeer goedkope, garagist. + ook netjes verpakt aan de deur geleverd.
Ik ben daarna bij Auto5 in een 20% korting-weekend een autosleutel + hydraulische krik gaan kopen. (kostte me samen +- 50€) Vanaf nu vervang ik mijn winter- en zomerbanden gratis.
Ik ben daarna bij Auto5 in een 20% korting-weekend een autosleutel + hydraulische krik gaan kopen. (kostte me samen +- 50€) Vanaf nu vervang ik mijn winter- en zomerbanden gratis.

Heb ze gekocht bij Tirendo.be. Moet zeggen dat ik er heel tevreden over ben, waren snel geleverd en je kon makkelijk volgen wanneer ze aankwamen. Ik had de banden dus laten afleveren bij die garage in mijn buurt waar zij mee samenwerken.
Voordeel is dat je je banden kan vervangen wanneer het effectief vriest of sneeuwt. Nu zie je al gans de winter veel mensen rondrijden op winterbanden waar het eigenlijk zomerbanden moesten zijn want die winterbanden verslijten veel vlugger met het warme weer dat we gekend hebben.TNTim schreef:Ik heb goede ervaringen met autobandenmarkt.be. Daar heb ik een set winterbanden gekocht met alu velg. Was goedkoper dan een set winterbanden op stalen velg bij onze, toch al zeer goedkope, garagist. + ook netjes verpakt aan de deur geleverd.
Politicians and diapers have one thing in common, they both should be changed regularly and for the same reason!
Opletten met de leeftijd van autobanden. De zogenaamde DOT code. Zeker bij aankoop in Nederland. Zo mag in Duitsland als een band een jaar gelegen heeft de band niet meer als nieuw verkocht worden en die verhuizen dan naar NL.
De voordelen van winterbanden met het "warme weer" afgelopen maanden zijn idd verwaarloosbaar geweest. Maar zeggen dat ze veel vlugger slijten is overdreven. De meeste mensen verplaatsen zich in de morgen en s'avonds. Dan zijn de temperaturen meestal 0° tot 10° graden.morse schreef:Voordeel is dat je je banden kan vervangen wanneer het effectief vriest of sneeuwt. Nu zie je al gans de winter veel mensen rondrijden op winterbanden waar het eigenlijk zomerbanden moesten zijn want die winterbanden verslijten veel vlugger met het warme weer dat we gekend hebben.
- Brugse Leeuw
- Hero Member
- Contacteer:
Klopt!
De bandenleeftijd is heel belangrijk!
Bovendien vind ik die prijzen niet zoveel goedkoper...
Maar toch interessant om eens te vergelijken alvorens nieuwe banden te leggen.
De bandenleeftijd is heel belangrijk!
Bovendien vind ik die prijzen niet zoveel goedkoper...
Maar toch interessant om eens te vergelijken alvorens nieuwe banden te leggen.
Zonder reclame te maken voor Auto5. Voor nieuwe banden, waffel gewoon binnen zonder afspraak, met de internettarieven goed in je bolleke en ze passen zich direct aan. Onderhandelen gaat zeer vlotjes.