Banimmo
TIP
Re: Banimmo
door het goede nieuws en de bazooka: 8,09 euroJhn schreef:Inderdaad, goede tip.
Had die wat uit het oog verloren.
Gisteren aan 7,1 gekocht![]()
Vooruitzichten zijn positief, het verleden opgeruimd.
Ben zeer benieuwd
door het goede nieuws en de bazooka: 8,09 euro[/quote]Jhn schreef:Gisteren aan 7,1 gekocht![]()
Vooruitzichten zijn positief, het verleden opgeruimd.
Ben zeer benieuwd
@Jhn,
Ja, maar zakt -2%.
'k denk dat vele kleine beleggers nodeloos in paniek verkopen.
dat denk ik ook, of winst nemingen.
ideaal moment om in te stappen of bij te kopen.
de vooruitzichten zijn niet veranderd.
ik denk trouwens, dat de spanning wordt opgebouwd.
door de flinke stijgingen van de laatste maanden zouden er wel eens heel wat winst kunnen nemen
als dan de koersen wat zakken zou het wel eens kunnen zijn dat heel wat beginners in hun broek doen en ook verkopen, met nog lagere koersen als gevolg, ...
ideaal moment om in te stappen of bij te kopen.
de vooruitzichten zijn niet veranderd.
ik denk trouwens, dat de spanning wordt opgebouwd.
door de flinke stijgingen van de laatste maanden zouden er wel eens heel wat winst kunnen nemen
als dan de koersen wat zakken zou het wel eens kunnen zijn dat heel wat beginners in hun broek doen en ook verkopen, met nog lagere koersen als gevolg, ...
@Jhn, zit zeker nog meer muziek in Banimmo. Lekker houden.
Ik blijf zeker zitten.
Trouwens nog aandeel tips?
Of wacht je nog op een correctie om in te stappen?
Trouwens nog aandeel tips?
Of wacht je nog op een correctie om in te stappen?
Banimmo nu 8,64€ laatste trade - begin toch ook te twijfelen voor te verkopen...
14 % op geen 2 weken tijd winst... wss zit er nog wat rek in maar het gaat wel heel vlotjes
14 % op geen 2 weken tijd winst... wss zit er nog wat rek in maar het gaat wel heel vlotjes
Banimmo moet zeker over de 9 EURO.poulousa schreef:Banimmo nu 8,64€ laatste trade - begin toch ook te twijfelen voor te verkopen...
@Jhn, ING is één van m'n favorieten.
ik heb een verkoop order boven de 9 euro staan
Koersdoel Petercam 8,60 EUR
Koersdoel KBC Bolero 9 EUR
Koersdoel Bank De Groof 9,30 EUR
en volgend jaar zullen die analisten vervolgens de koersdoelen verhogen.Zeus schreef:Koersdoel Petercam 8,60 EUR
@Monrose, wil zeker ook die 10% dividend nog innen.Monrose schreef:en volgend jaar zullen die analisten vervolgens de koersdoelen verhogen.Zeus schreef:Koersdoel Petercam 8,60 EUR

De Belgische vastgoedontwikkelaar Banimmo heeft een obligatie-uitgifte gelanceerd. Zij willen meer dan 40 miljoen euro ophalen via deze operatie om zodoende hun groei te bestendigen. Vooral in Brussel kennen zij een enorme groei.
De toekomst ziet er rooskleurig uit. M'n aandelen Banimmo krijgt voorlopig niemand.
De toekomst ziet er rooskleurig uit. M'n aandelen Banimmo krijgt voorlopig niemand.
M'n Banimmo's doe ik ook niet weg. 'k Doe zelfs niks meer weg. 'k Wil alleen nog maar aandelen kopen.
Er is een kleine ontgoocheling dat er dit jaar geen dividendje wordt uitbetaald, maar volgend jaar reuze dividend.
Er is een kleine ontgoocheling dat er dit jaar geen dividendje wordt uitbetaald, maar volgend jaar reuze dividend.

Er wordt netto 9 miljoen € verlies geboekt. Wat voor een dividendje had je verwacht?
Analisten hadden een dividendje verwacht, maar ok. Er komt dit jaar niks. Verlies te wijten aan eenmalige factoren.jens_dev schreef:Er wordt netto 9 miljoen € verlies geboekt. Wat voor een dividendje had je verwacht?
2015 wordt grand-crü jaar en volgend jaar reuze dividend. Daar wacht ik op.