Bank de Kremer
TIP
Bank de Kremer
Bank de Kremer is de nieuwe naam van ABK Bank. Als ik de website bekijk gaat het toch meer dan over een simpele naamsverandering en gaan ze uitsluitend voor vermogensbeheer. Op de website kan ik geen informatie terugvinden over de producten die ze aanbieden. Kan iemand mij iets vertellen over hun kostenstructuur, fondsen en verzekeringen?
Re: Bank de Kremer
Waarom bel je ze niet eens, en stel de vraag.
Ik hed begrepen dat het een stuk van Bank van Breda was, en dat het doel is om ook mensen zonder vermogen aan te spreken.
Ik hed begrepen dat het een stuk van Bank van Breda was, en dat het doel is om ook mensen zonder vermogen aan te spreken.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Het blijft voor mij bizar dat je anno 2018 een bank opstart zonder informatie over je producten op je website. Als je belt krijg je het antwoord dat ze maatwerk doen. Ik zal daar maar de conclusie uittrekken dat het voor de klant niet veel geld zal opbrengen.
+ dat ze enkel klanten met een dikke portefeuille willen
zou dat geen jobke zijn voor de ceo van de optimabank ?
Nee, de conclusie is dat het geen bank voor Jan met de pet is. Ze richten zich op vermogensbeheer en dat is nu eenmaal maatwerk en discreet. Niet voor iedereen maar enkel voor de vermogenden.
http://www.standaard.be/cnt/dmf20180620_03571581
Zou toch geen bank voor de meest vermogenden zijn. Zou zich blijkbaar vooral richten op pensioenplanning (lees: op het aansmeren van de fondsen van stalgenoot Delen aan het brede publiek).
Info zou je volgens dit artikel vooral uit hun app moeten halen. Een poging om millenials aan te trekken?
Zou toch geen bank voor de meest vermogenden zijn. Zou zich blijkbaar vooral richten op pensioenplanning (lees: op het aansmeren van de fondsen van stalgenoot Delen aan het brede publiek).
Info zou je volgens dit artikel vooral uit hun app moeten halen. Een poging om millenials aan te trekken?
Lijkt mij eerder een big data collector.
Je moet toch gek zijn om al je financiële gegevens in een app te steken van een bank waar je geen klant bent, gewoon om een duidelijk overzichtje te hebben.
Het is m.i. alvast niet voor het profijt van de klant ...
Je moet toch gek zijn om al je financiële gegevens in een app te steken van een bank waar je geen klant bent, gewoon om een duidelijk overzichtje te hebben.
Het is m.i. alvast niet voor het profijt van de klant ...