Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Uitvaartverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Pensioen
  • Forum
  • Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Uitvaartverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Betalen & Kaarten Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Bank met beste online bankieren

Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
247 berichten
  • Pagina 9 van 17
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • …
  • 17
  • Volgende
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen - Simulator zichtrekeningen

Het beste online bankieren vind ik bij ...

Abnamro
0
Geen stemmen
Antwerps Beroepskrediet
0
Geen stemmen
Argenta
32
12%
Axa
5
2%
Banca Monte Paschi
0
Geen stemmen
Bank van de post
2
1%
BKCP
2
1%
BNP Paribas Fortis
32
12%
Centea
0
Geen stemmen
Centrale Kredietverlening
2
1%
Citibank
0
Geen stemmen
CPH
2
1%
Delta Lloyd
1
0%
Deutsche Bank
7
3%
Dexia
18
6%
DHB
0
Geen stemmen
Ethias
0
Geen stemmen
Europabank
3
1%
Fintro
1
0%
Ing
18
6%
KBC
53
19%
Keytrade
64
23%
Landbouwkrediet
1
0%
NIBC Direct
4
1%
OBK
2
1%
Rabobank.be
20
7%
Record Bank
5
2%
Triodos
1
0%
VDK Spaarbank
2
1%
West-Vlaamse Bank
1
0%

Totaal aantal stemmen: 278
Je stem is verwerkt.

Jiraisking
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Jiraisking
Verstuur privébericht

Re: Bank met beste online bankieren

• Citeer

Bericht door Jiraisking » 10 januari 2019, 16:37

haelewyn schreef: ↑10 januari 2019, 16:32 Ik was net aan het testen met BNP / Hello Bank. Ik gebruik de app van BNP hiervoor;

Raar vond ik dat ik de uitgave van gisteren met Maestro (kaart) totaal nog niet kan zien, dat het wel in mijn beschikbaar saldo berekend wordt maar dat ik ook dat beschikbaar saldo niet kan zien.

Een bevestiging van wat ik eerder dacht : BNP zit niet vooraan in de klas als het om online bankieren gaat.
BNP blijft voor mij het Belgacom van de bankenwereld :) De grootse van de klas (in klanten alleszins), maar hopeloos achterop gesukkeld door hun inefficiente structuur. Gelukkig hebben ze veel betaald om Apple Pay als eerste aan te bieden in België, veel verder reiken hun "innovaties" niet.

haelewyn
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer haelewyn
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door haelewyn » 10 januari 2019, 16:40

Tja ... op een Androidfan als ikkezelve maakt dat heel weinig indruk allemaal... hun Apple Pay.

Nefertari
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Nefertari
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Nefertari » 10 januari 2019, 17:52

Eigenlijk zou er eens een nieuwe poll mogen komen.
Sinds 2012 is er al heel wat veranderd in de wereld van het online bankieren.
Er zijn nieuwe banken bijgekomen en niet alle banken zijn er op verbeterd in het gebruik.

haelewyn
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer haelewyn
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door haelewyn » 10 januari 2019, 18:23

Vraag aan de Spaargidser welke de bank is met het beste online bankieren en je krijgt weer ARGENTA als beste ;D ;D ;D

De doorsnee Spaargidser heeft niet vergeleken maar weet toch wie de beste is.

Ik ga zelf geen poll in gang steken daarvoor.

CarpeNoctem
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer CarpeNoctem
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door CarpeNoctem » 10 januari 2019, 18:43

Jiraisking schreef: ↑10 januari 2019, 16:37 BNP blijft voor mij het Belgacom van de bankenwereld :) De grootse van de klas (in klanten alleszins), maar hopeloos achterop gesukkeld door hun inefficiente structuur.
Zwijg mij ervan. Zowel mijn vrouw als ik hebben bij hen zo'n Ster-spaarrekening. Ondertussen is de intrest daar ook gezakt naar het minimum, dus tijd om andere horizonten op te zoeken. Van mijn spaarrekening kon ik probleemloos overschrijven naar mijn Hello Bank-zichtrekening. Mijn vrouw heeft echter enkel die spaarrekening daar. Ik heb er een volmacht op, zie die ook staan bij BNP-online maar slaagde er niet in om er geld van over te schrijven. Ik naar het plaatselijke kantoor: "Jamaar meneer, da's normaal. Je kan nooit overschrijven van een spaarrekening naar een zichtrekening op een andere naam." "Euh, hoe moet ik dan dat geld daar ooit afkrijgen?". Blijkt dat ik wel met mijn Hello Bankkaart cash geld kan afhalen van mijn vrouw haar spaarrekening. Dus raadde de medewerkster mij aan om dat cash af te halen. Ik dat geprobeerd, maximum €620/dag. Zo kon ik wel een tijdje bezig blijven. Weer naar die medewerkster, waarop zij die limiet voor één dag kon verhogen naar €10.000. Maar ik moest het ook aan de automaat terug storten op de zichtrekening.
Bleek nu ook dat de enige automaat die geschikt was om stortingen te aanvaarden enkel kleine coupures bevat en dat het maximum in één keer af te halen bedrag €5000 was. Dus ik naar de rij bij een andere automaat waar wel briefjes van €100 inzaten, daar €5000 afgehaald, terug in de rij bij de automaat voor stortingen om het geld terug te storten.
En dan nog een tweede maal. Plezant is anders. :-\
Pure Kafka.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell

Jiraisking
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Jiraisking
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Jiraisking » 10 januari 2019, 22:35

haelewyn schreef: ↑10 januari 2019, 18:23 Vraag aan de Spaargidser welke de bank is met het beste online bankieren en je krijgt weer ARGENTA als beste ;D ;D ;D

De doorsnee Spaargidser heeft niet vergeleken maar weet toch wie de beste is.

Ik ga zelf geen poll in gang steken daarvoor.
Als we over online spreken zijn er maar 2 logische antwoorden, al de rest is zever. Argenta hoort daar overduidelijk niet bij. Als je zelf Zoomit in 2019 nog niet aanbiedt, kan je toch gewoon niet in aanmerking komen ... Trein compleet gemist.

Jiraisking
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Jiraisking
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Jiraisking » 10 januari 2019, 22:38

Nefertari schreef: ↑10 januari 2019, 17:52 Eigenlijk zou er eens een nieuwe poll mogen komen.
Sinds 2012 is er al heel wat veranderd in de wereld van het online bankieren.
Er zijn nieuwe banken bijgekomen en niet alle banken zijn er op verbeterd in het gebruik.
Amai niet ...

Lijn top 3 als we spreken over online/mobiel bankieren:
KBC
Belfius
Keytrade (met serieuze achterstand op de 2 eerste,aar toch verdienstelijk voor hun “taille”)

XavieraHollander
Newbie
Newbie

• Citeer

Bericht door XavieraHollander » 10 januari 2019, 22:40

Het enige nadeel dat ik zou toeschrijven aan keytrade is de traagheid van de opvolging van de transacties. Als ik donderdagnamiddag commiches doe in den aldi, zie ik dat pas dinsdag op mijn rekening.

Jiraisking
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Jiraisking
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Jiraisking » 10 januari 2019, 22:54

XavieraHollander schreef: ↑10 januari 2019, 22:40 Het enige nadeel dat ik zou toeschrijven aan keytrade is de traagheid van de opvolging van de transacties. Als ik donderdagnamiddag commiches doe in den aldi, zie ik dat pas dinsdag op mijn rekening.
Vreemd, heb ik nooit voor, zal dan ook wel deels aan de tegenpartij rekeningen liggen. Is bij mij altijd volgende werkdag gecrediteerd ...

haelewyn
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer haelewyn
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door haelewyn » 10 januari 2019, 23:11

Toen ik mijn eigen STER ging openen bij bnp moest ik een afspraak maken van een uur. Je kan denken waarom : ze gingen me ook nog iets anders aansmeren.
De oudere man, de kantoorverantwoordelijke, of hoe dat ook noemt, was een uur bezig om mijn oud klantnummer van generale bank en aslk te koppelen aan de ster rekening en dat alles te bundelen. En ook mijn burgerlijke staat moest gewijzigd worden.
Na dat uur was dat nog niet opgelost.
Ik ben moeten terugkomen om de papieren van de ster te tekenen en daarna nog 2 keer omdat ik geen uittreksels kon nemen of rekeningstand zien.

Volgende keer, met mijn moeder..., die wou er ook zo een. Dezelfde man had een uur nodig om haar burgerlijke stand te wijzigen. Ik ben moeten terugkeren voor ophalen van de documenten voor de rekening, die terug gebracht...
Wat bleek 2 jaar later : hij had voor mijn moeder een ster spaarrekening geopend en had haar tegelijk als "overleden" opgegeven. De rekening was eigenlijk geblokkeerd : verzet voor overlijden. Maar storten bleef mogelijk. Nooit iets van gemerkt.
DRIE bezoeken later was het uitgeklaard. Want eigenlijk was het toch niet mogelijk dat iemand die overleden was een rekening had geopend.
De datum van wijziging van haar burgerlijke stand was als datum overlijden opgegeven.
En dan die serieuze gezichten in de bank : meneer, je weet toch zeker dat je moeder nog leeft want als dat niet waar is kan dat strafbaar zijn... als je geld van de rekening wil halen. En dat gaat uitkomen ook !
Tja,..., ik was er die middag nog gaan eten... snap je ?
ik was dus heel zeker !

Volgens de mensen in het kantoor kunnen zij het geld er wel afnemen, van de ster rekening en het op een andere rekening storten.
Je zou ook voor je vrouw een online banking kunnen genomen hebben met een gratis hello rekening.
Het kantoor kan een tijdelijke rekening gebruiken of die van het kantoor om het geld op te storten. Maar je weet nu waarschijnlijk wel dat ik ze niet meer op hun woord geloof.

Wat me opvalt : twee keer heeft een adviseur in zo een bureautje waar je koffie krijgt het verkl**. En twee keer heeft de simpele bediende aan het onthaal het rechtgezet omdat ze me altijd zag terugkeren en merkte dat het niet in orde kwam.

Man man man.... wat een bank !

Dan nog liever EUROPABANK. Die hebben tenminste al flitsoverschrijvingen van Europabank naar Europabank. Woehahahaha !

XavieraHollander
Newbie
Newbie

• Citeer

Bericht door XavieraHollander » 10 januari 2019, 23:14

jamaar...europabank....wat is dat?

haelewyn
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer haelewyn
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door haelewyn » 10 januari 2019, 23:18

Naar het schijnt hebben die een stuk of 20 klanten in het Gentse. ... op 1/1/2019.

Een stijging van 15 procent tegen 2018. Dan waren het er 17,5.

XavieraHollander
Newbie
Newbie

• Citeer

Bericht door XavieraHollander » 10 januari 2019, 23:31

Weet iemand nog wélke bank eerst was met een geldautomaat? Ik wel : Kredietbank. Dat heette toen Bankomat. Ze hadden enkel automaten staan op enkele grote fabrieken, bij de ingang. Agfa-Gevaert - Bell-Telephone. En aan hun hoofdkwartier, de boerentoren in Antwerpen. De grote fabrieken waren ook de eersten die hun personeel verplichtte om een bankrekening te openen en hun loon te laten storten. Daarom, als tegenhanger, die automaten aan de uitgang, zodat ze dat geld ook onmiddellijk konden afhalen en naar cafe gaan in de buurt.

Jiraisking
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Jiraisking
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Jiraisking » 11 januari 2019, 08:10

XavieraHollander schreef: ↑10 januari 2019, 23:31 Weet iemand nog wélke bank eerst was met een geldautomaat? Ik wel : Kredietbank. Dat heette toen Bankomat. Ze hadden enkel automaten staan op enkele grote fabrieken, bij de ingang. Agfa-Gevaert - Bell-Telephone. En aan hun hoofdkwartier, de boerentoren in Antwerpen. De grote fabrieken waren ook de eersten die hun personeel verplichtte om een bankrekening te openen en hun loon te laten storten. Daarom, als tegenhanger, die automaten aan de uitgang, zodat ze dat geld ook onmiddellijk konden afhalen en naar cafe gaan in de buurt.
Bedankt voor de info, maar zie geen enkele link met dit topic?

platin
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer platin
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door platin » 11 januari 2019, 10:14

CarpeNoctem schreef: ↑10 januari 2019, 18:43
Jiraisking schreef: ↑10 januari 2019, 16:37 BNP blijft voor mij het Belgacom van de bankenwereld :) De grootse van de klas (in klanten alleszins), maar hopeloos achterop gesukkeld door hun inefficiente structuur.
Zwijg mij ervan. Zowel mijn vrouw als ik hebben bij hen zo'n Ster-spaarrekening. Ondertussen is de intrest daar ook gezakt naar het minimum, dus tijd om andere horizonten op te zoeken. Van mijn spaarrekening kon ik probleemloos overschrijven naar mijn Hello Bank-zichtrekening. Mijn vrouw heeft echter enkel die spaarrekening daar. Ik heb er een volmacht op, zie die ook staan bij BNP-online maar slaagde er niet in om er geld van over te schrijven. Ik naar het plaatselijke kantoor: "Jamaar meneer, da's normaal. Je kan nooit overschrijven van een spaarrekening naar een zichtrekening op een andere naam." "Euh, hoe moet ik dan dat geld daar ooit afkrijgen?". Blijkt dat ik wel met mijn Hello Bankkaart cash geld kan afhalen van mijn vrouw haar spaarrekening. Dus raadde de medewerkster mij aan om dat cash af te halen. Ik dat geprobeerd, maximum €620/dag. Zo kon ik wel een tijdje bezig blijven. Weer naar die medewerkster, waarop zij die limiet voor één dag kon verhogen naar €10.000. Maar ik moest het ook aan de automaat terug storten op de zichtrekening.
Bleek nu ook dat de enige automaat die geschikt was om stortingen te aanvaarden enkel kleine coupures bevat en dat het maximum in één keer af te halen bedrag €5000 was. Dus ik naar de rij bij een andere automaat waar wel briefjes van €100 inzaten, daar €5000 afgehaald, terug in de rij bij de automaat voor stortingen om het geld terug te storten.
En dan nog een tweede maal. Plezant is anders. :-\
Pure Kafka.
Van prive naar kantoor rekening dan naar andere prive te simpel ?
Estate Guru believer.

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

247 berichten
  • Pagina 9 van 17
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • …
  • 17
  • Volgende

Terug naar “Zichtrekeningen & Bankkaarten”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

• Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy