Bankcheque ING, innen bij KBC
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Bankcheque ING, innen bij KBC
Ik heb een nieuwe wagen gekocht en mijn huidige heb ik particulier kunnen verkopen.
Nu is de levering van mijn wagen op 5/1 en de persoon die mijn wagen koopt, zal deze op 3 januari kopen. Op het moment van de aankoop zal hij mij een bankcheque van ING afgeven. Dus ik zal deze de 4de kunnen binnen brengen bij KBC, mijn bank.
Weten jullie hoe lang het duurt eer het geld van de bankcheque op mijn rekening zal staan?
Als dit er direct op staat, kan ik het totaalbedrag ook direct doorstorten aan de garage van m'n nieuwe wagen (daar hebben ze ook KBC, dus bij hun staat het direct geregistreerd) en is er niets aan de hand. Als het langer duurt, moet ik een andere oplossing zoeken...
Alvast bedankt
Nu is de levering van mijn wagen op 5/1 en de persoon die mijn wagen koopt, zal deze op 3 januari kopen. Op het moment van de aankoop zal hij mij een bankcheque van ING afgeven. Dus ik zal deze de 4de kunnen binnen brengen bij KBC, mijn bank.
Weten jullie hoe lang het duurt eer het geld van de bankcheque op mijn rekening zal staan?
Als dit er direct op staat, kan ik het totaalbedrag ook direct doorstorten aan de garage van m'n nieuwe wagen (daar hebben ze ook KBC, dus bij hun staat het direct geregistreerd) en is er niets aan de hand. Als het langer duurt, moet ik een andere oplossing zoeken...
Alvast bedankt
Re: Bankcheque ING, innen bij KBC
De cheque wordt op uw KBC rekening geboekt met valuta : dag van afgifte + 2 bankwerkdagen !Racingboy schreef: Weten jullie hoe lang het duurt eer het geld van de bankcheque op mijn rekening zal staan?
Pas op D + 2 bankwerkdagen kunt ge zonder debet-intresten beschikken over dit bedrag.
Ge kunt ook deze ING bankcheque rechtstreeks aan de garage overdragen door endossement.
Op de rugzijde vermeldt ge dan :
" Betaal aan order van Garage ... + deze clausule ondertekenen"
De opleg voor uw nieuwe wagen kunt ge gewoon op Dagzelf ( of D - 1 ) overschrijven op de KBC rekening van de garage.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.