banken ronde november 2016
TIP
-
blustrame69
- Newbie

- Contacteer:
banken ronde november 2016
Hallo iedereen,
we zijn bezig met onze banken ronde. Huis gekocht aan 360 k€ + 50 k€ renovatie werken.
288 k€ nog te financieren (de rest is einig inbreng). Akte te verlijden in 2016. Voorstellen tot nu toe:
-KBC 1.97% vast/18 jaar + SVV/brandpolis/loondomiciliering
-Hello Bank 1.65% vast/18 jaar + SVV/brandpolis/loondomiciliering
-Crelan (huisbankier) 1.78% vast/20 jaar SVV/brandpolis/loondomiciliering (voorwarden van juni 2016 voor 350 k€).
Nog afspraken gemaakt met Nagelmakers (traag reactie) en Belfius. Iemand een idee van een andere interessant bank?
KBC echt teleurstellend... we gaan deze week een nieuwe aangepaste voorstel vragen aan Crelan.
Merci voor jouw hulp!
we zijn bezig met onze banken ronde. Huis gekocht aan 360 k€ + 50 k€ renovatie werken.
288 k€ nog te financieren (de rest is einig inbreng). Akte te verlijden in 2016. Voorstellen tot nu toe:
-Crelan (huisbankier) 1.78% vast/20 jaar SVV/brandpolis/loondomiciliering (voorwarden van juni 2016 voor 350 k€).
Nog afspraken gemaakt met Nagelmakers (traag reactie) en Belfius. Iemand een idee van een andere interessant bank?
KBC echt teleurstellend... we gaan deze week een nieuwe aangepaste voorstel vragen aan Crelan.
Merci voor jouw hulp!
-
webmaster
Re: banken ronde november 2016
Hallo bluestream,
Wellicht kan het nog wat lager.
Ik raad je aan om de leningen in te voeren op onze site. Zo maak je de community slimmer én wij sturen je 2 filmtickets in de plaats.
Leningen delen doe je hier:
https://www.spaargids.be/sparen/vergeli ... ilmtickets
Veel succes
Kristof
webmaster
Wellicht kan het nog wat lager.
Ik raad je aan om de leningen in te voeren op onze site. Zo maak je de community slimmer én wij sturen je 2 filmtickets in de plaats.
Leningen delen doe je hier:
https://www.spaargids.be/sparen/vergeli ... ilmtickets
Veel succes
Kristof
webmaster
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: banken ronde november 2016
Nagelmackers kon ik gewoon bellen, uitleg doen en ze gaven meteen hun "beste" rentevoet op 20j. Deze fluctueert wel elke dag...blustrame69 schreef:Hallo iedereen,
Merci voor jouw hulp!
Crelan lijkt me niet slecht maar let op of ze ook al uw verzekeringen en pensioensparen niet willen overnemen.
Fintro doet ook zijn best (althans in Mechelen) om onder/richting een voorstel te gaan dat je reeds op papier hebt.
KBC en BNP waren ook voor mij grote teleurstellingen, die willen precies geen klanten meer halen in 2016.
Uw voorstel van Hello Bank lijkt me wel al redelijk degelijk. Gebruik dat als basis om andere banken uit te spelen tegen elkaar.
Succues ermee!