Banken
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Banken
Wie zet ze in volgorde naar uw keuze van beste bank eerst, graag met woordje uitleg erbij waarom.
En wie heeft er een totaal andere voorkeur van banken.
1 Argenta
2 Belfius
3 BNP Paribas Fortis
4 KBC
5 Rabo Bank
6 Deutsche Bank
En wie heeft er een totaal andere voorkeur van banken.
1 Argenta
2 Belfius
3 BNP Paribas Fortis
4 KBC
5 Rabo Bank
6 Deutsche Bank
-
Frisse Freddy
- VIP member

- Contacteer:
Re: Banken
Dat hangt van zoveel factoren af. Personeel en kantoorhouder zijn vaak belangrijker voor de tevredenheid van de klant dan de naam van de bank.
De ene mercedes- of toyotagarage is ook de andere niet., net zoals het ene Fortis-kantoor niet hetzelfde is dan dat een gemeente verder.
De ene mercedes- of toyotagarage is ook de andere niet., net zoals het ene Fortis-kantoor niet hetzelfde is dan dat een gemeente verder.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
Sebastiaan1985
- VIP member

- Contacteer:
En dan hangt er nog van af wat je tevredenheid noemt. Sommigen willen liefts zoveel mogelijk met rust gelaten worden, andere doen af en toe eens graag een babbelke met de kantoorhouder 
-
robinvandyck
- Full Member

- Contacteer:
Ik ben bij Argenta en heel tevreden. Ook bij ING maar daar veel minder tevreden. In april na mijn getrouwheidspremie pak ik daar mijn boeltje. Ben aan het denken om naar Beobank over te stappen of Rabobank. Deutsche bank is misschien interessant voor hun kaarten en gratis rekeningen maar ik denk dat er betere banken zijn dan. Wat is jullie mening?
Aan elke bank is iets fout maar een combinatie rabobank, argenta en beobank vind ik al een goed pakket om overal van alle sterke kanten iets te kunnen meenemen.
Ook keytrade bank zeer goed voor dagelijks bankieren en maestro kaart.
hangt wat af van filiaalhouders van argenta en beo in je buurt?
Ook keytrade bank zeer goed voor dagelijks bankieren en maestro kaart.
hangt wat af van filiaalhouders van argenta en beo in je buurt?
-
robinvandyck
- Full Member

- Contacteer:
Wat denk jij eigenlijk van Deutsche bank en en hun periodiek beleggen als hun vriendelijkheid en service?
Ik ben al meerdere jaren een 'goede' klant bij DB. ik ben nog nooit in een bankkantoor van DB geweest. Ik heb in al dit tijd maximaal een 5-tal keer telefonisch contact gehad met DB. Alle verrichtingen gebeuren via internet. Ik ben zeer tevreden, wel met de opmerking dat je moet weten wat je wil en dat je een beetje zelf je plan moet kunnen trekken. Ik heb nog nooit instapkosten betaald. Als er instapkosten zijn op een bepaald fonds, heb ik dat fonds gekocht via geprogrammeerd beleggen. Dan moet je nooit instapkosten betalen. Ik ben wel nog klant met een andere bank voor de dagdagelijkse verrichtingen.
Verschil DB en Rabobank? Bij welke bank betaal je de meeste kosten?
Welke kosten bedoel je??
Rekening kosten en als je belegd welke kosten heb je dan bij bijvoorbeeld kbc veeeeeel.... 
Rabo, alles nul kosten. Tenzij je obligaties op secundaire markt koopt, sommige TAK21 (ligt aan verzekeraar), sommige fondsen hebben instapkosten (Carmignac, Petercam)
Deutsche Bank, DBMAX gratis rekeningen (incl bankkaart), voor beleggingen 8€ per lijn (max 80€).
Deutsche Bank, DBMAX gratis rekeningen (incl bankkaart), voor beleggingen 8€ per lijn (max 80€).
Ben aan het overwegen om een andere bank bij te nemen, bij welke bank ben ik dan het best om een deel te sparen en maandelijks geld in een belegginsplan te storten. Rabo of Deutsche Bank.josbos schreef:Rabo, alles nul kosten. Tenzij je obligaties op secundaire markt koopt, sommige TAK21 (ligt aan verzekeraar), sommige fondsen hebben instapkosten (Carmignac, Petercam)
Als je een automatisch beleggingsplan wil, Deutsche Bank. Qua spaar en termijnrekening, Rabo of andere internetbanken.