Bankenredding kan staat 46 miljard kosten
Bankenredding kan staat 46 miljard kosten
--
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
- relativity
- Hero Member

- Contacteer:
Re: Bankenredding kan staat 46 miljard kosten
En dat allemaal beste Spaargidsers, gaan wij met z'n allen bekostigen. 
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Het zou ons allen veel meer kunnen kosten!
'k heb vandaag op VPRO het programma 'Buigen of barsten' van Tegenlicht nagekeken en de drie ondervraagde economen hadden een verschrikkelijk toekomstbeeld voor ogen.
De echte crisis zou nog moeten komen.
Letland zit al in die fase, maar geen buurland die zich dit momenteel aantrekt. Andere landen die nog in de problemen kunnen komen: Vietnam, Griekenland, Engeland, USA, Dubai, België,... De dominosteentjes staan klaar om te vallen.....
http://weblogs.vpro.nl/tegenlicht/2010/ ... f-barsten/" onclick="window.open(this.href);return false;
'k heb vandaag op VPRO het programma 'Buigen of barsten' van Tegenlicht nagekeken en de drie ondervraagde economen hadden een verschrikkelijk toekomstbeeld voor ogen.
De echte crisis zou nog moeten komen.
Letland zit al in die fase, maar geen buurland die zich dit momenteel aantrekt. Andere landen die nog in de problemen kunnen komen: Vietnam, Griekenland, Engeland, USA, Dubai, België,... De dominosteentjes staan klaar om te vallen.....
http://weblogs.vpro.nl/tegenlicht/2010/ ... f-barsten/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik ben nu wel geen "doemdenker", maar ik denk nu toch wel dat het merendeel van ons beseft dat het economisch systeem dat wij nu beleven niet veel langer vol te houden is !
Stomme vraag: wat is geld, wat is rijkdom ?
Belangrijke vraag: wat zijn de echte "waarden" op deze wereld ?
Ik hoop van harte dat ik ongelijk heb, maar ik vrees dat we allen zullen moeten inzien dat "geld" maar een fictie is !
Stomme vraag: wat is geld, wat is rijkdom ?
Belangrijke vraag: wat zijn de echte "waarden" op deze wereld ?
Ik hoop van harte dat ik ongelijk heb, maar ik vrees dat we allen zullen moeten inzien dat "geld" maar een fictie is !