bankholidays 2011
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
bankholidays 2011
Het staat hier niet echt 100% op zijn plaats maar ik wist niet direct waar ik het moest plaatsen. Vorig jaar heb ik een "foutje" gemaakt door een bankholiday die ik niet had voorzien. Is het mogelijk om eens de bankholidays voor 2011 te plaatsen of met de alert-mails door te sturen? Concreet had ik graag geweten of 3 jan een bankholiday was.
En nog even een vraagje om zeker te zijn: de dag dat de intrest op een spaarrekening wordt bijgeschreven is het toch veilig om dit volledig bedrag over te schrijven naar een andere rekening zonder verlies van getrouwheid voor de andere bedragen op die rekening toch?
En nog even een vraagje om zeker te zijn: de dag dat de intrest op een spaarrekening wordt bijgeschreven is het toch veilig om dit volledig bedrag over te schrijven naar een andere rekening zonder verlies van getrouwheid voor de andere bedragen op die rekening toch?
Re: bankholidays 2011
Neen, 3 januari 2011 is geen bank holiday. Bank holidays voor 2011 zijn:
22 april
3 juni
26 december
22 april
3 juni
26 december
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Verplaatst naar Zichtrekeningen, bankholidays hebben meer gevolgen voor zichtrekeningen dan voor spaarrekeningen. 
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
je hebt helemaal gelijk VaganzzaVaganzza schreef:Verplaatst naar Zichtrekeningen, bankholidays hebben meer gevolgen voor zichtrekeningen dan voor spaarrekeningen.
zijn de banken morgen open of gesloten?
Weten jullie er iets van.?
Weten jullie er iets van.?
Morgen zijn de banken gewoon open. Kerstavond is geen feestdag.
bedanktVaganzza schreef:Morgen zijn de banken gewoon open. Kerstavond is geen feestdag.
nog iemand die het 2de deel van mijn vraag zou willen bevestigen of ontkennen??
BedanktNightwolf schreef:En nog even een vraagje om zeker te zijn: de dag dat de intrest op een spaarrekening wordt bijgeschreven is het toch veilig om dit volledig bedrag over te schrijven naar een andere rekening zonder verlies van getrouwheid voor de andere bedragen op die rekening toch?
Waarom toch altijd zo op de dag werken? Laat gewoon een extra dag tussen voor de veiligheid, het verlies aan getrouwheidspremie is echt nihil.Nightwolf schreef:nog iemand die het 2de deel van mijn vraag zou willen bevestigen of ontkennen??
BedanktNightwolf schreef:En nog even een vraagje om zeker te zijn: de dag dat de intrest op een spaarrekening wordt bijgeschreven is het toch veilig om dit volledig bedrag over te schrijven naar een andere rekening zonder verlies van getrouwheid voor de andere bedragen op die rekening toch?
Maarten schreef:Waarom toch altijd zo op de dag werken? Laat gewoon een extra dag tussen voor de veiligheid, het verlies aan getrouwheidspremie is echt nihil.Nightwolf schreef:nog iemand die het 2de deel van mijn vraag zou willen bevestigen of ontkennen??
Bedankt
het moet ook niet per sé op die dag zelf gebeuren... ik bedoel maar: of het veilig is die intrest die er pas is bijgekomen over te schrijven zonder te raken aan de getrouwheid van het geld dat er al maanden op staat. Ikzelf neem ook altijd een marge van een paar dagen om geld over te schrijven dat getrouwheid heeft verworven. Meestal laat ik de intrest die erbij komt gewoon staan maar dan krijg je van die vervelende sommen met komma's op spaarrekeningen. Daarom zou ik de intresten deze keer willen overschrijven.
Niet vergeten, nu vrijdag, 22 april is het een bankholiday.
Doe tijdig je overschrijvingen 
Bedankt om nog eens door te geven.
Ik had er al niet meer aan gedacht, en ik vermoed velen met mij niet...
Ik verondersteld dat voor velen vrijdag een gewone werkdag zal zijn.
Ik had er ook niet meer aan gedacht.Bart schreef:Bedankt om nog eens door te geven.
Ook bedankt voor de herinnering.
Nu vrijdag 3 juni is het ook weer een bankholiday.
Zou dit in een spaaralert kunnen meegegeven worden aan de spaargids leden?
Zou dit in een spaaralert kunnen meegegeven worden aan de spaargids leden?