Bankkantoor in Gent-St.Amandsberg met COMPETENTE mensen???
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Bankkantoor in Gent-St.Amandsberg met COMPETENTE mensen???
Na een paar slechte ervaringen met kantoormedewerkers die van mening zijn dat "arrogantie" de perfecte vervanging is van "competentie" : kan er mij iemand in een goed bankkantoor met competente medewerkers (ik bedoel dus NIET arrogante medewerkers) aangeven in de regio Gent-St.Amandsberg? Dank bij voorbaat!
Re: Bankkantoor in Gent-St.Amandsberg met COMPETENTE mensen?
Ga je een bank nemen op basis van onze ervaringen met de vriendelijkheid en competentie van het personeel in een bepaald kantoor? Ik heb een beter idee. Doe het volgende:
1. Bepaal welk produkt je wil kopen.
2. Informeer je op internet over dat produkt zodat je volledig op de hoogte bent.
3. Kies de bank die je dat produkt aan de beste voorwaarden verkoopt.
4. Koop het via internet.
5. Als je toch liever via een bankkantoor gaat, laat je dan niet van je beslissing afbrengen door de praatjes van de kantoormedewerkers. Zeg "Ik wil dat produkt hebben" en punt uit. Als ze arrogant of onbeleefd beginnen doen stap je terug buiten.
1. Bepaal welk produkt je wil kopen.
2. Informeer je op internet over dat produkt zodat je volledig op de hoogte bent.
3. Kies de bank die je dat produkt aan de beste voorwaarden verkoopt.
4. Koop het via internet.
5. Als je toch liever via een bankkantoor gaat, laat je dan niet van je beslissing afbrengen door de praatjes van de kantoormedewerkers. Zeg "Ik wil dat produkt hebben" en punt uit. Als ze arrogant of onbeleefd beginnen doen stap je terug buiten.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ik ben quais zeker dat het over KBC gaat. Een aantal omhooggevallen bedienden die denken dat ze alles weten en dat jij lomp bent.
Ik ga geen specifiek kantoor aanraden maar ga niet naar een grootbank. Keuze te over en vergeet de internetbanken niet.
Ik ga geen specifiek kantoor aanraden maar ga niet naar een grootbank. Keuze te over en vergeet de internetbanken niet.
Volmondig akkoord met bovenstaande.
Grootbanken binnenstappen met de vraag om advies staat gelijk met een juwelier vragen om het juweel het best bij je past. Het zal 200% zeker niet datgene zijn waar hij het minst op verdient (en jij het best mee af bent).
Er zijn dezer dagen voldoende mogelijkheden om je bankzaken zélf in handen te nemen, en je kan er aanzienlijke zinloze kosten en verloren rendementen mee uitsparen.
Carl
Grootbanken binnenstappen met de vraag om advies staat gelijk met een juwelier vragen om het juweel het best bij je past. Het zal 200% zeker niet datgene zijn waar hij het minst op verdient (en jij het best mee af bent).
Er zijn dezer dagen voldoende mogelijkheden om je bankzaken zélf in handen te nemen, en je kan er aanzienlijke zinloze kosten en verloren rendementen mee uitsparen.
Carl
Laatst gewijzigd door Boompie op 6 augustus 2015, 20:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Rustige belegger: voornamelijk wijd gespreide fondsen, holdings en ETF's, buy & hold.
Mijn visie op financieel bewustzijn en inzichten voor wie overweegt te gaan beleggen lees je in m'n online boek: derustigebelegger.be
Mijn visie op financieel bewustzijn en inzichten voor wie overweegt te gaan beleggen lees je in m'n online boek: derustigebelegger.be
-
- VIP member
- Contacteer:
Het is de jongste jaren anders stil rond de 'beleggingsadviseurs'. Vraag me af waar de KBC haar winsten tegenwoordig haalt nu de 'boerkes' afgehaakt hebben.
Dank voor jullie internet-adviezen...was ik ondertussen van plan.
Ik was deze namiddag dermate onder de indruk van de arrogante manier waarop mij een echt dom antwoord werd gegeven!
Zoals jullie zeggen : grootbanken mijden...hun competentie zit NIET in de kantoren.
Ik was deze namiddag dermate onder de indruk van de arrogante manier waarop mij een echt dom antwoord werd gegeven!
Zoals jullie zeggen : grootbanken mijden...hun competentie zit NIET in de kantoren.
@Emiel1
Kan u ons ook verblijden met wat er dan juist gebeurd is en wat dit echt dom antwoord dan juist was?
Kan u ons ook verblijden met wat er dan juist gebeurd is en wat dit echt dom antwoord dan juist was?
Ik heb ook graag wat entertainment deze avond 

-
- VIP member
- Contacteer:
Elk verhaal heeft twee kanten. Ben benieuwd 

Niet in Sint-Amandsberg maar wel vlakbij in Gentbrugge: het Argenta filiaal op de hoek van de Bruselsesteenweg en de Burvenichstraat. Erg vriendelijke en bekwame mensen daar.
Grappig hoe alle grootbanken hier worden afgemaakt op het forum maar ze maken wel weer grote winsten.
Ik zit bij een grootbank en een kleinere (VDK). Geloof me de arrogantie valt ook voor bij die kleinere banken. Werd me duidelijk toen ik eens rondging voor een woonkrediet. Uiteindelijk bleek KBC de voordeligste te zijn. Over Crelan tevens ook niet echt te spreken, wat die me toen nog probeerden aan te smeren. Ik ben geen fan van de grootbanken sinds wat er allemaal aan 't licht is gekomen, maar om de 'kleinere' spelers heilig te verklaren zit verre van in ....
Niet iedereen is malcontent van zijn grootbank hoor... Ik ben content bij onze 'grootbank' Belfius, ook over de mensen die daar werken. Ik heb daar al enorme flaters gehoord van medewerkers, maar dan denk ik: 'ach, het zijn ook maar mensen.' Iets wat velen snel vergeten als het over bankmedewerkers gaat. 

Blijf mij dat ook afvragen.Leemans-broertje schreef:Het is de jongste jaren anders stil rond de 'beleggingsadviseurs'. Vraag me af waar de KBC haar winsten tegenwoordig haalt nu de 'boerkes' afgehaakt hebben.
Die enkele keren dat ik een KBC-kantoor binnenstap zie ik er zelden één bezig met iets. Of 't is één of andere 65+er die 100 Euro nodig heeft en niet met de automaat kan/wil werken.
Grootbanken blijven de ministeries van de privésector. Veel goedbetaalde postjes. Komt toch alleszins zo over.
Wij geven ons geld af. Zij verdienen er veel geld mee en mogen, als er niks gebeurt, blij zijn als we ons geld terugkrijgen. Rare wereld toch.
Aan de gewone kleine burger heeft de bank niet veel meerwaarde. Die zijn loon/pensioen/uitkering wordt gestort, en dat gaat er omzeggens direkt terug af voor allerlei betalingen ( domicileringen ) Met veel geluk heeft die nog een klein spaarboekje.
Het zijn de grote met serieus wat kapitaal( vanaf 1 miljoen ) waar ze echt op verdienen. En dat zijn er meer dan je denkt.
Het zijn de grote met serieus wat kapitaal( vanaf 1 miljoen ) waar ze echt op verdienen. En dat zijn er meer dan je denkt.