Bankrun in Bulgarie.
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Bankrun in Bulgarie.
In Bulgarije is de 4de grootste bank - Corpbank - gesloten tem 21 dicht. De derde grootste bank - FIBank heeft vrijdag haar deuren vroeger dichtgedaan nadat klanten in enkel uren tijd 400 miljoen € opgenomen hadden.
http://www.tijd.be/nieuws/ondernemingen ... 9-3095.art" onclick="window.open(this.href);return false;
Bulgarije is nog geen lid van de euro maar waren wel van zin om dat te worden. Toen de eurozone crisis aankwam hebben zij gekozen om voor onbepaalde tijd geen aanvraag meer te doen om in de formele procedure te stappen om tot de euro toe te treden na een formele evaluatieperiode ( ERM II).
De Bulgaarse munt is wel gekoppeld aan de euro. Momenteel is deze nog niet gedevalueerd en zijn er ook geen plannen in die richting.
Mogelijk is dit een voorbode van een nieuwe euro-crisis die paradoxaal zal leiden tot nog lagere rentes.
http://www.tijd.be/nieuws/ondernemingen ... 9-3095.art" onclick="window.open(this.href);return false;
Bulgarije is nog geen lid van de euro maar waren wel van zin om dat te worden. Toen de eurozone crisis aankwam hebben zij gekozen om voor onbepaalde tijd geen aanvraag meer te doen om in de formele procedure te stappen om tot de euro toe te treden na een formele evaluatieperiode ( ERM II).
De Bulgaarse munt is wel gekoppeld aan de euro. Momenteel is deze nog niet gedevalueerd en zijn er ook geen plannen in die richting.
Mogelijk is dit een voorbode van een nieuwe euro-crisis die paradoxaal zal leiden tot nog lagere rentes.
Re: Bankrun in Bulgarie.
En Bulgarije was al zo goedkoop de laatste keer dat ik er was (allez, in een niet-toeristisch gebied, ik kan me inbeelden dat de toeristische oorden wel wat duurder zijn), een verdere devaluatie zou me er inderdaad toe nopen eens terug te gaan, en hunne economie wat te helpen 

Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ik vraag mij wel af wat die opgepakte mensen precies gedaan hebben - of van beschuldigd worden.
Als ze gewoon kritiek geuit hebben of misstanden onthuld ...
Volgens BBC artikel is het op beschuldiging van verspreiden valse informatie http://www.bbc.com/news/business-28080888
Da's makkelijk gezegd natuurlijk
Anders moeten sommige commentaarschrijvers bij het artikel in de tijd maar beter op hun tellen letten
Als ze gewoon kritiek geuit hebben of misstanden onthuld ...
Volgens BBC artikel is het op beschuldiging van verspreiden valse informatie http://www.bbc.com/news/business-28080888
Da's makkelijk gezegd natuurlijk
Anders moeten sommige commentaarschrijvers bij het artikel in de tijd maar beter op hun tellen letten
Re: Bankrun in Bulgarije
Amai Stier, je bent precies in een depressieve bui. Dat is al de tweede keer in drie dagen tijd dat je een financiële crisis voorspelt.
@Yaris
In Bulgarije zou ik nu misschien in de bak zitten als ik daar een tekenen van een nakende financiële crisis op internet zou zetten.
In Bulgarije zou ik nu misschien in de bak zitten als ik daar een tekenen van een nakende financiële crisis op internet zou zetten.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Niets nieuws eigenlijk, de bankrun doet zich daar al enkele weken voor (artikel Zerohedge 20/06) maar zoals altijd is De Tijd de krant voor de belegger die bij elke financiële gebeurtenis d'er als de kippen bij wil zijn...
Dat sommigen hier 'n abo nemen op die krant -die trouwens gedrukt is op gerecycleerd wc-papier van de jaren '60- terwijl véél betere info gratis te vinden is op het net, ontgaat mij volledig.
En dan de aanvullende tekst bij de foto: "Klanten van FIBank poogden gisteren hun spaargeld af te halen".
Dat sommigen hier 'n abo nemen op die krant -die trouwens gedrukt is op gerecycleerd wc-papier van de jaren '60- terwijl véél betere info gratis te vinden is op het net, ontgaat mij volledig.

En dan de aanvullende tekst bij de foto: "Klanten van FIBank poogden gisteren hun spaargeld af te halen".
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!